لاستیک جی تی ساخت یک کمپانی بزرگ و قدرتمند سنگاپوری است که با بیش از 8 کارخانه تولیدی در کشورهای چین، اندونزی و آمریکای جنوبی توانسته سهم قابل قبولی از تولید و فروش تایر را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد. تایر ها به عنوان مهمترین عضو از سیستم انتقال قدرت در خودروها و اصطحکاک بسیار بالا با سطح جاده ها در تمامی فصول سال در شمار قطعات مصرفی خودرو قرار می گیرند که دیر یا زود بسته به کارکرد اتومبیل باید نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود. لاستیک جی تی که در انواع تایرهای سواری، شاسی بلند، باری، کامیون و راهسازی طراحی و تولید می شود، در عرصه رقابت کمپانی های تایر سازی  به خوبی ظاهر شده است، و توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این کمپانی معتبر مراکز تحقیق و آزمون خود را در کشورهای چین، آمریکا، انگلستان، آلمان و  اندوزی برگزار کرده است و تایرهای آن در سنگین ترین آزمون های تضمین کیفیت رتبه های بالایی را به دست آورده اند، به همین دلیل در کشورهای معتبر و مطرح دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند. تایرایرانیان از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز واردات و پخش  لاستیک جی تی  در برند های اندونزی و چینی در کشور می باشد، که تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت به دست متقاضیان در سراسر کشور می رساند.

قیمت لاستیک جی تی

قیمت لاستیک جی تی با توجه به ترکیبات سازنده، ابعاد و اندازه تایر، تکنولوژی ساخت، کشور سازنده و هزینه های حمل و نقل و گمرک کالا تغییر می کند، همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، صنایع لاستیک سازی جی تی با بیش از 8 کارخانه فعال در کشورهای چین، آمریکای جنوبی و اندونزی تولیدات خود را به سراسر دنیا ارسال می کنند، که در این میان می توان قیمت لاستیک جی تی را در برندهای چینی، بسیار مقرون به صرفه تر و ارزان تر تخمین زد، ولی در مجموعه این تایر ها با توجه به ویژگی های فنی و عملکردیشان داری قیمت متوسط رو به بالا هستند، این ویژگی آن ها در جذب مخاطب بسیار موثر بوده است. فروشگاه تایر ایرانیان تمامی  تایرهای این برند پرطرفدار آسیایی را به صورت بی واسطه و مستقیم با ارزان ترین قیمت در اختیاز متقاضیان خرید لاستیک جی تی قرار می دهد، و پس از سالها فعالیت مستمر توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. خرید لاستیک کومهو را ارزان از این مرکز انجام دهید. 

ویژگی های لاستیک جی تی اصل

لاستیک جی تی در بازار های داخلی کشور با استقبال بی سابقه ای همراه بوده است، و بی شک می توان این تایرها در شمار تایرهای باکیفیت وارداتی قرار داد، که دارای کارکرد و عملکرد بسیار خوبی هستند. انعطاف پذیری بسیار عالی تا آخرین لحظه استفاده از تایر، چسبندگی مناسب، طراحی مناسب عاج ها، کیفیت بالای ساخت، قیمت مناسب و وزن کم  از مهمترین ویژگی های لاستیک جی تی اصل در کشور است. صنایع لاستیک سازی جی تی برای عاج های خود از یک ترکیب بسیار قوی  و مستحکم استفاده کرده است، که کنترل و حرکت خودرو را برای رانندگان بسیار ساده تر می کند و همین طور به دلیل استفاده از طراحی های کامپیوتری صدا لاستیک به کمترین حد ممکن می رساند، و همین طور وجود شیارهای عریض تر باعث شده، آب موجود در شرایط بارانی با سرعت بیشتری خالی شود، که سبب هدایت ساده تر خودرو می شود. امروزه  لاستیک جی تی به دلیل کیفیت بسیار بالای ساخت و عملکرد مناسب در بیش از 130 کشور دنیا به فروش می رسند و محبوبیتی جهانی پیدا کرده اند.  تمامی تایرهای جی تی پیچیده ترین و سنگین ترین آزمایشات تضمین کیفیت و استاندارد های اروپایی را پست سر گذاشته اند، و همچنان آزمایشگاه های تخصصی و تضمین کیفیت این برند معتبر سنگاپوری همچنان در حال توسعه و افزایش دامنه عملکردی این تایرها هستند تا جایگاه و رتبه لاستیک جی تی را در کلاس های جهانی ارتقاء دهند.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4566
نمایش همه
علاقه مندی ها ()