شرایط پولی و اقتصادی کشورمان در یک دهه اخیر به دلیل تحریم های اقتصادی و همین طور نوسنات نرخ ارز باچالش های بسیار زیادی همراه بوده است، که از مهمترین آن ها می توان به افزایش چند برابری قیمت خودرو اشاره کرد، که این امر بازار خرید و فروش خودرو و کمپانی های داخلی سازنده خودرو را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده است. پیش فروش و فروش اقساطی خودرو ازجمله روش های موفق و پیشنهادی کمپانی های خودروسازی و شرکت های لیزینگ خودرو برای خروج از این بحران می باشد، که با استقبال بی سابقه ای از جانب مشتریان روبه رو شده است.  فروش اقساطی خودرو  در تمامی برندهای داخلی و خارجی یک فرصت دوباره برای متقاضیان خرید خودرو برای رسیدن به اتومبیل موردنظرشان به صورت شرایطی و اقساطی می باشد، و مشتریان می توانند تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودروی دلخواه شان مالکیت رسمی آن را به دست آورده و مابقی پول آن را در اقساط معین و زمان بندی شده بپردازند تا در نهایت سند قطعی اتومبیل را از آن خود نمایند. تمامی اتومبیل های داخلی و خارجی در تمامی برندهای مطرح و معتبر را می توان به صورت شرایطی از لیزینگ های معتبر خودرو خریداری کرد، لازم به ذکر است که تمامی شرکت های داخلی خودروسازی با لیزینگ های معتبر خودرو برای عرضه محصولاتشان همکاری بسیار نزدیکی دارند،  و می توان تبلیغات فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی کرمان موتور و فروش اقساطی گروه بهمن را که از سوی برخی شرکت های معتبر لیزینگ مطرح می شوند را گواه بر این ادعا دانست، که کمک می کند با توجه به روند صعودی قیمت ها همچنان خطوط تولید کارخانه ها با ظرفیت کامل به کار خود ادامه دهند. البته با توجه به تمایز تسهیلات فروش اقساطی خودرو در لیزینگ های مختلف می توان پس از اطمینان از اعتبار شرکت با ارزیابی تسهیلات آن ها بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و خریداری نمود.

قیمت فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو در لیزینگ ها و نمایندگی های معتبر کمپانی های خودروسازی متفاوت است، اما از جمله اشتراکاتی که در این روش فروش خودرو و دیگر کالاهای تولیدی وجود دارد و می توان به قیمت فروش اقساطی خودرو اشاره کرد، که نسبت به دیگر روش های نقدی و پیش فروش به دلیل دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های کارگزار، نرخ تورم سالانه، اقزایش دائمی قیمت ها و نوسنات بازار  بالطبع بالاتر خواهد بود. از دیگر روش های تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو می توان به نوع و مدل خودرو، برند و کمپانی سازنده، میزان مبلغ پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط، نرخ سود بانک ها و یا شرکت های لیزینگ خودرو و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، با این حال می توان این روش خرید خودرو را برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه و همچنین جوانان یک روش استثنائی و بسیار مطمئن دانست.

فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی

مجموعه معتبر مبین خودرو از جمله رسمی ترین مراکز فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی با بهترین تسهیلات می باشد، این نمایندگی خوشنام سالهاست که با اعتبارات و تسهیلاتی که از بانک های معتبر کشور دریافت کرده است، اقدام به فروش اقساطی خودرو مانند  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو  بدون نیاز به ضامن نموده است، که سبب جلب توجه و اعتماد مشتریان شده و امکان خرید خودرو را برای تمامی متقاضیانی که شرایط دسترسی به ضامن های بانکی و اعتباری ندارند را فراهم کرده است. علاوه بر کمپانی های داخلی، تمامی خودروهای  کمپانی های خارجی طرف قرارداد با این مجموعه را نیز می توان به راحتی به صورت قسطی خریداری کرد، برای مثال می توان به فروش اقساطی هیوندا، فروش اقساطی تویوتا، فروش اقساطی نیسان، کیا، رنو، سانگ یانگ و غیره اشاره کرد، که با یک شیوه مشخص به فروش می رسند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()