کفپوش pvc حاصل اختراع یک فرد آمریکایی در سال 1912 می باشد. از مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ مادۀ pvc می توان به عناصر هیدروژن، کربن و کلر اشاره کرد که تحت فرآیند پلیمریزاسیون تولید می شوند. کفپوش pvc مخفف پلی وینال کلوراید که با نام کفپوش وینیل نیز در سطح بین المللی شناخته می شود. در اصل این نوع کفپوش از مشتقات نفتی و مواد پلاستیکی ساخته شده است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. امروزه خرید بهترین کفپوش pvc به عنوان کفپوش آشپزخانه و یا کفپوش کلی سالن پذیرایی و دیگر سطوح ساختمان در نظر گرفته می شود.

در همین راستا فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا با داشتن سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ عرضۀ محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان، انواع کفپوش pvc طرح چوب را در لیست محصولات فروشگاه قرار داده است. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید کفپوش ارزان و با کیفیت عالی هستند، بتوانند از مزایای بهترین کفپوش پی وی سی استفاده نمایند.

اجزای تشکیل دهنده و ویژگی های مهم کفپوش pvc

کفپوش های پی وی سی در ابعاد مستطیلی با ضخامت متغیر بین 2 الی 33 میلی متر ساخته می شوند. لذا برای افزایش میزان استحکام مکانیکی این کفپوش از لایۀ محافظ عاجدار و یا ساده بر روی آن استفاده می شود. کفپوش pvc عاجدار دارای برجستگی های ریزی است که مانع از سر خوردن اجسام بر روی سطوح کفپوش می شود. کفپوش pvc طرح برجسته و طرح گرانیت از جمله انواع کفپوش پی وی سی عاجدار می باشند.

کفپوش pvc ساده همانند طرح چوب و پارکت تولید می شوند که دارای لایه ای منسجم و انعطاف پذیر می باشد که مانع از جدا شدن کفپوش از سطح کار و باز شدن درزهای بین تایل های کفپوش می شود. به طور کلی این دو نوع کفپوش از مقاومت بالایی در برابر فرسایش، شستشوی مداوم، ضربه و غیره برخوردار هستند. لایۀ UV، لایۀ پوششی، لایۀ طرح، لایۀ اصلی و لایۀ زیرین از جمله لایه های اصلی تشکیل دهندۀ کفپوش pvc محسوب می شوند که سطح مقاومت بالای این محصول را در میان سایر کفپوش ها نشان می دهد.

از مهمترین ویژگی های کفپوش pvc می توان به نصب آسان، نظافت راحت، عایق رطوبت، کیفیت و طول عمر بالا، طرح و رنگبندی متنوع، عایق حرارتی و صوتی، بدون خطر لیز خوردن، ایجاد برجستگی هایی در سطوح دکوراتیو، استفاده بلافاصله پس از نصب، انعطاف پذیری بالا و قیمت ارزان این نوع کفپوش اشاره کرد.

پخش انواع کفپوش pvc طرح چوب

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا مفتخر است که با امکاناتی که در اختیار دارد، توانسته بهترین شرایط خرید محصولات دکوراسیون داخلی چون انواع کفپوش، دیوارپوش و ... را با بهترین کیفیت و قیمت ارزان به صورت اینترنتی به فروش برساند. از این رو افراد در هر موقعیتی می توانند با بررسی محصولات این مجموعه اقدام به سفارش آنلاین کفپوش pvc و یا سایر محصولات این مجموعه به صورت کاملاً تضمین شده و گارانتی دار انجام دهند.

معمولاً به دلیل ویژگی های قابل توجهی که کفپوش های pvc دارد، نصب این نوع کفپوش ضد آب برای محیط های سرپوشیده توصیه می شود ولی به دلیل مقاومت پایینی که نسبت به تابش مستقیم خورشید ندارد، از این رو نمی توان برای کفپوش فضای خارجی دکوراسیون استفاده نمود. برای خرید چمن مصنوعی به سایت فروشگاه رونیا مراجعه کنید. 

قیمت کفپوش pvc به جنس کفپوش بستگی دارد. از این رو می توانید از مزایای این نوع کفپوش برای تزئین دکوراسیون داخلی استفاده نمائید.

 

برای مشاهدۀ برخی از محصولات دکوراسیون داخلی می توانید از وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا دیدن نمائید. به این ترتیب می توانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا کفپوش پی وی سی طرح چوب مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()