امروزه فروش اقساطی خودرو به دلیل افزایش هر روز قیمت خودرو و کاهش توان خرید نقدی خودرو توسط مردم، در بازار رواج یافته است و توجه اقشار زیادی از جامعه را به خود جلب کرده است. به علت نوسانات شدید و غیر پیش بینی قیمت خودرو در بازار که ناشی از عوامل متعددی از جمله نوسانات قیمت ارز می باشد قدرت خرید مردم کاهش چشمگیری داشته است و توانایی خرید نقدی خودرو را از آن ها سلب نموده است که در چنین شرایطی تنها یک راه برای متقاضیان خودرو باقی می ماند و آن هم خرید اقساطی خودرو می باشد و همین امر موجب تاسیس شرکت های لیزینگ گشته است که هر روزه تعداد آن ها افزایش می یابد. فروش اقساطی خودرو در بازار مشکلات زیادی را برای متقاضیان خود رو به وجود آورده است چرا که قیمت های عجیب و متغیر موجود در بازار از یک سو باعث ایجاد مشکل برای افراد در خرید اقساطی خودرو گشته است و از طرف دیگر سود جویانی که در این بازار صرفاً به دنبال فروش خودروهای بی کیفیت خود به مردم می باشند  مشکل ساز شده اند و همین امر باعث سردرگمی و بی اعتمادی متقاضیان خرید و فروش اقساطی پژو پارس  شده است اما باید توجه داشت که در میان این بازار شلوغ شرکت های معتبری نیز وجود دارند که با ارائه تسهیلات مناسب و همچنین ارائه تضمین های مشخص و معتبر توانسته اند اعتماد افراد را به خود جلب کنند و این امکان را برای مشتریان خودرو قسطی فراهم آورند که با آسودگی خیال خودرو خود را از آن مجموعه تهیه نمایند.

با توجه به تعدد شرکت های لیزینگ و تسهیلات متفاوت آن ها متقاضیان استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی در ابتدا باید از اعتبار و رسمیت این شرکت ها اطمینان حاصل نمایند، و سپس با بررسی شرکت های مختلف و شرایط فروش آن ها، مناسب ترین و مطمئن ترین آن ها را انتخاب نمایند، تا بعدها در زمینه بازپرداخت اقساط و نقل و انتقال خودرو با مشکل مواجه نشوند. مجموعه معتبر فرنام خودرو با سال ها فعالیت مستمر و درخشان در این عرصه توانسته با ارائه تسهیلاتی همچون تحویل آنی خودرو، تقسیط قیمت خودرو در اقساط بلند مدت بانکی با توجه به توان مشتریان، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سالهاست با پیگیری امور مشتریان توانسته جایگاه خودر را در رأس شرکت های لیزینگ خودرو تثبیت نماید.

ارائه ساده ترین خدمات فروش اقساطی پژو پارس

با افزایش متقاضیان خرید اقساطی خودرو مانند خرید و فروش اقساطی ایران خودرو  در کنار افزایش قیمت اتومبیل، شرکت های عرضه کنندۀ خودروهای داخلی تلاش کردند که متناسب با موقعیت مشتریان، شرایط فروش اقساطی تیپ های مختلف پژو پارس را ساده تر نمایند. پرداخت اقساط بلند مدت در کنار اقساط کوتاه مدت به خریدار اجازه می دهد که بتواند تحت شرایط عالی و مناسب از خدمات فروش اقساطی پژو پارس، اتومبیل خریداری کند.

افزایش تعداد اقساط، آسودگی خیال را برای خریدار به ارمغان می آورد. چرا که مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و افرادی که درآمد ماهیانه متوسط دارند بتوانند از این فرصت برای خرید اتومبیل پارس سال استفاده نمایند.

فرنام خودرو متناسب با نیاز مشتریان قادر به تغییر تعداد و مبلغ پیش پرداخت مطابق با میل مشتریان می باشد. در این صورت افراد به راحتی می توانند از تسهیلات فروش اقساطی بلند مدت پژو پارس، این خودرو را خریداری کنند.

با توجه به افزایش نرخ ارز و تقاضای مردم به خرید اتومبیل، فضا ایجاب می کند که گرایش افراد نسبت به خرید اقساطی خودرو افزایش پیدا کند. مجموعه فرنام خودرو نمونه ای از شرکت های لیزینگ معتبر است که به دلیل خدمات و تسهیلات ویژه ای که به مشتریان خود ارائه می دهد جزء مجموعه های محبوب می باشد و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 739
نمایش همه
علاقه مندی ها ()