405 اقساطی از دیگر شرایط خرید خودرو پژو 405 محسوب می شود. پژو 405 از جمله محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو است که شامل دو مدل رایج پژو 405 GLX و  پژو 405 SLX می باشد. اولین تولید این خودرودر سال 1365 تا سال 1375 بود که یک تیم طراحی در ایتالیا پایۀ اولیۀ طراحی این خودرو را انجام داده است و توانست رتبۀ یکی از بهترین خودروهای اروپایی را به خود اختصاص دهد. با این تفاسیر در ایران نیز توسط شرکت ایران خودو باز تولید شد و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته شد. خرید و فروش 405 اقساطی توسط شرکت های عرضه کنندۀ خودرو صورت می گیرد. در ادامۀ این مقاله به برخی از ویژگی های مشخصات فنی پژو 405 به صورت مختصر می پردازیم.

برای خرید پژو 405 اقساطی با شرایط مناسب می توانید با گروه سایا خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ خرید و فروش خوردوهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت دارد.

فروش پژو 405 اقساطی

فروش پژو 405 اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با شرایط مناسبی خودروی مورد نظر خود را خریدای کنند. توجه به این نکات حائز اهمیت است چون اکثر افراد توان مالی برای خرید نقد خودرو ندارند. در نتیجه خدمات فروش اقساطی خودرو به افراد این فرصت را می دهد که بتوانند با پسنداز و مدیریت مالی، از این شرایط برای خرید 405 GLX اقساطی و یا اس ال ایکس استفاده کنند.

پلتفرم پژو 405 به نوبۀ خود دارای مشخصات فنی خاصی است که در مدل خودروهای هم ردۀ خود، به عنوان پلتفرم پتایه بهره گرفته شده است. کولر، شیشه بالابر، آینه های دستی، صندلی اسپرت، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی قوی، تنظیم کنندۀ ارتفاع روغنی، قفل مرکزی و ... برخی از جمله آپشن های پلتفرم پژو 405 محسوب می شود که پلتفرم خودروهای دنا، دنا پلاس، پژو پارس، سمند و ... نیز از این پژو 405 گرفته شده است. برای خرید 405 اقساطی می توانید به فروشگاه های عرضۀ خودرو مراجعه کنید. به دلیل استقبال بالایی که تا کنون از این محصول شده است، افراد زیادی علاقه مند به خرید پژو 405 هستند. بنابراین شرایط مناسبی برای فروش اقساطی محصولات ایران خوردو فراهم کرده اند تا بدین وسیله بتوانند با بهترین قیمت اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

خرید پژو 405 اقساطی با شرایط تحویل فوری

سایا خودرو، فروش 405 اقساطی را با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به همراه تحویل فوری به مشتریان ارائه می دهد. از این رو افرادی که توان مالی خرید نقدی خوردو ندارند، از شرایط فروش اقساطی می توانند استفاده نمایند.

به طور کلی تولید پژو 405 GLX در سال 1399 به تولید خود خاتمه داده است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو مطرح شد. این خودرو به عنوان تنها محصولی است که توانسته یورو 4 ایران خودرو را تحویل بگیرد که به دلیل عدم صرفۀ اقتصادی دریافت استاندارد یورو 5 خط تولید پژو 405متوقف شد. با توقف خط تولید این محصول ایران خودرو، در حال حاضر عرضۀ فروش 405 اقساطی و نقد آن را توسط کمپانی های فروش خودرو شاهد باشیم.

همانطور که می دانید اکثر افراد به دلیل قیمت بالای خودرو از شرایط فروش اقساطی استفاده می کنند. لذا شرایط زمان تحویل خودرو مهمترین مسئله برای استفاده از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی محسوب می شود. در همین راستا اکثر افراد از شرایط فروش 405 اقساطی با تحویل فوری استفاده می کنند که بتوانند هنگام پرداخت اقساط، خودروی خود را تحویل بگیرند.

سایا خودرو در حوزۀ فروش خودرو شرکت خودروسازی داخلی در سراسر کشور به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد. برای اطلاع از شرایط فروش 405 اقساطی و مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()