لاستیک کومهو با بدنه ای مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر یکی از 10 برند معتبر و مطرح در صنعت لاستیک سازی و ساخت کمپانی قدرتمند کومهو در کشور کره جنوبی است، که به دلیل تقاضای بسیار بالا در بازارهای جهانی، در کشورهای کره، چین و ویتنام  نیز کارخانه های تولیدی آن برپا شده است، تا به خوبی پاسخگوی نیازهای بازارهای جهانی باشد، لازم به ذکر است که کیفیت لاستیک کومهو کره در مقایسه با تولیدات آن در کشورهای چین و ویتنام بسیار بالاتر است، و انواع تایرهای چینی را می توان در شمار تایرهای درجه 2 و 3 این کمپانی معتبر و قدرتمند دانست. تایرها تمامی لرزش هایی که در اثر ناهمواری هایی زمین به بدنه خودرو منتقل می شود را دفع می کند، و کیفیت آن ها در فرمان پذیری بهتر خودرو و عملکرد اتومبیل ها تأثیر مستقیمی دارند. لاستیک کومهو در نوع رادیال با استفاده از رشته های سیمی و کیفیت بسیار بالایی تولید شده است،و دارای عاج های بسیار مستحکمی است که فشار های عموی جاده را خنثی می کند و در اثر اصطحکاک با جاده، تغییر شکل نخواهد داد، این نوع از لاستیک ها در مقایسه با نسل قدیمی تایرهای بایاس، از بهره وری بیشتری در حدود 40 تا 60 درصد برخوردارند، و با فناوری تیوپلس وارد بازارشده اند که ایمنی دوبرابر لاستییک های تیوپ دار دارند. فروشگاه معتبر چرخ و یدک از معتبرترین مراکز فروش آنلاین لاستیک کومهو همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد، که در کنار فروش انواع تایرهای سواری داخلی و خارجی، خدمات نصب و بالانس سیار را هم انجام می دهد، و در شمار محبوب ترین مراکز و نمایندگی های این برند کره ای خوشنام می باشد.

قیمت لاستیک کومهو

قیمت لاستیک کومهو کره در مقایسه با تایرهای ساخت چین و ویتنام قدری بالاتر است و دلیل این افزایش قیمت استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب و با کیفیت می باشد. البته مواردی همچون کیفیت تولید، سایز و ابعاد تایر، فصلی و چهار فصل بودن، سرعت، تاریخ تولید و انقضاء و بسیاری موارد دیگر نیز از جمله شاخص های تعیین قیمت لاستیک کومهو می باشند. این تایرها از نظر استانداردهای جهانی در جایگاه مطلوبی قرار گرفته اند و البته همچنان در مراکز پژوهشی و تحقیقاتی این کمپانی کره ای که در کشورهای کره جنوبی، آلمان، چین و آمریکا دایر شده اند، بر روی ارتقاء قابلیت ها و افزایش دوام انواع لاستیک کومهو مطالعه و بررسی صورت می گیرد، تا این مجموعه معتبر آسیایی بتوانند همچنان بازارهای خود را حفظ نمایند و رضایت مشتریانشان را جلب کنند.

مزایای استفاده از لاستیک کومهو

انتقال قدرت و وزن خودرو به جاده، جذب و مهار ضربات ناشی از ناهمواری های مسیر، قابلیت چسبندگی مناسب، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا، راحتی در کار و نصب، عملکرد راحت بر روی انواع خودروهای سواری، صدای پایین در هنگام رانندگی، فرمان پذیری عالی در هنگام رانندگی و  بسیار موارد دیگر در شمار مزایای استفاده از لاستیک کومهو می باشد، که  نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. ویژگی های کیفیتی این تایرها در آزمایشگاه های پیشرفته مدام مورد بررسی قرار می گیرد، تا این مجموعه معتبر کره ای از رقبای داخلی و خارجی خود جا نماند، و کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهد. این کمپانی معتبر و مطرح در زمینه تولید انواع تایرهای اتوبوسی، کامیونی و سواری فعالیت می کند، و تمامی محصولات آن به تأیید مراکز تضمین کیفیت جهانی رسیده است، و با گذشت بیش از نیم قرن فعالیت همواره مشتریان خود را حفظ کرده است. برای خرید لاستیک سواری کومهو اصل و باکیفیت به نرخ نمایندگی می توان به سایت فروشگاهی مرکز چرخ و یدک مراجعه کرد، زیرا این مجموعه از معتبرترین شرکت های عرضه و فروش لاستیک دولتی در برندهای داخلی و باکیفیت و همین طور تایرهای تولیدی کمپانی های کره ای نظیر هانیانگ و کومهو می باشد، که از هرجهت کیفیت محصولاتش را تضمین می کند.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4776
نمایش همه
علاقه مندی ها ()