قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت انواع خودروهای خارجی نسبت به دیگر خودروهای مونتاژ و داخلی همواره به دلیل تجهیزات بیشتر، عملکرد بهتر و همین طور هزینه های واردات و حمل و نقل کالا بالاتر بوده، بطوریکه بسیاری از مشتریان مجبور به خرید و  فروش اقساطی خودرو کارکرده خارجی و یا تهیه مدل های پایین تر از سطح توقع خود شده اند، اما شرکت های لیزینگ خودرو با عرضه و فروش اقساطی هیوندا، فروش اقساطی کیا موتورز، فروش اقساطی تویوتا، فروش اقساطی رنو، فروش اقساطی نیسان و غیره شرایط تهیه این اتومبیل ها را برای مشتریان بسیار ساده تر کرده است. قیمت فروش اقساطی خودرو بسته به مدل و برند سازنده آن متفاوت می باشد، در این روش خرید درصد سود خودرو با توجه به مدل و همین طور میزان مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، نرخ تورم سالانه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، با توجه به موارد فوق قیمت خودروهای اقساطی در مقایسه با قیمت خودرو در طرح های پیش فروش و بازار آزاد بالاتر است، که دلایل آن به خوبی برای مشتریان مشخص و قابل درک می باشد.

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن از دیگر تسهیلات لیزینگ معتبر مبین خودرو برای تمامی مشتریانی است که امکان دسترسی به ضامن های معتبر بانکی و اعتباری را ندارند. این مجموعه باسابقه و فعال سالهاست که با عرضه و فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با شرایطی بسیار ساده و استثنائی توانسته علاقه مندان را به خواسته هایشان نزدیکتر نماید.  تحویل فوری خودرو و تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک از جمله مهمترین امتیازات این مجموعه نسبت به دیگر شرکت های لیزینگ  خودرو می باشد، که با گرفتن اعتبارات لازم از بانک ها این امکان را فراهم کرده تا مشتریان با بانک ها و موسسات اعتباری طرف قرارداد باشند و از نظر بازپرداخت اقساط با کوچکترین مشکل و نگرانی مواجه نشوند. از طرفی واریز پیش پرداخت بعد از  تحویل خودرو باعث شده، مشتریان بدون کوچکترین ریسکی و با خیالی آسوده و مطمئن نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نمایند. متقاضیان خرید اقساطی خودرو با مراجعه به سایت اینترنتی و معتبر مبین خودرو می توانند اطلاعات کامل را در خصوص شرایط نقل و انتقال انواع خودروهای داخلی و خارجی کسب نمایند و یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرند.

تسهیلات فروش اقساطی خودرو

تسهیلات فروش اقساطی خودرو در شرکت های مختلف لیزینگ متفاوت است، و مجموعه های خرید و فروش خودرو با توجه به اعتبار و تسهیلاتی که دارند، شرایط ویژه ای برای علاقه مندان انواع خودروهای داخلی و خارجی در نظر می گیرند تا بتوانند با ساده تر کردن روند نقل و انتقال خودرو ها سهم بیشتری را در این بازار اقتصادی پررونق از آن خود نمایند.  با توجه به تعدد شرکت های لیزینگ و تسهیلات متفاوت آن ها متقاضیان استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی مانند خدمات اقساطی کرمان موتور  در ابتدا باید از اعتبار و رسمیت این شرکت ها اطمینان حاصل نمایند، و سپس با بررسی شرکت های مختلف و شرایط فروش آن ها، مناسب ترین و مطمئن ترین آن ها را انتخاب نمایند، تا بعدها در زمینه بازپرداخت اقساط و نقل و انتقال خودرو با مشکل مواجه نشوند. مجموعه معتبر مبین خودرو با بیش از 10 سال فعالیت مستمر و درخشان در این عرصه توانسته با ارائه تسهیلاتی همچون تحویل آنی خودرو، تقسیط قیمت خودرو در اقساط بلند مدت بانکی با توجه به توان مشتریان، تنظیم سند بنام مشتری و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که سالهاست با پیگیری امور مشتریان توانسته جایگاه خودر را در رأس شرکت های لیزینگ خودرو تثبیت نماید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1148
نمایش همه
علاقه مندی ها ()