فروش اقساطی کرمان موتور به شما کمک می کند که بتوانید با شرایط مناسب یکی از محصولات این کمپانی را با قیمت مناسب فراهم می کند. اتومبیل به عنوان یکی از وسایل نقلیۀ شخصی محسوب می شود که عموم افراد می توانند به تنهایی خریداری نمود و برای فعالیت های روزانه از آن استفاده نمایند. با گذشت اختراع اولین خودرو در کشورهای پیشرفته، از این محصول استقبال فراوان شد و شرکت های مختلف خودروسازی در سراسر جهان به منظور تولید محصولات مختلف راه اندازی شدند. در ایران نیز تعدادی شرکت های خودروسازی تأسیس شده و به فعالیت خود ادامه می دهند. شرکت کرمان موتور نیز یکی از برترین شرکت های خودروسازی در ایران می باشد که توانسته تولید و مونتاژ انواع خودروی سواری را در مدل های مختلف انجام دهد. در همین راستا علاوه بر امکان خرید نقدی، شرایط فروش اقساطی کرمان موتور را برای فروش اقساطی محصولات این کمپانی خودروسازی برای عموم مردم فراهم نموده است.

سایا خودرو در حوزۀ فروش خودروهای سواری با برندهای داخلی در تهران فعالیت می کند و با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان، شرایط فروش اقساطی را در کنار فروش نقدی به مشتریان ارائه می کند.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با شرایط ساده

کرمان موتور فعالیت حرفه ای خود را در سال 1373 آغاز نموده و از همان ابتدای فعالیت، اقدام به ثبت شرکت و مالکیت صنعتی خود در تهران نمود. در این شرکت ساخت و مونتاژ انواع خودرو سواری آغاز شد و به تبعه آن خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان به صورت کاملاً تضمینی ارائه داده شد. با توجه به رونق و استقبال فراوان عموم خریداران از محصولات این کمپانی، توسط برخی از شرکت های خصوصی عرضۀ خودرو،  شرایط فروش اقساطی خودرو  کرمان موتور با شرایط ساده و متفاوت از یکدیگر به مشتریان ارائه داده شد.

به دلیل تنوع محصولات این شرکت خودروسازی، اکثر افراد می توانند با شرایط مناسبی اقدام به خرید یکی از خودروهای سواری این کمپانی شوند. مهمترین استراتژی شرکت کرمان موتور با شرکت لیفان در سال 1386 آغاز شد که در نتیجۀ آن خودروهای لیفان با مدل 520 ، 620 و غیره تولید و به بازار عرضه شد. بدین وسیله بهترین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور در اختیار مشتریان قرار گرفته شد.

در همین راستا افرادی که علاقه مند به استفاده از خودروهای شاسی بلند علاوه بر سواری هستند، می توانند از مزایای خودروی شاسی بلند X60 کرمان موتور استفاده نمایند. خرید و فروش اقساطی محصولات کرمان موتور نیز با هدف عرضۀ این محصول در بازار داخل و خارج به افراد مختلف ارائه داده می شود. بنابراین اکثر افراد می توانند از این فرصت برای خرید یکی از محصولات خودروسازی شرکت کرمان موتور استفاده نمایند که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و همچنین کاربردی باشد.

خدمات فروش اقساطی کوتاه مدت و بلند مدت کرمان موتور به خریداران کمک می کند که بتوانند راحت تر شرایط اقساطی خرید خودرو از این شرکت را داشته باشند. در واقع اقشار مختلف جامعه می توانند بر حسب توان مالی و قدرت بازپرداخت اقساط خودرو، از شرایط اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت که تعداد اقساط بیشتر می باشد، بهره گیرند.

در حال حاضر برخی از شرکت ها و نمایشگاه های خودروی معتبر به منظور رضایتمندی مشتریان و همچنین سرمایه گذاری شخصی، قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی کرمان موتور با شرایط تحویل فوری و اقساط بلند مدت 12 الی 48 ماهی باشند. در این صورت خریدار پس از پرداخت پیش قسط و عقد قرارداد، خودروی خود را تحویل بگیرد.

برای اطلاع از نحوۀ استفاده از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور برای خرید اقساطی جک S3، جک S5 و غیره می توانید با سایا خودرو تماس بگیرید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()