فروش اقساطی سایپا به منظور عرضۀ محصولات شرکت خودروسازی سایپا در سراسر کشور صورت می گیرد. شرکت سایپا فعالیت حرفه ای خود را با تولید خودروهای سیتروئن و مدل های ژیان در سال 1345 آغاز نمود و در سال 1351 به صورت کاملاً رسمی با نام اختصاری SAIPA ادامۀ فعالیت خود را با تولید محصولات جدید از سر گرفت. وانت و سواری ژیان، رنو، وانت نیسان، رنو 5، وانت نیسان، سواری صبا، نسیم، زانتیا، ریو، کوئیک و ... برخی از محصولات رایج شرکت خوردوسازی سایپا می باشد. فروش اقساطی سایپا برای فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا به افراد پیشنهاد داده می شود تا بتوانند با بررسی مشخصات فنی خودرو و متناسب با قیمت اتومبیل، از شرایط فروش اقساطی برای خرید خودرو استفاده کنند.

سایا خودرو از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودرو فعالیت می کند. از این رو افرادی که تمایل به خرید اقساطی خودرو با شرایط فوق العاده و انعطاف پذیر دارند، می توانند با مشاوران فروش این محموعه تماس حاصل نمائید.

شرایط فروش اقساطی سایپا

شرایط فروش اقساطی سایپا بر اساس مدل و قیمت خودرو در نظر گرفته می شود و به مشتریان پیشنهاد داده می شود. تنوع محصولات شرکت خودروسازی سایپا بسیار است که در نتیجۀ آن افراد می توانند با بررسی مشخصات فنی و قیمت خودروی مورد نظر، مناسب ترین شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا را انتخاب نموده و برای خرید خودرو استفاده نمایند.

شرایط خرید اتومبیل نسبت به گذشته راحت تر شده است ولی به دلیل قیمت بالای خودرو، پرداخت مبلغ بالای اقساط به صورت ماهیانه برای افراد بسیار دشوار می باشد. در نتیجه شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش نمودند که بتوانند فروش اقساطی سایپا با شرایط بلند مدت به مشتریان پیشنهاد دهند که تعداد اقساط می تواند بین 12 الی 48 ماه باشد که در نتیجۀ آن افراد تحت فشار مالی بیش از اندازه قرار گرفته نمی شوند. در واقع عموم مردم بر حسب توان مالی خود، می توانند از این شرایط برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

شرایط فروش اقساطی سایپا برای کلیۀ محصولات این شرکت برقرار می باشد، با این تفاوت که مبلغ اقساط متفاوت از یکدیگر می باشد. در واقع دلیل عمدۀ این مسئله مرتبط به قیمت خودروها می شود. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید اقساطی سایپا و سایر شرکت های سازندۀ خودرو وجود دارد، داشتن انعطاف در پرداخت مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و همچنین زمان تحویل خودرو می باشد.

فروش اقساطی پراید، فروش اقساطی کوئیک، فروش اقساطی رنو 21، فروش اقساطی تیبا و ... هر کدام به منظور فروش محصولات شرکت خودروسازی سایپا به مشتریان ارائه می شود. به این ترتیب افراد مختلف می توانند از این شرایط فروش فوق العاده محصولات سایپا، با قیمت مناسب نسبت به قیمت روز بازار، اتومبیل خریداری کنند.

استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو نیاز به مدیریت مالی و همچنین داشتن درآمد ثابت به صورت ماهیانه می باشد. به دلیل پرداخت اقساط به صورت ماهیانه و یا چند ماه یک بار باید قادر به پرداخت اقساط به صورت دورۀ کوتاه مدت و یا بلند مدت باشید. به عبارتی افرادی که علاقه مند به استفاده از خدمات فروش اقساطی سایپا هستند، باید این نکات را در نظر بگیرند چون عدم پرداخت اقساط به موقع، شامل جریمه می شود. در نتیجه توصیه می کنیم پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو، تمامی جوانب را در نظر بگیرید و دچار مشکلاتی نشوید. توجه به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و سپس افراد با آسودگی خاطر می توانند اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا رد تهران نیز می توانید با کارشناسان فروش سایا خودرو تماس داشته باشید.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 836
نمایش همه
علاقه مندی ها ()