405 اقساطی به واسطۀ شرکت خودروسازی ایران خودرو و یا سایر مراکز فروش خودرو به مردم ارائه داده می شود. پژو 405 یکی از پرفروش ترین محصولات ایران خودرو است که طرفداران زیادی دارد و به عنوان یکی از خودروهای فرانسوی الاصل دسته بندی می شود و جزء خودروهای خانواده محسوب می شود. با توجه به استقبال بالای مردم از خوردو 405، شرکت ایران خودرو اقدام به تولید این محصول در تیپ های مختلف با اسامی پژو 405 GL، پژو 405 GLI، پژو 405 GLX، پژو 405 SLX و پژو 405 استیشن نمود. از این رو هنگام فروش 405 اقساطی باید مدل و مشخصات فنی خودرو را در نظر بگیرید.

سایا خودرو به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های ارائه دهندۀ خدمات فروش نقد و اقساط محصولات ایران خودرو در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. در نتیجه بر حسب تقاضای بازار و جلب رضایت مشتریان شرایط مناسب تری را برای فروش اقساطی خودرو برای مشتریان در نظر گرفته است.

خدمات فروش 405 اقساطی

همانطور که می دانید خدمات فروش 405 اقساطی همانند سایر محصولات ایران خودرو به خریداران ارائه داده می شود. همانطور که گفته شد، پژو 405 در 5 مدل تولید و به بازار عرضه می شود و در دو دسته بندی با سه تیپ می باشد. به این ترتیب می توانید با بررسی مشخصات فنی بدنه و موتور این خودرو، مناسب ترین نوع مدل پژو 405 اقساطی را خریداری نمائید.

فروش 405 GLX اقساطی و 405 SLX اقساطی، هر کدام از آنها را می توان با تعداد ماه های پرداخت اقساطی یکسان خریداری نمود ولی به دلیل تفاوت قیمتی که این خودروها دارد، مبلغ اقساط پیش پرداخت متفاوت از یکدیگر می باشد. بنابراین افرادی که علاقه مند به خرید خودرو خانواده هستند، می توانند از این شرایط برای خرید اتومبیل استفاده نمایند.

پژو 405 CNG اقساطی نیز به دلیل قابلیت دو گانه سوز بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود. عملکرد پژو 405 تک سوز و دو گانه سوز نسبت به یکدیگر یکسان می باشد و این مسئله بر روی سرعت خودرو و فرمان پذیری اتومبیل تأثیرگذار می باشد. پژو 405 به دلیل مشخصات بدنۀ مستحکم و ابعاد بزرگ به عنوان اتومبیل خانواده شناخته شده است و افراد پر جمعیت بیشتر تمایل به خرید 405 اقساطی هستند.

شرایط فروش 405 اقساطی بستگی به قیمت اتومبیل و همچنین سیستم مدیریت مجموعۀ ارائه دهندۀ سرویس دارد. از این رو پیش از خرید 405 اقساطی می توانید مدل، تعداد و مبلغ اقساط را به همراه قیمت پیش پرداخت مد نظر بگیرید. از این رو افراد مختلف متناسب با سطح توان مالی و کارایی که از خودرو در نظر دارد، اتومبیل خریداری می کنند.

پژو 405 از آن دسته خودروهایی است که هم اکنون طرفداران خاص خود را دارد و افراد زیادی علاقه مند به خرید خودرو پژو 405 با شرایط اقساطی هستند. 405 اقساطی به خریدار کمک می کند که بتواند با شرایط مناسبی این اتومبیل را خریداری کند. به نحوی که تحت فشار مالی سنگین قرار نگیرد. در واقع عموم افراد توان مالی برای خرید نقد خودرو را ندارند، در نتیجه شرایط فروش 405 اقساطی بهترین گزینه برای مالکیت خودرو می باشد.

از مشخصات فنی موتوری پژو 405 GLX می توان به موتور XU7 با حجم موتور 1761 سی سی، با سیستم گیربکس 5 دنده دستی، سیستم انتقال نیروی دیفرانسیل جلو با حداکثر قدرت صد اسب بخار و حداکثر گشتاور 153 نیوتن متر می باشد که قابلیت شتاب صفر تا صد 11 ثانیه ای دارد با حجم باک 70 لیتر می باشد.

از این رو افرادی که علاقه مند به خرید خودرویی برای خانواده هستند می توانند از شرایط فروش 405 اقساطی به واسطۀ سایا خودرو استفاده نمائید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 701
نمایش همه
علاقه مندی ها ()