دنا اقساطی از دیگر شرایط آسان برای خرید خودرو دنا می باشد. خودرو دنا از محصولات کمپانی ایران خودرو است که چند سالی از تولید آن می گذرد و تیپ های پیشرفته تر از آن نیز به بازار عرضه شده است. این خودرو دارای طراحی زیبا با مشخصات فنی موتوری قوی می باشد که توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. با توجه به قیمت خودرو، شرکت های عرضه کنندۀ خودرو تلاش کردند که شرایط مناسبی را برای خرید خودرو ایجاد کنند. فروش اقساطی خودروهای داخلی از بهترین راهکارهایی است که شرکت ها برای کسب رضایت مشتریان و همچنین توسعۀ کسب و کار خود از مزایای آن استفاده می نمایند. خرید دنا اقساطی نیز برای افرادی که توانایی مالی خرید نقد این خودرو را ندارد، بهترین گزینه به حساب می آید.

سایا خودرو جزء یکی از مراکز فروش معتبر خودروهای داخلی در سراسر کشور است که به منظور آسایش مشتریان، شرایط ایده آل برای فروش محصولات ایران خودرو در اختیار مشتریان قرار داده است که افراد قادر به خرید خودرو دنا اقساطی با قیمت عرف بازار و به صورت تضمینی می باشد.

خرید دنا اقساطی با بهترین قیمت

با توجه به بی سامانی قیمت خودرو در بازار، شرایط خرید دنا اقساطی با تحویل فوری خودرو بهترین فرصت برای خرید اتومبیل می باشد. در واقع خودروی دنا را نیز می توان به صورت اقساطی خریداری کرد. خرید دنا پلاس اقساطی و دنا پلاس توربو در کنار دنا به فرد کمک می کند که در هزینه های خود صرفه جویی کند. همچنین فرد با مدیریت مالی می تواند متناسب با سطح درآمد و میزان مخارج ماهیانه، از مزایای فروش دنا اقساطی برای خرید این خودرو استفاده کنند.

پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت دو پیشنهاد عالی به مشتریان می باشد که بتوانند از عهدۀ بازپرداخت اقساط خودرو برآیند و با قیمت مناسب و بازپرداخت حداقل سود اتومبیل دنا را خریداری نمایند.

فروش اقساطی دنا جزء روش های رایج برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو می باشد که در اختیار خریداران قرار گرفته می شود. ماشین دنا از جمله خودروهای با کیفیت این کمپانی است که چند سال اخیر مورد استقبال مردم قرار گرفته است و به دلیل داشتن ویژگی های ساختاری و ظاهری همچنان از سوی مردم به صورت نقد و اقساط خریداری می شود. جهت اطلاع از نحوه فروش اقساطی سایپا می توانید به سایت مراجعه کنید. 

خودرو دنا با حجم 1646 سی سی با حداکثر توان موتوری 115 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه ساخته شده است که حداکثر گشتاور آن برابر با 157 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه می باشد، با نسبت تراکم یازده و 16 سوپاپ که به عنوان یکی از خودروهای خوب و قوی شرکت ایران خودرو محسوب می شود. با توجه به قابلیت های فنی و ظاهری که دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو دارد، خرید و فروش دنا اقساطی از رونق بالایی برخوردار است. از دیگر ویژگی های مثبت خودرو دنا می توان به حداقل مصرف سوخت ترکیبی آن اشاره نمود. میزان مصرف سوخت دنا در مسیر خارج شهر برابر با 6.2 لیتر در صد کیلومتر می باشد و این در حالی ست که مصرف سوخت ترکیبی آن که اختصاص به درون شهر هم دارد به میزان 7.74 لیتر در صد کیلومتر می باشد.

سیستم انژکتوری خودروهای دنا از پاشش چند نقطه ای پشتیبانی می کند و توان حداکثر سرعت دنا 189 کیلومتر در ساعت با شتاب صفر تا صد 13.5 ثانیه ای می باشد. البته متناسب با مدل دنا پلاس و پلاس توربو ممکن است برخی از مشخصات فنی و ساختاری آنها با یکدیگر تمایزهای جزئی داشته باشد.

در همین راستا اگر تمایل به خرید دنا پلاس توربو اقساطی یا همان دنا با تحویل فوری خودرو را دارید می توانید با سایا خودرو تماس بگیرید.

 

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 814
نمایش همه
علاقه مندی ها ()