قیمت لاستیک رودستون

قیمت لاستیک رودستوان نیز مانند دیگر تایرهای داخلی و خارجی با توجه به ترکیبات شیمیایی، نوع تایر، کیفیت تولید، سایز و پهنای رینگ، فصلی و یا چهار فصل بودن، مقاومت حرارتی، حداکثر سرعت، طرح و عمر عاج و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. قیمت  لاستیک رودستون در مقایسه با انواع تایرهای داخلی قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به نوسانات بازار ارز، هزینه های حمل و نقل، گمرک و تحریم ها اشاره کرد، اما با توجه به اینکه این تایرها طول عمر و عملکرد بسیار بالایی در سیستم انتقال قدرت خودرو دارند، می توان استفاده از آن ها را برای متقاضیان بسیار مقرون به صرفه دانست. البته امروزه برای خدمت رسانی بهتر به دارندگان خرید تایر، طرح های فروش لاستیک دولتی در برندهای داخلی نیز اجرا می شود، که به دلیل قیمت بسیار مناسب، طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

ویژگی های لاستیک رودستون

رقابت بسیار نزدیکی در میان صنایع لاستیک سازی کره ای برقرار است، که همواره صنعت لاستیک سازی را در این کشور آسیایی کوچک با سرعت بسیار زیادی به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. از مهمترین ویژگی های لاستیک رودستون که آن را از تایرهای متفرقه و بی کیفیت چینی جدا می کند می توان به عملکرد بسیار عالی در جاده ها، عاج های مستحکم با طرح های زیبا، قیمت مناسب، گواهینامه های تضمین کیفیت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در تولید انواع لاستیک رودستون از ترکیبات سیلیکا و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. همچنین این تایرها به دلیل استفاده از شبیه سازی های رایانه ای و طراحی بهینه الگوی عاج ها دارای صدای کمی هستند، که به کنترل بهتر خودرو و آرامش سرنشینان کمک بسیار زیادی می کند.  تمامی اطلاعات و ویژگی های فنی لاستیک رودستون مانند دیگر برندهای داخلی و خارجی بر روی بدنه آن به اختصار و با استفاده از اعداد و حروف لاتین درج شده است، و می توان از آن به عنوان یک راهنمای مناسب برای خرید لاستیک رودستون اصل و باکیفیت استفاده نمود. برای خرید لاستیک رودستون با ارزان ترین قیمت و به عبارتی به نرخ نمایندگی بهتر است به مراکز معتبر و نمایندگی های آنلاین عرضه  و فروش مستقیم لاستیک رودستون مانند مجموعه خوشنام و با سابقه فروشگاه رینگ و لاستیک چرخ و یدک مراجعه کرد، که سالهاست نمایندگی این برند کره ای محبوب را از آن خود کرده و به متقاضیان آن در سراسر کشور خدمات می دهد.

فروش آنلاین لاستیک رودستون

فروش آنلاین لاستیک رودستون در مجموعه معتبر فروشگاهی چرخ و یدک به نرخ دولتی و همراه با گارانتی تضمین کیفیت انجام می شود. این مجموعه از محبوبترین شرکت های واردات و فروش لاستیک رودستون و دیگر برندهای کره ای و داخلی به نرخ نمایندگی می باشد، که با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار معتبرین مجموعه های فروش لاستیک رودستون قرار بگیرد. این مرکز آنلاین در زمینه فروش لاستیک دولتی در برندهای معتبر داخلی نیز مانند کویر تایر، تایر ایرانیان، یزد تایر و لاستیک بارز نیز فعالیت می کند، که به دلیل هزینه های بالای خرید انواع تایرهای خارجی، با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم مواجه شده است. در سایت مجموعه فروشگاهی چرخ و یدک می توان با مشخص کردن نوع، مدل، برند سازنده و سال تولید خودرو، تمامی تایرهای مناسب اتومبیل خود را مشاهده کرد و با یکدیگر از نظر کارایی و دوام مقایسه نمود، و سپس نسبت به سفارش و خرید آن ها در سایز و تعداد دلخواه همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت اقدام نمود، از دیگر خدمات این مرکز می توان به نصب و بالانس سیار، تضمین قیمت و کیفیت، گارانتی اصالت کالا، والو تیپولس رایگان، ضمانت مرجوعی 7 روزه و پرداخت در محل برای تهرانیان اشاره کرد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9582
نمایش همه
علاقه مندی ها ()