تسهیلات فروش اقساطی خودرو

بعد از اعتبار شرکت هایی که در عرصه فروش اقساطی خودرو فعالیت دارند ، عامل دیگری که بر روی انتخاب این نوع شرکت ها تأثیر گذار می باشد امتیازات و تحصیلاتی است که این شرکت ها در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و بدیهی است هرچه یک شرکت تسهیلات بهتر و مطلوب تری را ارائه دهد مشتریان بیشتری را به خود جذب می کند از جمله تسهیلات مناسب این نوع شرکت های معتبر می توان به فروش اقساطی خودرو بدون ضامن اشاره کرد. برخی از مجموعه ها برای خرید اقساطی خودرو همراه داشتن ضامن معتبر را لازم و ضروری می دانند که این موضوع شرایط سختی را برای بسیاری از متقاضیان فراهم می آورد چرا که بسیاری از مشتریان خرید خودرو اقتصادی ممکن است امکان و شرایط آوردن ضامن معتبر را نداشته باشند. شرکت فرنام خودرو از جمله مجموعه های معتبر می باشد که تسهیلات ویژه  فروش اقساطی خودرو را برای مشتریان خود فراهم آورده است که فروش اقساطی خودرو بدون ضامن یکی از مهمترین تسهیلات این شرکت می باشد از تسهیلات دیگری که این مجموعه برای متقاضیان خرید خودرو اقساطی فراهم کرده است می توان به تحویل فوری و آنی خودرو و اقساط دوازده الی چهل و هشت ماهه آن اشاره کرد.

 خرید اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت

خرید اقساطی این امکان را فراهم می آورد که در صورتی که ما به خرید وسیله ای احتیاج داشته باشیم اما بنا به دلایلی بودجه کافی جهت پرداخت تمام مبلغ مربوط به آن محصول را نداشته باشیم بتوانیم تنها با پرداخت مبلغ مشخصی از پول محصول مورد نظر به صورت نقدی و متعهد شدن برای پرداخت مابقی پول به صورت اقساط بلافاصله مالک و صاحب آن محصول شویم. شرکت هایی که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعالیت می کنند این امکان را برای متقاضیان و مشتریان خرید اقساطی خودرو به وجود آورده اند که آن ها بتوانند خودروی مورد نظر خود را در هر برند و نوعی که دوست دارند  به صورت اقساطی خریداری نمایند خرید خودرو به صورت اقساطی فشار مالی را تا حد زیادی از خریدار کم می کند. شرکت فرنام خودرو از جمله شرکت های مجرب در زمینه فروش اقساطی خودرو می باشد که هم در زمینه فروش اقساطی خودروهای داخلی و هم فروش اقساطی خودرو های خارجی فعالیت دارد و برای خودرو هایی در برندهای ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، کرمان موتور، هیوندا، کیا، تویوتا رنو، نیسان، سانگ یانگ و فولکس واگن فروش اقساطی دارد. در برند سایپا نیز می توان به انواع پراید، تیبا، کوییک و ساندرو اشاره نمود. شرکت فرنام خودرو امکان خرید اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات را برای متقاضیان فراهم کرده است. شما عزیزان برای خرید محصول مورد نظر خود می توانید به این مجموعه مراجعه کنید و با اطمینان خاطر خودرو مورد علاقه خود را خریداری کرده و بلا فاصله مالک آن شوید. فروش اقساطی ایران خودرو در این مجموعه انجام می گیرد.

قیمت فروش اقساطی خودرو

آنچه مشخص است این است که قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با سایر روش های فروش خود رو بیشتر می باشد یکی از دلایل این امر آن است که در هنگام فروش اقساطی به دلیل آن که بهای کالا به صورت یکجا به فروشنده پرداخت نمی شود و این امر در درازمدت اتفاق می افتد فروشنده مبلغی بیشتر از بهای نقدی خودرو را از خریداران دریافت میکند که در واقع همان سود شرکت کارگزار می باشد. عوامل دیگری هم هستند که به صورت کلی بر قیمت خودرو  تاثیر گذار می باشند از جمله نوع و برند خودرو، نرخ تورم در دوران پرداخت اقساط و بسیاری از موارد و شرایط دیگر.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 436
نمایش همه
علاقه مندی ها ()