دنا اقساطی یکی دیگر از محصولات با کیفیت شرکت خودروسازی ایران خودرو است که در سه تیپ ساخته و به بازار مصرف عرضه شده است. دنا پلاس و دنا پلاس توربو از جمله خودروهای هم خانوادۀ خودرو دنا می باشد. با مشاهدۀ وضعیت قیمت خودرو در بازار، امروزه اکثر افراد تمایل به خرید اقساطی خودرو پیدا کرده اند چون با صرفه جویی در هزینه های مصرفی و همچنین میزان درآمد شخصی و خانواده، راحت تر می توانند از مزایای فروش اقساطی محصولات ایران خودرو برای خرید خودرو استفاده نمایند. در همین سو فروش  دنا اقساطی  نیز به مشتریان پیشنهاد داده شد و خریداران متناسب با شرایط اقتصادی خود از ویژگی های این شرایط ایده آل برای خرید خودروی مورد دلخواه استفاده کرده اند.

سایا خودرو چند سال است که از آغاز فعالیت تجاری خود که در خصوص با خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی است می گذرد و با گسترش تقاضای خریدار، شرایط بسیار عالی برای خرید اقساطی خودرو چون دنا اقساطی به صورت تضمین شده فراهم کرده است.

خرید دنا اقساطی با حداقل سود بازپرداخت

همانطور که می دانید تفاوت قابل توجه بین خرید نقد و اقساط خودرو، پرداخت مبلغی بیشتر از قیمت نقد خودرو می باشد. از این رو افرادی توان مالی خرید نقد خودرو را دارند، تمایلی به استفاده از شرایط اقساطی ندارند ولی سایر افراد که متمایل به داشتن خودرو هستند و تمکن مالی برای خرید نقد خودرو را ندارند، مجبور به استفاده از این شرایط هستند. البته با توجه به قیمت خودرو، زمان تحویل و تعداد اقساط افراد ترجیح می دهند که از مزایای دنا اقساطی با حداقل سود بازپرداخت استفاده کنند.

بدین صورت افراد می توانند با شرایط ایده آل خودروی مورد علاقه را خریداری و از مزایای آن، حین پرداخت اقساط خودرو استفاده نمایند. چند سال اخیر متقاضیان خرید خودروهای اقساطی تمایل به مراجعه به شرکت هایی را دارند که زمان تحویل خودرو به افراد نزدیک باشد. بدین وسیله خریدار می توانند پس از پرداخت پیش قسط و عقد قرارداد خودروی خود را تحویل گرفته و الباقی مبلغ خودرو را طبق قرارداد طی چندین قسط پرداخت نمایند. در حال حاضر برای خرید دنا اقساطی نیز چنین شرایطی توسط برخی از کمپانی ها به مشتریان ارائه داده می شود. سایا خودرو نیز با داشتن سال ها خدمات و فعالیت صادقانه در حوزۀ خرید و فروش خودروهای داخلی، توانسته با سرمایه گذاری مالی، شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی با تحویل فوری را برای خریداران خودرو فراهم کند.

شرایط فروش دنا اقساطی

به طور کامل شرایط خرید اقساطی خودرو  دنا اقساطی را برای شما شرح دادیم. با توجه به ویژگی های متعددی که خودرو دنا در میان محصولات ایران خودرو دارد، افراد زیادی هنوز طرفدار خرید دنا پلاس اقساطی یا دنا پلاس توربو با شرایط اقساطی بلند مدت و یا کوتاه مدت هستند.

از مهمترین ویژگی هایی که شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی دارد، داشتن انعطاف در تعیین تاریخ و مبلغ اقساط می باشد. به این ترتیب افراد راحت تر می توانند خودروی مورد دلخواه را خریداری کنند. امروزه شرایط فروش دنا اقساطی و سایر محصولات ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی به صورت 24 الی 36 ماهه می باشد. از این رو افراد راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند که تحت فشار مالی بیش از توان خود قرار نگیرند.

پیش از عقد قرارداد و استفاده از شرایط اقساطی فروش خودرو، از اعتبار شرکت ارائه دهندۀ خدمات اطمینان حاصل نمائید. برخی از افراد سودجو هستند که از این موقعیت برای کلاهبرداری استفاده می کنند.

سایا خودرو دارای سابقۀ فعالیت طولانی مدت در زمینۀ فروش خودروهای داخلی با شرایط عالی فروش اقساطی و نقدی در سراسر کشور می باشد.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 770
نمایش همه
علاقه مندی ها ()