قیمت خرید لاستیک

قیمت خرید تایر با توجه به پارامترهای بسیاری از قبیل برند سازنده، کیفیت تولید، ابعاد و اندازه، تاریخ تولید و انقضاء و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، بنابراین قیمت لاستیک در برندهای خارجی به دلیل هزینه های بالای واردات و نوسانات قیمت ارز قدری بالاتر از انواع تایرهای داخلی می باشد، که سبب شده تقاضای خرید لاستیک داخلی در برندهای مختلف کویر تایر، یزد تایر، بارز و ایران تایر بسیار بیشتر از گذشته شود، و بازار خرید و فروش تایرهای ایرانی رونق بسیار خوبی پیدا کند. کنترل و کاهش مصرف سوخت، حفظ ایمنی سرنشینان، شتاب مناسب، کارکرد بسیار خوب سیستم هیدرولیک و انتقال قدرت خودرو  و عدم فشاز بر روی دیگر قطعات داخلی خودرو از جمله مزایایی خرید لاستیک استاندارد و باکیفیت برای خودروها می باشد، که اهمیت این عضو مصرفی خودرو را مدام به دارندگان وسایل نقلیه متذکر می شود. با توجه به تقاضای بسیار بالای خرید لاستیک در بازارهای جهانی، متأسفانه انواع تقلبی و بی کیفیت تایرها به وفور  در بازارهای جهانی عرضه شده اند، که تشخیص آن ها از تایرهای اصلی کار بسیار دشواری است، به همین دلیل است که توصیه می شود برای خرید لاستیک اصلی و استاندارد به نمایندگی های معتبر واردات و فروش لاستیک مانند فروشگاه آنلاین چرخ و یدک مراجعه نمایید، که این محصولات را همراه با تضمین کیفیت به دست متقاضیان در سراسر کشور می رسانند.

 مهمترین نکات خرید لاستیک

لاستیک از مهمترین اجزاء مصرفی خودرو است که در اندازه ها و کیفیت های بسیار متنوع عرضه می شود، و باید با دقت بسیار بالا نسبت به خرید لاستیک سواری، کشاورزی و صنعتی اقدام نمود، تا در روند حرکتی خودروها  و ایمنی آن ها کوچکترین مشکلی به وجود نیاورد. توجه به تاریخ تولید و انقضاء، نرمی، کارکرد مناسب، میزان چسبندگی، سایز لاستیک و اندازه رینگ و فاق، مقاومت حرارتی، فصلی یا چهار فصل بودن، حد بارگزاری نوع عاج ها و حداکثر سرعت مجاز در شمار مهمترین نکات خرید لاستیک قرار دارند، که باید توسط متقاضیان مورد بررسی قرار بگیرند، این موارد به نگهداری بهتر و افزایش دوام تایرها نیز کمک بسیار زیادی می کند. تمامی موارد فوق بر روی تایرها به اختصار حک شده اند و متقاضیان خرید لاستیک تنها با یک نگاه می توانند، اطلاعات بسیار زیادی را در رابطه با تایرها به دست آورند. فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین و مطرح ترین مراکز عرضه لاستیک دولتی و آزاد در برندهای داخلی و خارجی معتبر می باشد، که با ارائه خدماتی از قبیل تست یک هفته ای تایرها و ضمانت مرجوعی کالا در صورت نارضایتی مشتریان، توجه توجه متقاضیان خرید لاستیک را به خود جلب کرده است. فروش لاستیک کویر تایر از طریق سایت با قیمت های بسیار مناسب انجام می گیرد. 

فروش لاستیک به صورت اینترنتی

خرید لاستیک به صورت اینترنتی از جمله خدماتی است که با رشد بستر دیجیتال مارکتینگ از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفت، و به سرعت با استقبال بسیار زیادی از جانب خریداران مواجه شد. فروشگاه چرخ و یدک از قدیمی ترین و محبوبترین مجموعه های فروش لاستیک به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست با عرضه انواع تایرهای ایرانی و خارجی به همراه گارانتی اصالت کالا و ضمانت نامه های پشتیبانی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در این بازار پررونق سهم قابل توجهی از فروش لاستیک دولتی و آزاد را از آن خود نماید. از دیگر محصولاتی که در این مرکز خوشنام و باسابقه عرضه می شود می توان به رینگ، قالپاق، باتری خودرو و خدمات نصب و بالانس سیار اشاره کرد، که رضایت تمامی مشتریان را برانگیخته است. برای خرید لاستیک باکیفیت و استاندارد و در برندهای داخلی و خارجی افی است با سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمایید، و از میان تنوع بسیار بالایی از این محصولات بهترین و مناسب ترین شان را انتخاب نمایند.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 470
نمایش همه
علاقه مندی ها ()