قیمت خدمات نصب و بالانس سیار

قیمت خدمات نصب و بالانس سیار در مجموعه های مختلف خدماتی متفاوت است و براساس معیارهای بسیاری ازجمله مسافت مشتریان با اولین مرکز امداد سیار، نوع و برند لاستیک انتخابی، ابعاد و اندازه اتومبیل ها و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. با توجه به رو به توسعه بودن این صنعت خدماتی، رقابت بسیار نزدیکی بین شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار به وجود آمده است، و این مراکز همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات بهتر و با قیمت پایین تر به مشتریان، سهم بیشتری از  این بازار خدماتی را از آن خود نمایند. تعویض رینگ، قالپاق، باتری خودرو و بسیاری موارد دیگر نیز در این مراکز توسط نیروی خبره و متخصص انجام می شود، تا هیچ خودرویی به دلیل نقص فنی در جاده ها متوقف نشود، و بتوان با کمترین هزینه ممکن، خودروی خود را به وضعیت مناسب برسانند. قیمت خدمات نصب و بالانس سیار در جاده ها برای مشتریان بسیار به صرفه و اقتصادی است، و دردسرهای خرید تایر سالم و تعویض آن را از دوش آنان برداشته است.

خدمات نصب و بالانس سیار فروشگاه چرخ و یدک

فروشگاه چرخ و یدک در شمار قدیمی ترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات نصب و بالانس سیار در تهران می باشد، که با تکیه بر یک تیم مجرب و متخصص در کمترین زمان ممکن تیم خود را به لوکیشن ارسالی از جانب مشتریان می رساند و این خدمات را در بالاترین سطح کیفی به مشتریان ارائه می کند. بالانس تایرها تاثیر بسیار زیادی در شتاب، کاهش مصرف سوخت، شتاب و تعادل خودروها دارد و به همین دلیل است که همواره توصیه می شود، مالکان انواع خودروهای سواری و باری برای حفظ ایمنی خود و سرنشینان خودرو در بازه های زمانی مشخص نسبت  به بالانس تایرها در مراکز معتبر اقدام نمایند و یا از خدمات نصب و بالانس سیار در محل استفاده کنند، تا در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنند. ترکیدگی تایرها، ضربه، برآمدگی، برخورد اجسام تیز و برنده و همین طور سایش نامنظم از جمله عواملی است که ممکن است دست در دست یکدیگر دهند و در جاده رانندگان را با مشکلات بسیار زیادی مواجه نماید، این مشکلات در  صورت نداشتن تایر زاپاس به اوج خود می رسد، در چنین شرایطی می توان با واحد خدمات نصب و بالانس سیار فروشگاه چرخ و یدک تماس گرفت تا تیم اعزامی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه برسانند و مشکلات متقاضیان را مرتفع گردانند. ارائه خدماتی از قبیل والو تیوپلس رایگان برای چرخ ها، تعویض باتری، تایرها، تعویض رینگ و قالپاق از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه خوشنام و محبوب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و آرامش خاطر را به متقاضیان این خدمات می رساند. فروش لاستیک با بهترین قیمت در این مرکز انجام می گیرد. 

خدمات نصب و بالانس سیار با مناسب ترین قیمت

خدمات نصب و بالانس سیار با مناسب ترین قیمت و به همراه دیگر خدمات تعمیراتی در مجموعه معتبر و بزرگ فروشگاهی چرخ و یدک توسط یک تیم حرفه ای  و با سابقه و به بهترین روش ممکن انجام می شود. با تماس با واحد سیار این مجموعه می توان انواع تایر سواری را در برندهای داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا و خدمات پس از فروش خریداری نمود و از خدمات نصب و بالانس تایرها در این مجموعه نیز استفاده کرد. سرعت در ارائه خدمات و صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان از بزرگترین امتیازات این مجموعه خدماتی در مقایسه با دیگر مراکز می باشد. بنابراین با مراجعه به سایت فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک و یا تماس با کارشناسان این مجموعه به راحتی می توان از خدمات نصب و بالانس سیار این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده کرد، و در جاده ها با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری به حرکت خود ادامه داد.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()