فروش اقساطی خودرو برای تمامی متقاضیانی که برای دستیابی به خودروی مورد علاقه خود با مشکل کمبود نقدینگی مواجه هستند، یک راهکار بسیار موثر و مطمئن می باشد، تا تنها با پرداخت نیمی از قیمت خودروی مورد نظرشان مالکیت آن را به دست آورده و مابقی پول آن را در دوره های مشخص و تعیین شده بپردازند. سالهاست که قیمت انواع خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی و ملی با افزایش چشمگیری مواجه شده اند، که اثرات بسیار منفی بر روی تعداد معاملات خودرو در بازارهای داخلی داشته است و از مهمترین دلایل آن می توان به تحریم ها و افزایش ناگهانی قیمت ارز و ورود قطعات خودرو به کشور اشاره کرد، و در این راستا برای خروج این بازار پررونق از یک رکود بی سابقه، کمپانی های تولید کننده خودرو با شرکت های لیزینگ همکاری کردند و با فروش اقساطی خودرو توانستند، متقاضیان را یک گام دیگر به اهدافشان نزدیکتر نمایند، زیرا سیر صعودی قیمت ها سبب شد، عده ی بسیاری از خرید خودروی مورد علاقه خود منصرف شده و یا مجبور به خرید اقساطی خودرو کارکرده و دست دوم شوند. بنابراین فروش اقساطی خودرو برای جوانان و قشر متوسط و ضعیف جامعه یه فرصت استثنائی برای خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی به صورت شرایطی می باشد.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو

شرکت های لیزینگ خودرو با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و حمایت و استقبال بسیار بالای مشتریان از طرح فروش اقساطی خودرو و رشد اقتصادی و توسعه این بازار، همواره در تلاش هستند تا با فراهم کردن تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو برای مشتریان سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دهند و در این بازارها جایگاه و اعتبار بسیار خوبی کسب نمایند.  از مهمترین امتیازات فروش اقساطی خودرو برای مشتریان می توان به تحویل آنی خودرو به محض واریز پیش پرداخت و استفاده از آن در مدت بازپرداخت اقساط اشاره کرد، در این روش خرید در همان ابتدا سند بنام مشتری و در رهن بانک می باشد، که زمینه اعتماد خریداران را جلب کرده و هیچ گونه جای نگرانی و بی اعتمادی را به وجود نمی آورد. پیش فروش خودرو روش دیگری از عرضه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی با قیمت مناسب تر به دست مشتریان می باشد، که از عمده تفاوت های آنان با پیش فروش خودرو می توان به واریز یکباره مبلغ خودرو، محدودیت زمانی و اجرای دوره ای و مناسبتی این طرح ها و همین طور تحویل مدت دار خودرو در آن ها اشاره کرد، که سبب شده مشتریان گاها خسته و دلسرد شوند و این روش فروش چندان با استقبال مواجه نشود. با توجه به تعدد شرکت های لیزینگ خودرو در سراسر کشور امکان مقایسه و ارزیابی آن ها برای مشتریان به سادگی فراهم شده، و متقاضیان خرید اقساطی خودرو در برندهای مختلف داخلی و خارجی مانند خرید و فروش اقساطی گروه بهمن به راحتی می توانند با توجه به شرایط و توان مالی خود، بهترین و معتبرترین مرکز فروش خودرو را انتخاب نمایند.

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و امکان قسط بندی مبلغ آن متناسب با توان مشتریان در بازه های زمانی 12 الی 48 ماهه از جمله خدماتی است که مرکز معتبر و خوشنام مبین خودرو در اختیار مشتریان قرار داده است. لیزینگ مبین خودرو سالهاست که در این عرصه فعالیت می کند و با گرفتن اعتبار و تسهیلات ویژه از بانک های معتبر توانسته فعالیت خود را گسترش دهد، بطوریکه اکنون می توان به جرأت آن را در شمار برترین شرکت های فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی قرار داد، که امکان نقل و انتقال خودروها را برای مشتریان بدون کوچکترین ریسکی فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات کامل از سیاست های نقل و انتقال خودروها در این مرکز می توان به سایت معتبر مبین خودرو مراجعه کرد و یا با کارشناسان فروش این مجموعه تماس گرفت و از شرایط فروش و قیمت خودرو ها اطلاع پیدا کرد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 880
نمایش همه
علاقه مندی ها ()