206 اقساطی را می توانید از طریق مراجعه به شرکت ها و نمایشگاه های اتومبیل خصوصی خریداری کنید. فروش 206 اقساطی توسط شرکت سازندۀ آن یعنی ایران خودرو با شرایط خاص و به صورت قرعه کشی صورت می گیرد. بنابراین اکثر افراد به سهولت نمی توانند خودروی محبوب خود را خریداری کنند و این مسئله موجب شده تا افراد بیشتر تمایل به خرید اتومبیل توسط نمایشگاه ها و شرکت های خصوصی عرضۀ خودرو به صورت کاملاً قانونی داشته باشند. فروش  206 اقساطی  در تبیپ های مختلف صورت می گیرد که مرتبط با محصولات عرضه شده توسط شرکت ایران خودرو دارد.

سایا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودرو در تهران فعالیت می کند. این مجموعه با دریافت مجوزهای لازم از سوی اتحادیۀ خودروسازان توانسته شرایط فروش 206 اقساطی و همچنین فروش نقدی 206 را در اختیار مشتریان قرار دهند.

شرایط فروش 206 اقساطی

خودروی 206 در چهار تیپ مختلف تولید و به بازار عرضه شده اند. خودرو 206 تیپ 2، تیپ 3، تیپ 5 و تیپ 6 از جمله انواع تیپ خودرو 206 محسوب می شوند. هر کدام از تیپ های 206 دارای یک سری مشخصات فنی متمایز نسبت به یکدیگر می باشند که البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت خودروی 206 خواهد داشت. بنابراین عموم افراد متناسب با سلیقۀ شخصی و بودجۀ در نظر گرفته از شرایط فروش 206 اقساطی برای خرید اتومبیل مورد نظر خود استفاده نمایند.

مشخصات موتوری خودرو 206 تیپ دو عبارتند از موتور TU3، حجم موتور 1360 سی سی، قدرت موتور 75 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه، حداکثر گشتاور 118 نیومن در 3400 دور در دقیقه با سوخت بنزین با کتان 91، سیستم احتراق داخلی به همراه 8 سوپاپ با استاندارد آلایندگی Euro 111 است که البته مشخصات سیستم احتراقی دیگر تیپ های 206 نیز با این استاندارد ساخته شده اند. از این رو افرادی که تمایل به خرید اتومبیل اسپرت دارند، از شرایط فروش 206 اقساطی برای خرید خودرو استفاده می کنند. متناسب با وضعیت مالی که شخص دارد، افراد به سادگی می توانند با قیمت مناسب از مزایای این اتومبیل استفاده نمایند.

این در حالی است که نوع موتور خودرو 206 تیپ های 5 و اتومات از نوع TU5 است که دارای حجم موتور 1587 سی سی با قدرت موتور 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه با حداکثر 142 نیومن و 4000 دور در دقیقه با نوع سوخت بنزین 95 اکتاناست که دارای 16 سوپاپ است. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید اتومبیل اتومات و اسپرت هستند، می توانید با شرایط مناسبی این خود را خریداری کنید.

فروش 206 اقساطی با شرایط بلند مدت و کوتاه مدت دو روش رایج ارائه خدمات خرید اقساطی انواع خودرو می باشد. افرادی که نمی توانند پرداخت اقساط ماهیانه با مبالغ سنگین را داشته باشند، می توانند از مزایای شرایط فروش 206 اقساطی بلند مدت استفاده کنند که تعداد اقساط بیشتر با مبلغ اقساط کمتر به مشتری پیشنهاد داده می شود. توجه به این نکات برای افرادی که تمایل به خرید خودروی 206 اتومات و یا تیپ 2 را دارد، می تواند بهترین گزینه محسوب می شود.

خرید خودرو برای خیلی از افراد آرزو می باشد چون قیمت بالای اتومبیل باعث شده تا کمتر کسی بتواند به صورت کاملاً نقدی اتومبیل خریداری کند. در نتیجه ارائه خدمات فروش 206 اقساطی خودرو می تواند به فرد کمک کند که بتواند با قیمت مناسب خودروی مورد نظر خود را خریداری کند.

سایا خودرو چندین سال است که در حوزۀ فروش خودرو با شرایط فروش اقساطی و نقد در سراسر کشور فعالیت می کند و بدین وسیله افرادی که تمایل به خرید اتومبیل دارند، از این شرایط برای خرید ماشین استفاده نمایند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()