فروش اقساطی سایپا به منظور فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا صورت می گیرد. خرید اتومبیل برای افراد بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است چون دغدغه های کاری که افراد با آنها روبرو هستند، موجب شده نیاز استفاده از خودرو بیشتر از پیش احساس شود. شرکت خودروسازی سایپا نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزۀ تولید، مونتاژ و عرضۀ انواع اتومبیل سواری و باری در تهران فعالیت خود را آغاز نمود.  با گذشت زمان و نیاز بازار به خرید اقساطی، فروش اقساطی سایپا  برای فروش محصولات این کمپانی توسط نمایشگاه های خودرو به خریداران ارائه داده شد. تنوع محصولات سایپا بسیار است و برخی از افراد علاقه مند به خرید یکی از محصولات این کمپانی خودروسازی می باشند. در ابتدا شرکت سایپا، خودروهای ژیان را تولید و روانۀ بازار می کرد و به مرور زمان تلاش کرد با همکاری شرکت خودروسازی فرانسوی رنو، بتواند این خودرو را در داخل تولید نماید. با گذشت زمان نیز توانست بر تعداد محصولات کمپانی بیفزاید که در نتیجۀ آن شاهد تولید و عرضۀ انواع اتومبیل با کیفیت و مقاوم باشیم.

سایا خودرو به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ تأمین و فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا در سراسر کشور می باشد و توانسته بهترین شرایط فروش اقساطی سایپا را به صورت کاملاً قانونی در اختیار مشتریان قرار دهد.

شرایط فروش اقساطی سایپا

به طور کلی شرایط فروش اقساطی سایپا به دو صورت انجام می گیرد که می توان به فروش اقساطی سایپا با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت اشاره نمود. از این رو خریدار پس از بررسی دقیق شرایط فروش اقساطی خوردوهای داخلی چون محصولات شرکت سایپا، می توانند بر اساس توان مالی بازپرداخت اقساط اتومبیل با شرایط مناسب خریداری کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی پراید 131، پراید 132، پراید 111، تیبا، تیبا 2، ساینا، کوییک، کوییک آر، آریو، سراتو، شاهین، چانگان cs35 و ... که جزء محصولات شرکت خودروسازی سایپا می باشند، از این رو افرادی که علاقه مند به خرید هر کدام از این محصولات هستند، می توانند با شرایط مناسبی اقدام به خرید اتومبیل نمایند.

شرکت سایپا مالکیت شرکت را در سال 1358 کسب نمود و توانسته تحت سرپرستی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به فعالیت خود ادامه دهد. با تغییر سیاست های شرکت سایپا، توانستند برنامه ای تازه برای تولید محصولات جدید در آینده رقم زنند و بتوانند خودروهای مختلفی را با طرح های روز تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. با افزایش قیمت اتومبیل در سطح بازار، موجب شد تا شرکت های عرضه کنندۀ ماشین بتوانند شرایط فروش اقساطی سایپا را در کنار فروش نقد به مشتریان پیشنهاد دهند.

به همین علّت است که شاهد استقبال فراوان مردم از شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا و سایر شرکت های خودروسازی داخلی در ایران می باشیم چون اکثر مردم قدرت خرید نقدی اتومبیل ندارند و تنها به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودروهای سایپا می توانند موفق به خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود شوند.

قیمت فروش اقساطی سایپا

همانطور که می دانید قیمت فروش اقساطی سایپا ارتباط مستقیم با قیمت خودرو و انتخاب تعداد اقساط دارد. در واقع تعداد اقساط در شرایط فروش اقساطی بلند مدت سایپا افزایش یافته است. امکان خرید خودرو با شرایط اقساط12 الی 48 ماهه برای عموم افراد فراهم می باشد. با توجه به اینکه افزایش تعداد اقساط می تواند میزان سود باز پرداخت تسویۀ کامل خودرو را افزایش دهد ولی متناسب با زمان تحویل فوری اتومبیل و افزایش نرخ خودرو در سطح بازار، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سایا خودرو نیز از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در حوزۀ فروش خودرو، علاوه بر فروش نقدی، شرایط مناسبی برای فروش اقساطی محصولات سایپا و سایر شرکت های خودروسازی در داخل کشور فراهم نموده است.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()