فروش اقساطی سایپا بهترین راهکار برای خرید محصولات سایپا است. خودرو از جمله وسایلی است که در کنار جنبۀ دارایی و ارزش مالی که دارد، به عنوان یکی از وسایلی است که به واسطۀ آن می توان خاطرات زیادی را ثبت نمود. بدین وسیله بتوانند لحظات شاد و فرح بخشی را برای خود و خانواده ایجاد نمایند. به همین علّت است که اکثر افراد مایل به خرید خودرو هستند و افرادی که قدرت پرداخت نقد مبلغ اتومبیل را ندارند، می توانند از مزایای شرایط فروش اقساطی سایپا برای خرید محصولات این کمپانی خودروسازی داخلی استفاده نمایند. برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا می توانید با مرکز فروش شرکت مبین خودرو تماس بگیرید.

شرح شرایط فروش اقساطی سایپا

تنوع محصولات سایپا بسیار است که هر کدام از این محصولات دارای قیمت متفاوتی هستند. به همین علت قیمت پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط متناسب با مدل خودرو متفاوت از یکدیگر می باشند و پیش از خرید اقساطی خودرو باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید. در حال حاضر شرایط مناسبی برای استفاده از تسهیلات خرید اقساطی محصولات سایپا وجود دارد که می توانید از طریق مؤسسات ذی صلاح دریافت کنید. ارائه خدمات فروش اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، خودرو را به روش پرداخت اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت خریداری نمایند و تحت فشار مالی زیادی قرار نگیرند.

ارائه خدمات فروش اقساطی سایپا به راحتی می توان هزینه های تأمین مالی را کاهش داده و بتواند معاملات ساده ای را برای افراد ایجاد کند. پیش از استفاده از این شرایط ، پیشنهاد می شود که مطالعۀ دقیقی نسبت به مزایا و معایب این راهکار برای خرید خودرو داشته باشید. همانطور که می دانید خرید اقساطی خودرو همراه با پرداخت مبلغ ناچیز سود سرمایه گذاری است که البته به دلیل تحویل فوری خودرو بسیار ارزشمند می باشد. افرادی که قصد خرید خودرو دارند، پیش از خرید این نکات را مورد بررسی قرار می دهند و سپس مناسب ترین شرایط و مدل خودرو را انتخاب نموده و از این تسهیلات استفاده می نمایند.

فروش اقساطی سایپا با تحویل فوری

فروش اقساطی سایپا با شرایط اقساط بلند مدت در کنار اقساط کوتاه مدت به عموم افراد ارائه داده می شود. بدین وسیله افرادی که تمایل به کاهش مبلغ اقساط ماهیانه هستند، می توانند از مزایای فروش اقساطی محصولات سایپا به صورت اقساط بلند مدت استفاده نمایند که بین 12 ماه الی 48 ماه متغیر است و حق انتخاب با مشتری است.

زمان تحویل خودرو دیگر مسئله ای است که افراد هنگام فروش انواع خودرو  با آن روبرو می شوند. به همین جهت برخی از شرکت های معتبر عرضۀ خودرو، با مقصود مشتری مداری تلاش نموده اند، شرایط فروش اقساطی سایپا با شرایط تحویل فوری فراهم کنند که در نتیجۀ آن، خریدار می تواند مدت زمان کوتاهی پس از بستن قرارداد، خودروی خود را تحویل بگیرد. بدین ترتیب خریدار از همان ابتدا می تواند خودرو را تحویل گرفته و از مزایای آن استفاده نموده و سپس اقدام به پرداخت اقساط نماید.

شرایط فروش اقساطی محصولات سایپا متناسب با مدل خودرو، از نظر تعداد و مبلغ اقساط و پیش پرداخت متفاوت است. پرداید 131، پراید 111، پراید 151، تیبا صندوقدار، تیبا 2، ساینا، سراتو آپشنال، کوییک دنده ای، کوییک فول پلاس اتومات، ساندرو اتومات، چانگان برخی از انواع محصولات سایپا هستند که می توانید برای خرید آنها از شرایط فروش اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت استفاده نمائید.

شرکت مبین خودرو به دلیل حجم بالای تقاضا برای خرید اتومبیل، با داشتن کادری فعال و پویا به صورت قانونی در حوزۀ ارائه خدمات فروش اقساطی و نقد خودروهای داخلی و خارجی فعالیت می کند.

 

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 870
نمایش همه
علاقه مندی ها ()