فروش اقساطی خودرو بر اساس کمپانی های خودرو سازان متفاوت از یکدیگر در نظر گرفته می شود. در حال حاضر چندین شرکت معتبر خودرو سازی در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند که توانسته‌اند مدل های متنوعی از خودروی سواری را تولید و روانه بازار کند. از این رو شرکت های خودرو سازی برای افزایش حجم تولید و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات مجموعه خود، علاوه بر فروش نقدی خودرو، شرایط مناسبی برای  فروش خودرو به صورت اقساط فراهم کردند.

در این مقاله قصد داریم به مزایای فروش اقساطی خودرو سواری و غیر سواری اشاره‌ای داشته باشیم، تا بدین وسیله بتوانید از این فرصت ایده آل برای خرید خودروی مورد دلخواه خود استفاده نمائید.

شرکت مبین خودرو یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در حوزه خرید و فروش نقدی و اقساطی خودروهای داخلی و خارجی در تهران راه اندازی شده است و امکانات لازم برای ارائه خدمات به متقاضیان در سراسر کشور دارد.

مهمترین نکات فروش اقساطی خودرو

نکات مهمی در رابطه با خرید و فروش اقساطی سایپا و... وجود دارد. بنابراین به برخی از آنها اشاره می کنیم که هنگام استفاده از این شرایط بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو به دو روش کلی که عبارتند از فروش اقساطی بلند مدت خودرو و فروش اقساطی کوتاه مدت خودرو هستند. بنابراین عموم مردم که توانایی مالی پرداخت مبلغ خودرو را به صورت یکجا ندارند، می توانند از این شرایط عالی برای خرید خودرو استفاده کنند.

شرایط فروش خودرو نسبت به گذشته ساده تر شده است چون با افزایش حجم تقاضا، شرکت های بزرگ خودروسازی ترجیح دادند شرایط متنوع تری را در اختیار مشتریان قرار دهند.

همانطور که می دانید صنعت خودرو سازی بخش اعظم اقتصاد کشور را به خود اختصاص می دهد چون به طبع آن نیاز به واردات خودرو نخواهد بود. بنابراین ایجاد بهترین شرایط برای فروش خودرو و بهبود کیفیت محصولات داخلی، دیگر کمتر کسی با صرف هزینه های بالا از محصولات شرکت های خودروسازی خارجی استفاده می نماید. ایجاد شرایط عالی فروش اقساطی خودرو برای خودروهای داخلی، افراد راحت تر می توانند خودرو خریدار کنند و از عهده بازپرداخت اقساط بر می آیند.

با ایجاد تحریم های حاکم بر کشور، بستری برای افزایش قیمت خودرو در سطح بازار صورت گرفت که در نتیجه آن افراد کمتر می توانند خودرو خریداری کنند ولی خدمات فروش اقساطی بلند مدت خودرو به افراد اجازه می دهد که جرات خرید اتومبیل مورد علاقه خود را داشته باشند.

بیش از گذشته افراد نیاز خود را به خرید اتومبیل احساس می کنند چون مشغله های کاری افزایش یافته و برای آنکه در طول شبانه روز بتوانند پاسخگوی آنها باشند، تمایل به استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو دارند. بدین وسیله بر اساس شرایط مالی که دارند،می توانند با مدیریت هزینه ها اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایند.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که از خدمات فروش ویژه اقساطی بلند مدت خودرو استفاده نکرده اید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت مبین خودرو تماس حاصل نمائید و پس از استعلام قیمت اتومبیل و آگاهی از حداقل و حداکثر اقساط باز پرداخت، اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکته مهمی که در رابطه با استفاده از خدمات فروش اقساطی اتومبیل مطرح می باشد، زمان تحویل خودرو است. در واقع خریداران بیشتر تمایل به استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری دارند. در این صورت خریدار پس از مدت زمان کوتاهی از پرداخت پیش قسط و تنظیم قرارداد، اتومبیل خریداری شده را تحویل می گیرد. در این صورت فرد با خرسندی بیشتر الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط تعیین شده پرداخت می کند.

در صورت نیاز به خرید اقساطی خودروهای داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات، می‌توانید با شرکت مبین خودرو تماس بگیرید.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()