تیبا یکی از محصولات شرکت بزرگ سایپا می باشد که این خودرو قیمت بسیار مناسبی را در میان خودرو های داخلی دارد و افراد بسیاری می توانند آن را خریداری نمایند. تیبا توسط سایپا در سال 1387 به تولید رساند و در زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرد. در ساخت  تیبا ، خودروسازی سایپا کمک های بسیاری را از طراحان ایتالیایی ، آلمانی و کره ای داشته و توانسته یک خودروی بسیار خوب را با هزینه ی کم به تولید برساند. فروش اقساطی تیبا یکی از راه های خرید این خودرو بوده و می توان با استفاده از این طرح با بودجه ی کم نیز اقدام به خرید نماییم.

فروش خودرو بر اساس نیاز بازار به روش های نقد و اقساط صورت می گیرد. در حال حاضر انواع شرکت خودروسازی در داخل و خارج از کشور در حوزۀ تولید اتومبیل فعالیت می کنند. تنوع محصولات شرکت های خودروسازی بسیار است که این مسئله تأثیر مستقیم بر روی نیاز بازار و تقاضای مردم داشته است. خرید و  فروش اقساطی تیبا مقوله ای است که نیاز به بررسی و دقت دارد. علاوه بر آنکه نیاز به بودجۀ کافی برای خرید اتومبیل است. با استفاده از اتومبیل به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی به امور روزانۀ خود رسیدگی کرد، علاوه بر آنکه امکان مسافرت کردن را برای افراد راحت تر کرده است.

شرایط فروش اقساطی خودرو تیبا

به طور کلی شرایط فروش اقساطی خودرو مانند تیبا و شرایط فروش اقساطی سایپا بر اساس شرکت های سازندۀ خودرو تعیین می شود و شرکت های عرضه کنندۀ خودور به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. به این ترتیب عموم افراد می توانند از این فرصت و متناسب با شرایطی که شرکت ها برای عرضۀ خودرو در نظر گرفته اند، اقدام به خرید اتومبیل نموده و بتوانند از مزایای آن استفاده نمایند. همانطور که می دانید بیش از گذشته داشتن خودروی سواری برای افراد احساس می شود، در واقع عموم مردم جامعه به دلیل مشغله های کاری که دارند، با استفاده از اتومبیل شخصی راحت تر می توانند فعالیت های خود را ادامه دهند.

امروزه در بازار انواع خودرو های داخلی و خارجی به فروش می رسند که در انواع مدل ها و قیمت ها معامله ی گردند. با توجه به وضعیت اقتصادی ، خرید خودرو برای افراد به خصوص جوانان تبدیل به آرزو شده و افراد کمتری می توانند خودرو ها را خریداری کنند و یا خودروی خود را تعویض نمایند. فروش اقساطی طرحی بود که با توجه به شرایط متقاضیان روی کار آمد تا افراد بیشتری بتوانند خودرو ها را خریداری نمایند. با توجه به این که هزینه ی خرید خودرو در طی دوره هایی معمولا بلند مدت پرداخت می شود ، افراد بیشتری توانایی خرید خودرو را خواهند داشت. گرچه برخی از افراد  در خرید اقساطی تیبا و دیگر خودرو ها  با توانایی پرداخت اقساط شک دارند، و یا ممکن است به پول خودرویشان نیاز پیدا کنند ، اما باید بدانید که بسیاری از شرکت ها در زمان نیاز مشتری به پولش می توانند یکجا باقی اقساط را دریافت کنند تا فرد نیز بتوانند فروش خودرو را انجام دهد. معمولا سند خودرو در طول پرداخت اقساط در رهن مرکز باقی می ماند و در پایان دوره ها به نام مشتری زده می شود.

در مرکز فرنام خودرو فروش اقساطی تیبا به دلیل قیمت مناسب این خودرو مورد توجه قرار گرفته و افراد به منظور استفاده و یا سرمایه گذاری این خودرو را خریداری می نمایند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()