لاستیک سازی از جمله صنایعی است که همگام با توسعه و پیشرفت های صنعت اتومبیل سازی رشد کرده است، و به دلیل تقاضای بسیار بالای خرید لاستیک در بازارهای جهانی رقابت نزدیکی در میان تولید کنندگان انواع تایر به وجود آمده است، که هر کدام از آن ها در تلاش هستند تا با ارتقاء محصولات خود از نظر کیفیت و دوام بتوانند سهم بیشتری از فروش لاستیک را به خود اختصاص دهند. تایر به عنوان یک جزء مصرفی در سیستم هیدرولیک و حرکتی خودروها به مرور زمان و یا در اثر برخورد اجسام تیز و برنده در معرض خرابی قرار می گیرد و باید نسبت به تعویض آن ها با مدل های مشابه اقدام نمود. از مهمترین وظایف تایرها در تمامی خودروهای سواری، صنعتی و باری می توان به انتقال قدرت و وزن خود به جاده، جذب و مهار ضربات ناشی از ناهمواری های جاده، قابلیت چسبندگی مناسب، شتاب خودرو  و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که دامنه وسیع سطح عملکردی این وسایل را به نمایش می گذارد، و ضرورت  خرید لاستیک در زمان مناسب را به صاحبان وسایل نقلیه متذکر می شود. اهمیتی که تایرها در ایمنی سرنشینان و خودرو ایفا می کنند، بسیار بالاست و به همین دلیل همواره توصیه می شود، مالکان خودرو وضعیت باد لاستیک ها و عاج های تایر خود را بررسی نمایند، و در صورت خرابی و ساییدگی بیش از حد عاج ها در اولین فرصت نسبت به خرید لاستیک مناسب و استاندارد اقدام نمایند.  تایر ها در دو نوع رادیال و بایاس با فناوری های مختلف طراحی و تولید می شوند و از نظر ویژگی های مقاومتی و کیفیتی تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند که متقاضیان خرید لاستیک باید این موارد را در انتخاب تایر مناسب مد نظر قرار دهند. انواع تایر بایاس دارای ساختاری بسیار انعطاف پذیر است که در ساخت آن از مواد لاستیکی، سیم و نخ، کربن سیاه و دیگر افزودنی های شیمیایی استفاده شده است، اما تایرهای رادیال که امروزه به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار بالا بیشترین طرفداران خرید لاستیک باکیفیت را به خود اختصاص داده اند، که با تکیه بر تکنولوژی های جدید و رشته های سیمی تولید می شود، و می توان دوام و ماندگاری این تایرها را 40 تا 60 درصد بیشتر از انواع تایرهای بایاس تخمین زد. فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین مراکز فروش انواع تایرهای سواری در برندها و کیفیت های متفاوت می باشد، که شرایط خرید لاستیک را برای متقاضیان بسیار ساد کرده است.

قیمت خرید لاستیک

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت خرید لاستیک تاثیرگذارند، که از مهمترین آن ها می توان به نوع لاستیک، برندسازنده، متریال مصرفی، کیفیت ساخت، نوع و طراحی عاج های آن اشاره کرد. قیمت لاستیک ها در انواع مدل های خارجی به دلیل افزایش نسبی قیمت ارز و همین طور تکنولوژی های بسیار بالای تولید همواره قدری بالاتر از تایرهای داخلی است، که این عوامل به خودی خود سبب شده اند، توجه متقاضیان به خرید لاستیک ایرانی جلب شود. برندهای معتبری نظیر بارز، ایران تایر، کویر تایر و یزد تایر امروزه بیشترین سهم را در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی به خود اختصاص داده اند، و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردارند. 

فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت

فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین مراکز فروش انواع لاستیک با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر میشلن، پیرلی، هانکوک، کومهو، بارز، یزد تایر و غیره می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان متناسب با نوع و برند خودروی خود، بهترین انتخاب های پیش رویشان را مشاهده نمایند، و سپس نسبت به خرید لاستیک مناسب و استاندارد از این مرکز اقدام کنند. خدماتی همچون نصب انواع تایر خودرو در کمترین زمان، پرداخت در محل برای تهران، هفت روز ضمانت مرجوعی کالا، تحویل سریه و تضمین قیمت لاستیک از جمله امکانتی است که فروشگاه چرخ و یدک در اختیار متقاضیان خرید لاستیک قرار می دهد.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()