خرید خودر یکی از دغدغه هایی است که افراد امروزه با آن سر و کار دارند و خرید یک خودروی مناسب با توجه به وضعیت اقتصادی ، بسیار دشوار می باشد. بنابراین افراد باید پول کافی برای خرید خودرو داشته باشند و افرادی زیادی توانایی خرید خودرو را ندارند . با در نظر گرفتن این شرایط برخی از شرکت های فروش خودرو ، فروش خودرو ها را با در نظر گرفتن اقساط به فروش می رسانند . با استفاده از فروش اقساطی خودرو، لازم نیست که هزینه ی خرید خودرو به صورت یکجا پرداخت شود و می توان به صورت اقساط ، هزینه پرداخت را انجام داد. کوئیک یکی از خودرو هایی است که توسط شرکت سایپا تولید می گردد. این خودرو قیمت مناسبی در میان خودرو های داخلی داشته و می تواند مناسب برای افرادی باشد که می خواهند خودروی ارزان قیمتی را خریداری نمایند.  فروش اقساطی کوییک  توسط فقط برخی از شرکت های فروش خودرو انجام می گیرد. کوئیک از نظر ظاهر ، قسمت جلویی آن شباهت بسیاری به ساینا دارد. در این خودرو از سپر های اسپرت استفاده شده است. کوئیک توسط نیرو های متخصص ایرانی تولید شده است و کیفیت بسیار خوبی دارد. این ماشین دارای دو نوع دنده ای و اتومات می باشد که افراد می تواند هر یک را با توجه به شرایط مالی و سلیقه خریداری نمایند. یکی از مشخصه های اصلی این خودرو هزینه ی پایین نگهداری و تعمیر آن می باشد.

فروش اقساطی کوئیک توسط شرکت های لیزینگ خودرو به فروش می رسد که این شرکت ها فروش اقساطی را تعریف می کنند که دارای شرایط مختلفی است. این خودرو همچنین به صورت مستقیم نیز از شرکت سایپا به فروش می رسد اما در تعداد محدود بوده و به افراد کمی تعلق پیدا می کند بنابراین بسیاری از افرادی که تمایل به خرید کوئیک دارند  می توانند به صورت اقساطی خرید خود را انجام دهند. مجموعه ی فرنام خودرو از مراکز فروش انواع خودرو های داخلی و خارجی به صورت اقساطی می باشد که فروش اقساطی کوئیک را هم در اختیار مشتریان خود قرار داده تا بتوانند به راحتی این خودرو را خریداری کنید.

ویژگی های کوئیک

کوئیک یکی از خودرو هایی است که توسط شرکت سایپا چدین سال است که به تولید رسیده است. این خودروی خوب و زیبا توانسته طی مدت کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کند. در مقایسه با خودرو های خارجی ، کوئیک قیمت بسیار مناسبی دارد و افراد کم درامد هم می توانند آن را خریداری کنند. همین  طور شرکت های لیزینگ، فروش اقساطی کوئیک را انجام می دهند که می توان از این شرکت ها خرید خود را انجام داد. طرح  فروش اقساطی خودرو های سایپا  که با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و توانسته مورد توجه متقاضیان قرار گیرد. این خودرو دارای طراحی منحصر به فردی بوده و از زیبایی بالایی برخوردار است. صندلی عقب این خودرو دارای قابلیت تاشو می باشد، همچنین درب ها به صورت اتوماتیک باز می شود . داشتن نمایشگر 7اینچی توانسته این خودرو را کامل کند. یکی دیگر از آپشن های کوئیک فرمان برقی و جعبه دنده ی اتوماتیک می باشد.

روز به روی شاهد افزایش متقاضیان خرید اقساطی کوئیک در کشورمان می باشیم. فروش اقساطی کوئیک توسط شرکت های مختلفی انجام می گیرد اما در این میان برخی از شرکت ها فقط شرایط خوبی را در نظر می گیرند بنابراین بسیار توجه داشته باشید که از کدام مرکز فروش خودرو  می خواهید خرید اقساطی کوئیک را انجام دهید.

شرکت فرنام خودرو از شرکت های لیزینگ معتبر خودرو می باشد که با در نظر  گرفتن شرایط بسیار آسان و مناسب توانسته مشتریان خود را راضی نکه دارد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()