فروش اقساطی خودرو خارجی

خودروهای خارجی در برندهای معتبر دنیا نسبت به انواع خودروهای داخلی به دلیل داشتن آپشن ها و امکانات بیشتر و همین طور هزینه های حمل و نقل و گمرک قیمت، بسیار بالاتری نسبت به خودروهای داخلی دارند، که سبب شده بازار خرید و فروش این محصولات با یک رکود بسیار بزرگ مواجه شود، و بسیاری از علاقه مندان خودروهای خارجی امکان تهیه این خودروها را از دست بدهند و یا مجبور به خرید اقساطی خودرو کارکرده با مدل های پایین تر شوند. طرح  فروش اقساطی خودرو خارجی در تمامی برندهای پرطرفدار از جدیدترین امکاناتی است که برخی از شرکت های لیزینگ خودرو برای علاقه مندان اتومبیل های خارجی فراهم کرده است، و می توان گفت این طرح نیز با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است. فروش اقساطی سانگ یانگ، فروش اقساطی نیسان، فروش اقساطی رنو، فروش اقساطی کیا و غیره از جمله طرح هایی است که از سوی این مراکز اجرا می شود، و علاقه مندان خرید خودرو را به رویاهایشان نزدیک تر می کند.

تسهیلات فروش اقساطی خودرو

تسهیلات فروش اقساطی خودرو در شرکت ها و لیزینگ های مختلف متفاوت می باشد، و هرمجموعه بسته به اعتبارات و سیاست های خود، شرایطی را برای مشتریان فراهم می کند تا سهم قابل توجهی از فروش خودرو را به خود اختصاص دهد و اعتبار و جایگاه بالایی در این بازار کسب نمایند. البته اطمینان از رسمیت و اعتبار شرکت های لیزینگ اولین گامی است که مشتریان در ابتدای خرید خود باید بردارند. متأسفانه در سالهای گذشته که نظارت خوبی بر شرکت های لیزینگ خودرو وجود نداشته، متأسفانه بسیاری از مشتریان با ضرر و زیان مواجه شده اند،به طوریکه به راحتی نمی توانند به این مراکز اعتماد کنند. مجموعه معتبر مبین خودرو با بیش از 10 سال فعالیت مستمر در زمینه فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و با اخذ اعتبارات و تسهیلات از بانک های معتبر توانسته اعتبار بسیار بالایی کسب نماید، و بدون هیچ گونه نگرانی و ریسکی برای مشتریان، نقل و انتقال خودروها را به انجام برساند، زیرا در این مرکز مشتریان می توانند بعد از تحویل خود مبلغ پیش پرداخت را واریز نمایند، که بیانگر اعتماد دوسویه شرکت و مشتری مداری آن می باشد. 

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

لیزینگ مبین خودرو از بنام ترین و باسابقه ترین مجموعه های فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی است، که سالهاست با ارائه تسهیلات ویژه و آسان خرید خودروی اقساطی توانسته اعتبار بسیار بالایی در این بازار پر رونق کسب نماید و اعتماد و رضایت مشتریان را بدست آورد. از مهمترین مزایای خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی از این مرکز می توان به تنظیم فوری سند به نام مالک و در رهن بانک اشاره کرد، که این شرایط را برای مشتریان فراهم می کند تا با تسویه زود تر از موعد مبلغ خودرو، هزینه اضافی سود ماه های آتی را نپردازند، این مجموعه سالهاست که با اعطاء تسهیلات ویژه نظیر تحویل یکساعته خودرو و تقسیط مبلغ آن در اقساط 12 تا 48 ماهه توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را کسب نماید و در رأس مجموعه های فروش قسطی خودرو قرار بگیرد. تمامی اطلاعات مربوط به نقل و انتقال و شرایط تقسیط قیمت خودروهای داخلی و خارجی مانند شرایط اقساطی گروه بهمن  در سایت اینترنتی مبین خودرو  منتشر شده است، علاوه بر این مشتریان می توانند با تماس با کارشناسان فروش این مرکز از مشاوره های آن ها نیز در خصوص خرید خودرو استفاده کنند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()