فروش اقساطی ایران خودرو اختصاص به محصولات این شرکت بزرگ خودروسازی در سراسر کشور دارد. شرکت ایران خودرو فعالیت حرفه ای خود را در سال 1341 ثبت نموده و توانست فعالیت خودروسازی خود را با تولید اتوبوس های ال پی با شاسی آلمانی آغاز کند. بدین وسیله شرکت ایران خودرو از سال 1345 تا کنون توانست موفقیت های متعددی را در حوزۀ تولید انواع خودرو سواری علاوه بر کامیون و اتوبوس بدست آورد. با توسعه و رشد ساخت محصولات جدید توسط این شرکت، انواع اتومبیل سواری با کیفیت و زیبا ساخته و به بازار عرضه شد. با توجه به حجم بالای تقاضا، شرایط   فروش اقساطی ایران خودرو توسط کمپانی مطرح شد، تا بدین وسیله افراد راحت تر بتوانند خودروی مورد علاقۀ خود را خریداری کنند.

سایا خودرو با داشتن سال ها فعالیت در حوزۀ خدمات فروش نقدی و اقساطی اتومبیل های داخلی و خارجی قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با بهترین شرایط می باشد.

معرفی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

همانطور که می دانید تعدد محصولات ایران خودرو بسیار است و هر کدام از آنها به دلیل مشخصات فنی و شکل ظاهری که دارند دارای قیمت نهایی فروش متفاوت از یکدیگر می باشند. در نتیجه افرادی که تمایل به خرید اتومبیل هستند، می توانند از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در کنار فروش نقدی استفاده نمایند.

شرکت ایران خودرو با تولید انواع اتومبیل با کیفیت در سراسر کشور توانسته رتبه های برتر در حوزۀ شاخص فروش، شاخص اشتغال زایی، شاخص سودآوری، گروه های صنعتی و همچنین برگزیدۀ شرکت های پیشرو در سراسر کشور شود. در همین راستا توانسته رشد حدود دو برابر ارزش سهامی عام را برای شرکت ارتقاء ببخشد.

فروش اقساطی ایران خودرو قادر به ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن می باشد. با کسب چنین موفقیت هایی در میان شرکت های خودروساز هم رقیب توانسته پاسخگوی نیاز حجم وسیعی از نیاز بازار باشد و بدین وسیله بتوانند شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را متناسب با تنوع محصولات این شرکت تنظیم نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

خرید و فروش خودرو توانسته نیاز خیلی از افراد را مرتفع نماید. همانطور که می دانید قیمت محصولات ایران خودرو متناسب با کیفیت بالایی که دارد مشخص شده است. به همین دلیل عموم مردم نمی توانند به صورت نقد محصولات ایران خودرو را خریداری کنند و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را در اختیار مشتریان قرار می دهند. بدین وسیله افراد راحت تر از قبل می توانند اتومبیل خریداری کنند.

تارا، رانا پلاس، دنا، سورن ELX، دنا پلاس، سمند SE، وانت آریسان، ون وانا، سمند LX، رانا، پیکاپ فوتون، پژو 405 SLX، پژو 405 GLX، پژو 206 تیپ دو و پنج، پژو 206 اتوماتف پژو 207 صندوقدار، پژو 206 صندوقدار، پژو پارس، سمند دوگانه سوز و ... برخی از انواع محصولات ایران خودرو است که در طرح فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط بلند مدت و کوتاه مدت به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

توسط شرکت و نمایشگاه های خودرو، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با اقساط بلند مدت 12 الی 48 ماهه نیز به مشتریان عرضه می شود. البته لازم به ذکر است که برخی از شرکت ها، هنگام تنظیم قرارداد و دریافت پیش پرداخت و انتخاب تعداد اقساط انعطاف پذیری بالایی از خود نشان می دهند تا بدین وسیله بتوانند رضایت مندی افراد را بیش از پیش تأمین نمایند. در این صورت افراد راحت تر می توانند با قیمت مناسب و شرایط عالی، اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

برای استفاده از خدما فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل فوری اتومبیل می توانید با واحد فروش شرکت سایا خودرو تماس حاصل نمائید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 782
نمایش همه
علاقه مندی ها ()