لاستیک آخرین عضو گردنده از سیستم انتقال قدرت میباشد که نقش به سزایی را در کنترل خودرو برعهده دارد بنابراین انتخاب تایر مناسب و با کیفیت و نگهداری درست از آن از جمله عوامل مهمی میباشد که باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد. تایر از واژه فرانسوی به معنای کشیدن ریشه گرفته است ، علت این نام گذاری این است که در گذشته تایر به تسمه های آهنی و سیم های ضخیمی که به دور چرخ های کالسکه کشیده می شدند گفته می شد. لاستیک در خودرو وظایف مهمی را برعهده دارد و حفظ پایداری و چسبندگی خودرو به زمین در شرایط جوی مختلف ، جذب ضربات و موج های موجود بر روی جاده، انتقال شتاب منفی و انتقال قدرت حاصل از موتور به روی چرخ ها به زمین از جمله وظایف تایر است بنابراین انتخاب یک  لاستیک با کیفیت و مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است فروشگاه چرخ و یدک از جمله فعالین در زمینه رینگ و لاستیک، باتری ماشین و قالپاق میباشد که امکان خرید اینترنتی لاستیک را برای متقاضیان فراهم آورده است. همان طور که ماشین ها دارای انواع مختلف میباشند تایرهای متنوعی نیز وجود دارند که علت تنوع آنها در جنس، اندازه ، فاق، پهنا ، رینگ و موارد دیگر است. بعضی از لاستیک ها قابل استفاده در تمام فصول سال میباشند و بعضی دیگر فقط برای فصل خاصی طراحی شده اند. افراد میتوانند انواع لاستیک های سواری مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت از فروشگاه چرخ و یدک تهیه نمایند، لاستیک بارز، لاستیک کویر و لاستیک  دولتی از جمله تایرهایی هستند که میتوان از این فروشگاه تهیه کرد. تایر های دولتی تایرهایی هستند که به نرخ دولتی به فروش میرسند و تنها توسط برخی از فروشگاه های تعیین شده از طرف دولت، عرضه میشوند، لاستیک دولتی در برند ایرانی به فروش میرسد و به دلیل ارزان تر بودن نسبت به تایرهای آزاد مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

انتخاب یک لاستیک مناسب

انتخاب یک تایر مناسب تاثیر بسیار زیاد و مهمی در مصرف سوخت، سبک رانندگی، نرمی و حتی ایمنی میگذارد، لاستیک را به عنوان یکی از اعضای خانواده ی انتقال قدرت میشناسند که جعبه دنده، دیفرانسیل ، میل لنگ و اکسل عضو این خانواده میباشند، علت اینکه باید در انتخاب این قطعه  توجه و دقت زیادی به کاربرد درگیر بودن مدام این قطعه با اجسام بیرونی نظیر آسفالت جاده ، سنگریزه ها، شن و ماسه و.... است به همین دلیل هم حساسیت این قطعه بیشتر از قطعات درونی خودرو میباشد. یکی از ویژگی های یک لاستیک مناسب علائم و حروفی است که بر روی آن درج شده که برخی از لاستیک ها به دلیل برند نه چندان معتبری که دارند فاقد برخی از این علائم هستند شاید همین امر دلیل مناسبی برای این باشد که آن تایر مناسب نیست. برای تهیه لاستیک های مناسب و مرغوب به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمایید محصولات این فروشگاه تمامی ویژگی یک تایر خوب را دارا میباشد و کیفیت محصولات خود را تضمین مینماید،  لاستیک کویر ، لاستیک بارز و لاستیک دولتی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی از جمله محصولات این فروشگاه است که مورد توجه متقاضیان قرارگرفته است. خرید لاستیک کویر تایر را از این مرکز با تضمین کیفیت انجام دهید. 

 تمامی محصولات در این فروشگاه دارای تضمین قیمت و کیفیت و هفت روز ضمانت برگشت کالا میباشند. افراد میتوانند انواع لاستیک سواری برای خودروی خود را در طرح ها و برند های متفاوت با قیمتی مناسب از فروشگاه آنلاین و معتبر چرخ و یدک به صورت مجازی تهیه نمایند، و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با تمامی شرایط فروش مطرح شده آن ها را از سراسر کشور تحویل بگیرند.این فروشگاه امکان خرید اینترنتی لاستیک را برای خریداران فراهم نموده و افراد میتوانند در کمال اطمینان محصول مورد نیاز خود را در وب سایت چرخ و یدک خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرند. 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 500
نمایش همه
علاقه مندی ها ()