قیمت لاستیک خودرو به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که پیش از خرید لاستیک ارزان و با دوام باید این نکات در نظر گرفته شوند. در ادامۀ مقاله به عوامل تعیین کنندۀ  قیمت لاستیک خودرو سواری می پردازیم که هنگام تهیه تایر بدان توجه داشته باشید. تایر به عنوان مهمترین قسمت خودرو به حساب می آید که داشتن آگاهی نسبت به مشخصات مندرج بر روی لاستیک برای مالکین اتومبیل لازم و ضروری است.

فروشگاه لاستیک هم پا با هدف رضایت مندی مشتریان، وب سایت رسمی خود را راه اندازی نموده است. بدین وسیله بتواند قیمت لاستیک خودرو سواری را کاهش داده و با قیمت مناسب به دست مشتریان برساند.

قیمت لاستیک خودرو سواری و غیر سواری

همانطور که می دانید قیمت لاستیک خودرو سواری و شاسی بلند با یکدیگر متفاوت است. هر کدام از انواع اتومبیل دارای مشخصات فنی منحصربفرد می باشند که نقش مستقیم بر روی انتخاب مدل تایر دارد. عبارتی انتخاب لاستیک بر اساس حداکثر قدرت موتور و وزن اتومبیل صورت می گیرد. البته شرایط آب و هوایی زمستانی و تابستان نیز در قیمت لاستیک خودرو سواری تأثیرگذار می باشد.

پهنای تایر، فاق لاستیک، اندازه رینگ، طرح گل و سایز تایر، نوع رادیال و تیوبلس از جمله مشخصات مندرج بر روی لاستیک هستند. قیمت لاستیک استاندارد خودرو بر اساس برند و مدل در سطح بازار متفاوت از یکدیگر عرضه می شوند.

تایر میشلن، کومهو، هانکوک، بریجستون، دانلوپ، مارشال، تری انگل و ... برخی از برندهای خارجی و لاستیک های بارز، یزد تایر، کویر تایر، ایران تایر و گلدستون نیز از برندهای ایرانی لاستیک محسوب می شوند. محصولات تولید شدۀ این کمپانی ها متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند، ماشین آلات کشاورزی و راهسازی، وسایل نقلیۀ عمومی چون اتوبوس و نیمه سنگین ساخته و به بازار عرضه می شوند. به همین علت تفاوت قیمت لاستیک خودرو را شاهد هستیم.

انتخاب نوع لاستیک تأثیر بسیار بر روی سرعت و انعطاف پذیری فرمان اتومبیل دارد. بهترین قیمت لاستیک خودرو به کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ اتومبیل بستگی دارد. به این ترتیب متناسب مدل خودرو و مشخصات فنی آن می توانید با قیمت مناسب لاستیک خودرو را خریداری نمائید.برای خرید لاستیک صنعتی و راهسازی به سایت مراجعه کنید. 

همانطور که می دانید انتخاب لاستیک تأثیر بسزایی بر روی کیفیت رانندگی افراد دارد. در همین راستا توصیه می شود متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف خرید لاستیک چهار فصل از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد. در حال حاضر قیمت لاستیک های خودرو که به صورت اینترنتی خریداری می شوند، بسیار ارزان است و هزینه های جانبی خرید تایر اتومبیل را برای مشتری نخواهد داشت و فرد می توانید در طول شبانه روز انتخاب و خرید لاستیک مورد نظر خود را با قیمت مناسب انجام دهد.

فروشگاه لاستیک هم پا نیز جزء فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لاستیک در سراسر کشور می باشد و شرایط خرید آنلاین انواع لاستیک را برای عموم مردم فراهم کرده است.

 فروشگاه لاستیک هم پا 

  آدرس: تهران، امیر کبیر شرقی، نرسیده به سرچشمه، روبروی مسجد بنی فاطمه، پاساژ 110 

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()