206 اقساطی اختصاص به یک تیپ 206 ندارد و این شرایط متناسب با قیمت و مدل خودرو تعیین می شود. خودرو 206 یکی از مدل های اسپرت و پرطرفدار شرکت خوردوسازی ایران خودرو است که توانسته مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شود. در همین راستا اکثر جوانان علاقه مند به خرید  206 اقساطی  و یا نقد این محصول زیبا و مقاوم می باشند. ایران خودرو این محصول را در چند تیپ ساخته و به بازار عرضه کرده است. بنابراین افراد مختلف می توانند بر حسب توان مالی و شرایط بازپرداخت اقساط از روش های رایج برای خرید 206 استفاده نمایند.

برای استفاده از خدمات فروش 206 اقساطی اتومات و سایر تیپ های خودرو 206 می توانید با کارشناسان فروش سایا خودرو تماس بگیرید.

فروش 206 اقساطی خودرو با شرایط بلند مدت

در حال حاضر شرکت ایران خودرو و همچنین نمایندگی های فروش مجاز در سراسر کشور، از شرایط فروش اقساطی خودرو برای عرضۀ محصولات خود استفاده می کنند. اکثر اقشار جامعه توان مالی خرید نقد اتومبیل را ندارد، بنابراین شرایط فروش 206 اقساطی را برای خریداران در نظر گرفته اند تا بدین وسیله بتوانند با پرداخت اقساط ماهیانه اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند. توجه به این نکته از سوی شرکت های عرضه کنندۀ خودرو بسیار حائز اهمیت است چون به افراد اجازه می دهد که بتوانند با قیمت مناسب اتومبیل مورد نظر خود را خریداری نمایند.

از این رو فروش 206 اقساطی با شرایط پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت به مشتریان ارائه داده می شود. بدین وسیله افراد راحت تر می توانند از این شرایط برای خرید اتومبیل مورد دلخواه خود استفاده نمایند. فروش 206 تیپ دو اقساطی و همچنین 206 اتومات اقساطی برای متقاضیان این مدل خودرو فراهم می باشد. افراد مختلف می توانند متناسب با توان مالی خود از این شرایط برای خرید اتومبیل استفاده کنند. نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید اقساطی خودرو وجود دارد، افزایش تعداد اقساط می تواند درصد سود بازپرداخت را بیشتر نماید که البته متناسب با تحویل فوری خودرو بسیار مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل است که افراد زیادی از این طرح استقبال می کنند.

در حال حاضر فروش 206 اقساطی با شرایط پرداخت اقساط 12 الی 48 ماهه به مشتریان پیشنهاد داده می شود. در نتیجه بر حسب توان مالی می توانید هر کدام از این شرایط را برای خرید 206 تیپ 2، تیپ 3، تیپ 5 و تیپ 6 یا اتوماتیک استفاده نمائید.

حجم موتور خودروی 206 بین 1360 سی سی و 1587 سی سی می باشد با قدرت 75 اسب بخار و یا 110 اسب بخار با تعداد 8 و یا 16 سوپاپ می باشد. مشخصات فنی خودرو به طور مستقیم بر روی قیمت اتومبیل تأثیر می گذارد. در نتیجه افراد مختلف می توانند با بررسی مشخصات فنی خودرو، سرعتی ترین نوع اتومبیل را با شرایط اقساطی خریداری کنید. شرایط 206 اقساطی متناسب با قیمت خودرو در نظر گرفته می شود. در واقع مبلغ پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی قیمت خوردو خواهد داشت. در نتیجه افرادی که نیاز به استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو هستند، می توانند از این فرصت در جهت خرید اتومبیل استفاده نمایند.

بدین وسیله برای خرید و فروش اقساطی انواع خودرو  می توانید به شرکت های معتبر عرضه کنندۀ خودرو مراجعه کنید. شرایط فروش 206 اقساطی نسبت به گذشته بهبود یافته است و افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این شرایط عالی برای خرید اتومبیل هستند که تحت فشار مالی زیاد قرار نگیرند.

سایا خودرو با دریافت مجوزهای لازم از سوی اتحادیۀ خودروسازی، قادر به ارائه خدمات فروش اقساطی 206 و سایر محصولات ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی می باشد.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()