پراید اقساطی متناسب با نیاز برخی از افراد در سراسر کشور در اختیار در نظر گرفته شده است. از گذشته تا به امروز کابرد خودرو را می توانید در سطح بین المللی مشاهده نمائید. با استفاده از اتومبیل به راحتی می توان فعالیت های روزمره را در مدت زمان کوتاهی انجام داد. بدین وسیله سطح رفاه و آرامش مردم بیشتر خواهد شد و این مسئله تأثیر مثبت بر روی سطح زندگی افراد خواهد داشت. پراید نیز به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش شرکت خودروسازی سایپا محسوب می شود. از این رو افراد زیادی علاقه مند به خرید خودرو پراید می باشند. بنابراین بر حسب توان مالی و قیمت خودرو پراید، از شرایط فروش اقساطی سایپا برای خرید پراید استفاده می کنند. در نتیجه افرادی که نمی توانند خرید نقدی پراید را داشته باشند، از مزایای فروش پراید افساطی برای خرید این خودرو ارزان استفاده نمایند.

سایا خودرو سال هاست که در زمینۀ خرید و فروش خودروهای داخلی در سراسر کشور فعالیت می کند و توانسته متناسب با نیاز جامعه، شرایط ساده تری را برای خرید پراید و سایر محصولات شرکت خودروسازی سایپا ایجاد کند.

فروش انواع پراید اقساطی

همانطور که می دانید شرکت خودروسازی سایپا انواع خودرو پراید را در تیپ های متنوع تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است. از این رو بر حسب نیاز و سلیقه می توانید با قیمت مناسب، مناسب ترین مدل پراید را به روش اقساطی و یا نقد از شرکت های معتبر عرضۀ خودرو خریداری نمائید. فروش پراید اقساطی بر اساس مدل های سدان پراید 131 و 132، پراید هاچ بک 111، پراید بیفت بک 141و پراید مدل وانت بار 151 صورت می گیرد. بنابراین مردم بر اساس آپشن های مختلفی که خودروی مورد نظر داشته باشد، اقدام به خرید پراید اقساطی با  شرایط بلند مدت و یا کوتاه مدت به صورت کاملاً قانونی انجام می دهند. در این صورت می توانند از مزایای این روش برای خرید اتومبیل استفاده کنند.

همانطور که گفته شد، تولید پراید در مدل و نام های دیگر چون صبا، نسیم و سفری از سال 1372 تا 1399 تولید و به بازار عرضه می شوند. از این رو می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا از شرایط فروش پراید اقساطی برای خرید هر کدام از مدل های خودروی پراید استفاده نمائید. تولید خوردوهای پراید بر اساس کلاس خودروهای شهری و وانت صورت گرفته است. به این ترتیب برای ساخت پرایدهای سدان از بدنه 4، پراید هاچ بک و لیفت بک بدندۀ 5 و پراید وانت از بدنۀ 2 استفاده شده است و طرح نقشۀ بدنه و آپشن های پراید از خودروهای مزدا 121 و فورد فستیوا الهام گرفته شده است.

فروش پراید اقساطی با شرایط راحت تر خدمات فروش اقساطی خودرو نسبت به گذشته صورت می گیرد. بنابراین افرادی که نیاز به خرید اتومبیل با قیمت ارزان دارند، می توانند با بهره گیری از شرایط اقساطی اقدام به خرید پراید اقساطی با شرایط بلند مدت و یا کوتاه مدت تحویل فوری استفاده نمایند.

از مهمترین ویژگی های خرید پراید اقساطی تحویل فوری دارد، زمان تحویل خودرو در مدت زمان کوتاه پس از پرداخت اولین پیش قسط می باشد. بدین وسیله خریدار حین استفاده از ماشین می تواند اقساط را نیز پرداخت نماید. توجه به این نکات برای خریدار بسیار حائز اهمیت است چون مسئله اکثر افراد مرتبط به زمان تحویل خودرو است. بدین وسیله افراد راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو بر خواهند آمد و تحت فشار مالی قرار نمی گیرند.

فروش پراید صبا اقساطی به دلیل اینکه از جمله نسخه های اولیۀ خودرو پراید محسوب می شود، طرفداران بیشتری دارد.

برای ثبتنام و سفارش خرید پراید اقساطی می توانید با کارشناسان فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()