لاستیک نانکن از محبوبترین و قدیمی ترین تایرهای تولیدی در کشور تایوان است، که آوازه کیفیت، دوام و ایمنی بالای آن به سراسر دنیا رسیده است و تقریبا تمام تولیدات کمپانی نانکنگ در تمامی مدل های سواری، شاسی بلند، حفاری، عمرانی، کشاورزی و غیره به سراسر دنیا عرضه می شوند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. انتقال قدرت و وزن خودرو به جاده،جذب ضربات ناشی از ناهمواری ها به جاده، سهولت کنترل خودرو و چبندگی مناسب از مهمترین ویژگی های تایرهای باکیفیت و بادوام هستند. لاستیک از مهمترین اجزاء سیستم هیدرولیک و انتقال قدرت در تمامی خودروهای کشاورزی، باری، سواری و معدنی است، که به دلیل مصرفی بودن و تقاضای بالای آن در بازار های جهانی، رقابت تنگاتنگی بین صنایع تایر سازی به وجود آورده است، که در این میان کمپانی نانکنگ مانند دیگر تولیدکنندگان با به روز کردن مداوم تولیداتش همواره در تلاش است جایگاه فروش لاستیک نانکن  را در سراسر دنیا تثبیت و یا ارتقاء دهد، و در این مسیر نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است. از ویژگی های دوام و کیفیت این تایرها می توان به اخذ گواهینامه Q1 فورد آمریکا اشاره کرد، که این امر در افزایش اعتماد مشتریان به این برند آسیایی نقش بسیار مهمی داشته است، این مجموعه بزرگ تایر سازی با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع تایرهای انعطاف پذیر با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته از نظر کیفیت و رقابت در سطح بسیار خوبی قرار بگیرد.

قیمت لاستیک نانکن

قیمت لاستیک نانکن با توجه به نوع تایر، سبک طراحی عاج ها، ابعاد و پهنای تایرها، ترکیبات سازنده، نوع متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و در مقایسه با برندهای اروپایی و آمریکایی از قیمت بسیار پایین تری برخوردار هستند. طراحی عاج های مستحکم این تایر ها طول عمر و دوام این محصولات در برابر سایش و فرسودگی نمایش می دهد، این تایرها در برابر فشار های عمودی تایرها در جاده های خاکی و انواع آب و هوای خشک بسیار مستحکم و به راحتی ساییده نمی شوند، بطوریکه طول عمر مفید آن ها را در صورت کارکرد معمولی ماشین ها بین 5 تا 6 سال تخمین زده اند. قیمت لاستیک نانکن با توجه به دوام، کیفیت بسیار بالا، کنترل ساده تر جاده و بسیاری موارد دیگر برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه است، و در مقابل انواع لاستیک های ارزان قیمت و متفرقه علاوه برپایین بودن ضریب ایمنی و سایش و استهلاک بسیار بالا به مرور هزینه های بسیار زیادی را برای خریداران به همراه می آورد.

ویژگی های لاستیک نانکن تایوان

از مهمترین مزایا و ویژگی های لاستیک نانکن تایوان می توان به کنترل و مدیریت بهتر خودرو، نرمی، انعطاف پذیری بالا، قدرت چسبندگی مناسب، کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی سرنشینان و صرفه جویی اقتصادی اشاره کرد، که این برند تایوانی را از دیگر رقبای آن متمایز می کند. امروزه فناوری ساخت و تولید تایر با پیشرفت های بسیار زیادی همراه بوده است و دیگر از تولید تایرهای بایاس و تیوپ دار خبری نیست و شاهد تولید انواع لاستیک های رادیال با کیفیت ها و فناورهای تولید متنوع هستیم، که این تایرها با شرکت در استانداردهای اروپایی در تلاش هستند راه خود را به سمت بازارهای جهانی در پیش بگیرند. 

تکنولوژی های به کار رفته در تولید انواع تایرهای رادیال سبب افزایش بهره وری 40 تا 60 درصدی این لاستیک ها شده است، این تایرها بسته به فناوری تولید و ترکیبات سازنده آن ها در دسته های تایرهای فصلی و چهارفصل قرار می گیرند، که کارکرد متفاوتی در فصل های مختلف خواهد گذاشت. فروشگاه تایر ایرانیان از خوشنام ترین مجموعه های واردات و فروش لاستیک نانکن و فروش لاستیک نکسن و.... با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و گارانتی آن می باشد، این مجموعه معتبر با ارسال فوری سفارشات مشتریان به سراسر کشور توانسته اعتماد و اعتبار بسیار زیادی در این بازارها کسب نماید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()