فروش لاستیک همواره از بازار پر رونقی برخوردار بوده است ، که فعالان اقتصادی و صنعتگران را به خود جلب نموده است، که سبب شده رقابت تنگاتنگی بین کمپانی های تایر سازی برای گرفتن سهم بیشتری از این بازار برقرار بوده است. دوام و کیفیت از مهمترین عامل هایی است که در جلب توجه مشتریان تأثیر بسزایی دارد، یک لاستیک خوب و استاندارد باید از نرم و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار باشد تا به راحتی بتوان تا مدت ها از آن استفاده نمود، به همین دلیلی است که صنایع سازنده تایر در تلاش هستند با ارتقاء محصولات خود، نظر کمپانی های خودروسازی و مشتریان را جلب نمایند، و درصد محبوبیت و  فروش لاستیک برند خود را افزایش دهند. لاستیک از مهمترین اجزاء سیستم انتقال قدرت در خودروها می باشد، که قدمت تولید و یا تاریخچه آن به زمان تولید انواع اتومبیل های سواری می رسد، و کیفیت و دوام آن ها در ایمنی و حرکت اتومبیل ها نقش بسیار مهمی ایفا می کند، این تایرهای بادوام به مرور در اثر برخورد اشیاء تیز و برنده و قرار گیری در آب و هوای سرد و خشک و بالعکس فرسوده و مستهلک می شوند و نیاز به تعویض پیدا می کنند، که این عوامل زمینه ساز خرید لاستیک مناسب و استاندارد از مراکز و نمایندگی های معتبر فروش لاستیک می شوند، و نیاز بالقوه تمامی صنایع خودروسازی و دارندگان اتومبیل ها را به خوبی مشخص می کند. مجموعه فروشگاهی چرخ و یدک از باسابقه ترین و معتبرترین مراکز فروش لاستیک با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی تایرهای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی تضمین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند، و از این طریق توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید.

ویژگی های لاستیک استاندارد

از مهمترین ویژگی های لاستیک استاندارد، که تمامی مالکان خودروهای سواری، کشاورزی و باری در وهله اول مورد بررسی قرار می دهند، نرمی، انعطاف پذیری، قابلیت چسبندگی، تاریخ تولید، فصلی و یا چهار فصل بودن تایر می باشد، که این معیارها در فروش لاستیک حرف اول را می زنند. تایرها نیز مانند تمامی محصولات تولیدی در چرخه توسعه و صنعت قرار گرفته اند و روز به روز با ویژگی ها و کارکردهای بهتری به بازارهای جهانی عرضه می شوند، به عنوان مثال می توان به انواع تایرهای بایاس و رادیال اشاره کرد، که درصد فروش لاستیک در هرکدام از آن ها بسته به دامنه عملکردی و طول عمر آن ها متفاوت است. برای خرید لاستیک رودستون به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید.

لاستیک های بایاس از قدیمی ترین نوع تایرها هستند که با استفاده از رشته های سیم و نخ، مواد لاستیکی و ترکیبات شیمیایی طراحی شده اند، و فروش لاستیک در این مدل به دلیل ضعف ساختاری و دوام کم در مقایسه با انواع تایر رادیال که با استفاده از رشته های سیمی تولید شده است، بسیار پایین تر است. از مهمترین دلایل افزایش درصد فروش لاستیک رادیال می توان به عاج های بسیار مستحکم بر روی بدنه اشاره کرد که فشارهای عمودی جاده را به کابین خودرو خنثی می کند، و از چسبندگی بسیار مناسبی دارند، که این ویژگی ها در نهایت به هدایت و کنترل بهتر خودروها کمک بسیار زیادی می کند. فروشگاه چرخ و یدک با سالها فعالیت مستمر در زمینه فروش لاستیک، باتری، قالپاق و انجام خدمات نصب و بالانس سیار  در محل در شمار محبوب ترین و معتبرترین مراکز فروش لاستیک خارجی و داخلی در کشور قرار گرفته است، که توجه مشتریان بسیار زیادی را به خود معطوف کرده است.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه :02133569328-02133569862

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()