فروش اقساطی خودرو یکی دیگر از تکنیک های کاربردی برای خرید و فروش خودرو در سراسر کشور می باشد. امروزه افراد زیادی از این روش استقبال کرده اند که در نتیجۀ آن رشد و توسعۀ چشمگیری را برای شرکت های خودروسازی و همچنین نمایشگاه و شرکت های عرضه کنندۀ خودرو فراهم نموده اند. به دلیل بی سامان بودن وضعیت بازار که نرخ خودرو ثابت نمی باشد و افزایش یافته است، عموم افراد بودجۀ مالی بسیار برای خرید نقد خودرو را ندارند و تنها از طریق ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو ، اتومبیل برای خود و خانواده استفاده نمایند. به دلیل تعدد برند و مدل های اتومبیل، خدماتی که توسط شرکت های خودروسازی، واردکننده و شرکت های لیزینگ و غیره دارند، شرایط متفاوتی برای فروش خودرو نو ایجاد کرده اند که البته به فروش اقساطی خودروهای کارکرده نیز اختصاص داده می شود.

سایا خودرو از جمله گروه های فعال در عرصۀ ارائه خدمات فروش خودروهای داخلی و خارجی است که از تجربۀ کاری بالا برخوردار می باشد. این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان خدمات فروش اقساطی خودرو را با شرایط مناسب به خریداران ارائه می کنند.

فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی

امروزه ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو به رشد و توسعۀ صنعت شرکت های خودروسازی داخلی کمک شایانی نموده است. بدین وسیله حجم فروش محصولات افزایش یافته که در نتیجۀ آن شرکت ها اقدام به تولید مجدد خوردوها می کنند. فروش اقساطی خودرو به دو روش رایج صورت می گیرد که می توان به شرایط پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت اشاره نمود. در این صورت خانواده ها می توانند برحسب توان مالی و سطح درآمد خود، تعداد اقساط را انتخاب نمایند.

به طور رایج شرایط فروش اقساطی خودرو با تعداد اقساط 12 الی 48 ماهه می باشد که متناسب با شرکت های ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی می تواند متغیر باشد. نکتۀ مهمی که در رابطه با انتخاب تعداد اقساط است، سود بازپرداخت مبلغ کامل خودرو می باشد. به عبارتی هر چه تعداد اقساط کمتر باشد، طبیعتاً قیمت اقساط بیشتر خواهد بود و به طبع سود بازپرداخت کمتری به آن تعلق می گیرد ولی با افزایش تعداد اقساط، سود بازپرداخت مقداری بیشتر خواهد بود ولی مبلغ اقساط کمتر می شود. به همین دلیل افرادی که از میزان درآمد متوسط برخوردار هستند، استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو به صورت بلند مدت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری

در کنار ارائه خدمات فروش اقساطی اتومبیل مانند خدمات فروش اقساطی ایران خودرو  ، دغدغۀ مهم خریداران اقساطی خودرو، اختصاص به زمان تحویل خودرو داشت. به همین دلیل برخی از شرکت ها و نمایشگاه های خودرو، مزایای تحویل فوری خودرو را برای خریداران در نظر گرفته اند تا بدین وسیله بتوانند با بهترین قیمت خودرو را به روش اقساطی خریداری نموده و ساعاتی پس از عقد قرارداد، خودروی خریداری شده را تحویل می گیرند. البته لازم به ذکر است که دریافت سند خودرو، پس از تسویه کامل قیمت خودرو صورت می گیرد.

با وجود چنین شرایط ایده آلی برای فروش اقساطی خودرو، متقاضیان زیادی از این طرح در سراسر کشور استقبال نموده اند که در مدت زمان کوتاهی توانسته اند به خودروی رویایی خود دست پیدا کنند. این شرایط اختصاص به محصولات تنها یک کمپانی خودروسازی ندارد. شرکت ها و نمایشگاه های عرضۀ خودرو شرایط مختلف فروش اقساطی را متناسب با محصولات شرکت های خودروسازی ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن، تویوتا، کیا، فولکس واگن و غیره در نظر می گیرند که مبلغ پیش پرداخت و تعداد و مبلغ اقساط می تواند متغیر از یکدیگر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی می توانید با واحد فروش سایا خودرو ارتباط برقرار کنید.

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 759
نمایش همه
علاقه مندی ها ()