فروش خودرو توسط شرکت های سازنده و عرضه کنندۀ اتومبیل در سراسر جهان صورت می گیرد. در واقع پس از تولید اتومبیل نیاز به ارائه خدمات فروش خودرو است تا بدین وسیله افرادی که تمایل به داشتن چنین امکاناتی هستند، بتوانند با شرایط مناسبی اقدام به خرید اتومبیل مورد دلخواه خود نمایند. در همین راستا فروش خودرو به دو صورت فروش نقد و اقساط در سراسر جهان عرضه می شود. سپس عموم مردم متناسب با موقعیتی که دارند، می توانند از مزایای هر کدام از آنها برای خرید اتومبیل استفاده نمایند. امروزه شرایط  فروش خودرو نسبت به گذشته بهتر شده است و راحت تر می توانند اتومبیل خریداری کنند و بدین وسیله بتوانند امکانات رفاهی را برای خود و سایر اعضای خانواده بهبود ببخشند.

در صورت نیاز به خرید نقد و اقساط خودرو، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش شرکت مبین خودرو استفاده نمائید. این مجموعه با کسب افتخارات فراوان در حوزۀ تأمین انواع اتومبیل داخلی و خارجی و سرمایه گذاری شخصی توانسته امکانات ویژه ای را در اختیار مشتریان قرار دهد. تا بدین وسیله راحت تر بتوانند اتومبیل خود را خریداری کنند.

شرایط فوق العاده فروش اقساطی خودروهای داخلی

شرکت ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن از جمله شرکت های مطرح خودروسازی هستند که در ایران توانسته اند، محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار کنند. در همین راستا شاهد فروش انواع خودروی پژو (تیپ های مختلف پژو 206، پژو 405 GLX,SLX، پژو پارس، پژو 2008، پژو 207 و ...)، سمند، خودروهای پراید (پراید 111، 131، 141، 151)، چانگان، ساندرو، سراتو، سری کوییک، جک سری S5 , S3, S4، تیبا 2، ساینا و ... با تسهیلات فروش اقساطی خودرو به همین منظور می باشیم.

با توجه به افزایش نرخ اتومبیل در بازار اتومبیل، باعث شده تا افراد رو به خرید اقساطی اتومبیل بیاورند تا بدین وسیله بتوانید این محصول را خریداری کنند. بی ثباتی بازار خودرو موجب بی رغبتی افراد برای خرید اتومبیل شده است. از این رو تنها با بهره مندی از شرایط فروش اقساطی است که می توانند به آرزوی دست نیافتی خود برسند. پیش از اقدام به این کار، پیشنهاد می کنیم که از اعتبار شرکت های عرضه کنندۀ خدمات خرید و فروش خودرو اطمینان حاصل نمائید.

در واقع باید این نکته را توجه داشته باشید برای خرید و فروش خودرو باید به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه نمائید و مواظب شرکت های کلاهبرداری باشید. داشتن مجوز کسب و کار، شمارۀ ثبت و عضویت در اتحادیۀ شرکت های خودروسازان و قابلیت استعلام وضعیت کسب و کار شرکت از مراجع ذیصلاح از جمله موارد مهمی هستند که افراد باید پیش از دریافت خدمات اطلاعات جامعی بدست آورند. شرکت مبین خودرو نیز با ارائه تسهیلات ویژه به مشتریان خود، این امکان را می دهند که بدون نیاز به ضامن بتوانند از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی استفاده کنند. به عبارتی سند در رهن بانک قرار گرفته می شود وپس از تسویه کامل، فرد سند بنام خوردۀ خود را دریافت می کند.

خرید و فروش فوری خودرو

در حال حاضر شرایط ایده آلی برای خرید و فروش فوری خودرو برای مشتریان فراهم می باشد. از این رو عموم مردم به سهولت می توانند بر اساس توان مالی و سطح درآمد خود از شرایط فروش اقساطی خودرو برای خرید اتومبیل استفاده می کنند.

به دلیل افزایش قیمت اتومبیل که امروزه در بازار خودرو شاهد آن هستیم، خیلی از افراد ناچار به استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو تحویل آنی خودرو هستند. در واقع با بهره گیری از این امکانات می توانند از همان ابتدای پرداخت پیش قسط، خودروی خود را تحویل بگیرند.

در حال حاضر خیلی از افراد متقاضی دریافت خدمات فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری از سوی شرکت مبین خودرو دارند.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 3 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1765
نمایش همه
علاقه مندی ها ()