قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو تحت شرایط و قوانین شرکت ها با یکدیگر متفاوت است، به عنوان مثال هر شرکتی با توجه به منابع در اختیار و اعتبارات و تسهیلات خود در تلاش است تا با عرضه این محصولات با تسهیلات بهتر و قیمت پایین توجه مشتریان بیشتری را جلب نماید و سهم بیشتری از فروش خودرو را کسب کند. قیمت فروش اقساطی خودرو با توجه به نوع و مدل اتومبیل، تعداد اقساط، مبلغ پیش پرداخت، نرخ تورم سالانه، قیمت بیمه بدنه و  بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود.

فروش اقساطی خودرو بدون ضامن

داشتن ضامن معتبر بانکی با اعتباری از جمله مهمترین شروط  خرید خودرو اقساطی است، که متأسفانه بسیاری از متقاضیان فاقد این شرط مهم هستند، و به ناچار نمی توانند از تسهیلات فروش اقساطی خودرو استفاده کنند. مجموعه معتبر و خوشنام مبین خودرو در شمار موفق ترین و اولین شرکت های فروش اقساطی خودرو بدون ضامن قرار دارد، که شرایط نقل و انتقال خودرو را برای تمامی اقشار جامعه بسیار ساده تر کرده است. این مجموعه بزرگ لیزینگی با استفاده از اعتبارات بانکی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را با قرارداد های مشخص در اختیار علاقه مندان قرار می دهد، و سالهاست که با پیگری امور مشتریان و بهترین سرویس دهی به آن ها جایگاه بسیار بالایی در میان شرکت های لیزینگ خودرو به خود اختصاص داده است.

فروش اقساطی خودرو خارجی

بیشترین نرخ افزایش قیمت خودرو مربوط به برندهای خارجی است، زیرا این برندها علاوه بر نوسانات ارز و تحریم های اقتصادی، هزینه های گمرک و حمل و نقل کالا نیز شامل آن ها می شود، و به  همین دلیل بسیاری از متقاضیان خودروهای خارجی در برندهای مختلف، را از خرید منصرف کرده و یا خرید آن ها را به تعویق انداخته است، که متأسفانه در همین شرایط انتظار و بی ثباتی بازار ممکن است هر لحظه قیمت خودرو بالاتر رود، و شانس مشتریان برای خرید خودروهای خارجی به حداقل برسد.

از این رو لیزینگ معتبر مبین خودرو با فراهم کردن شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ،شرایط فروش اقساطی هیوندا، فروش اقساطی کیا موتورز، فروش اقساطی رنو، فروش اقساطی سانگ یانگ، فروش اقساطی تویوتا و نیسان توانسته شرایط فروش خودروهای خارجی را نیز در معاملات روزمره خودروهای وارداتی افزایش دهد، و مشتریان این محصولات را نیز جذب خدمات خود نماید، لیزینگ های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، که مشتریان این محصولات در گام اول باید از اعتبار آن ها اطمینان حاصل کنند و سپس بعد از قبول شرایط فروش و تسهیلات آن ها، خودروی مورد نظر خود را خریداری نمایند.  متقاضیان خرید این قبیل از خودروها در هر مدل و برندی تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو می توانند مالکیت نسبی آن را به دست آورند و مابقی قیمت آن را در اقساط مشخص و جداگانه بپردازند، تا در نهایت امکان نقل و انتقال خودرو را به دست آورند، این روش امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

 این مرکز معتبر به صورت مستمر با بسیاری از صنایع خودرو سازی داخلی و خارجی مانند سایپا، ایران خودرو، کیا، هیوندا و غیره همکاری مستمر دارد، و تمامی خودروهای خود را به صورت اجاره به شرط تملیک به دست مشتریان می رساند، در این مجموعه سند بنام مشتری و در رهن بانک می باشد و از آنجایی که یک موسسه اعتباری به جای شخص طرف قرار داد مشتریان می باشد، خدمات آن نسبت به دیگر شرکت های لیزینگ خودرو برتری دارد. از مهمترین تسهیلات این مجموعه معتبر برای متقاضیان خرید اقساطی خودرو می توان به تحویل یکساعته و فوری خودرو و واریز پیش پرداخت بعد از تحویل اشاره کرد که کوچکترین نگرانی را برای مشتریان به وجود نمی آورد، و یک بستر امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان می آورد.  

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1775
نمایش همه
علاقه مندی ها ()