یکی از بزرگترین اختراعات بشر را میتوان ساخت چرخ دانست چرا که با این اختراع حرکت و جا به جایی بسیار آسان گشت. اما ساختن چرخ پایان کار نبود و بشر این اختراع را در چرخه تکامل قرار داد و این اختراع هر روز کامل تر گشت. برای بهتر شدن حرکت نیاز به لاستیک های بادی بود که توسط جان بوید دانلوپ که مقیم بلفاست بود اختراع شد و بعد ها اختراع او یعنی لاستیک توسط برادران میشلین در اتومبیل به کار برده شد امروزه نیز سازندگان  لاستیک گستره وسیعی از تایر ها را در طرح ها و انواع مختلف برای خودرو های گوناگون تولید می کنند، تنوع این تایرها  به اندازه ، گل (آج)، جنس لاستیک و کاربری لاستیک بستگی دارد، مورد دیگری که باعث گشته تایرها انواع گوناگونی داشته باشند شرایط آب و هوایی و جاده های متفاوت میباشد هرچند برای نیاز های متنوع رانندگان، لاستیک های مختلفی تولید میشود با این همه کار اصلی هر لاستیک این است که به همراه رینگ، اتاقکی از هوا میسازد که وزن خودرو روی آن قرار میگیرد.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از معتبرترین فروشگاه های تامین و فروش انواع لاستیک است. این فروشگاه اطلاعات کامل و جامعی را در مورد انواع لاستیک ها در اختیار مشتریان قرار میدهد تا آنها امکان مقایسه محصولات را داشته باشند و با اطمینان خاطر و با در نظر گرفتن نوع خودروی خود لاستیک سواری مورد نیازشان را خریداری نمایند. از جمله تایرهای فروشگاه چرخ و یدک میتوان به لاستیک بارز و لاستیک کویر اشاره کرد همچنین این فروشگاه لاستیک های دولتی نیز به مشتریان عرضه میکند. تایر کویر به افرادی پیشنهاد میشود که به دنبال یک تایر با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب میباشند، لاستیک سواری کویر از مدل های متعددی برخوردار است و هرآنچه که افراد از یک تایر خوب انتظار دارند را دارا میباشد. لاستیک بارز نیز از تایر های شناخته شده و با کیفیت میباشد، لاستیک بارز از جمله تایر های ایرانی با کیفیتی است که توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است.

ویژگی های یک لاستیک خوب

آنچه که بیش از همه در انتخاب یک لاستیک خوب و مناسب اهمیت دارد کیفیت و سلامت تایر است چرا که لاستیک خودرو یکی از قطعات اصلی خودرو به حساب می آید و کیفیت آن به طور مستقیم بر سلامت و کیفیت رانندگی افراد و سلامت سرنشینان خودرو تاثیر میگذارد. یکی از مواردی که میتواند تعیین کننده یک لاستیک مناسب و خوب باشد تازه بودن تایر و نزدیک بودن زمان تولید و توزیع آن در بازار است چرا که براساس استانداردهای جهانی لاستیک تولید شده هنگامی که در شرایط ایده آل نگهداری شود دارای تاریخ مصرفی حداکثر چهار تا پنج سال میباشد و بعد از آن دیگر مناسب مصرف نیستند این در حالی است که شمار زیادی از رانندگان بدون توجه به سال تولید ،تایر را خریداری مینمایند در حالیکه اگر به مدت پنج سال از تاریخ تولید لاستیک گذشته باشد  دیگر مناسب مصرف نمیباشد و امکان ایجاد حادثه را افزایش میدهد پس گام اول در انتخاب لاستیک مناسب توجه با تاریخ تولید تایر است و گام دوم دارا بودن علائم حک شده بر روی دیواره لاستیک میباشد که این نوشته های حک شده هر کدام داری معنای خاصی میباشند که به شما در انتخاب صحیح تایر کمک مینماید. خرید لاستیک کومهو  را ارزان انجام دهید.

لاستیک های دولتی، لاستیک کویر ، لاستیک بارز و کلیه تایرهایی که در فروشگاه چرخ و یدک وجود دارند و عرضه میشوند تمامی ویژگی های یک لاستیک خوب را دارا میباشند و این فروشگاه محصولات خود را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان محترم قرار میدهد.این فروشگاه به منظور تسهیل در امر خرید امکان خرید اینترنتی لاستیک را برای مشتریان محترم فراهم آورده و هفت روز ضمانت برگشت محصول دارد و شما میتوانید با آسودگی خیال و با قیمتی مناسب و تضمین شده کالای خود را خریداری کنید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()