ویژگی های خودروی کوییک

کوییک یکی از بی نظیرترین طراحی ها و تولیدات کمپانی بزرگ سایپا است، که تمامی فرایندهای طراحی و تولید آن توسط مهندسین متخصص و با تجربه ایرانی صورت گرفته است، و به دلیل شرایط تولیدی و بومی آن از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به خودروهای خارجی برخوردار است، و در طرح های فروش اقساطی کوییک با استقبال بسیار بالایی مواجه شده است. از مهمترین ویژگی های خودروی کوییک می توان به طراحی منحصر به فرد، قابلیت تاشو صندلی عقب، مجهز به نگهدارنده صندلی کودک، باز شدن اتوماتیک درها موقع تصادف و غیره اشاره کرد و نمایشگر 7 اینچی، ورود به خودرو بدون سوئیچ،کروز کنترول، کامییوتر اطلاعات سفر، فرمان برقی و جعبه دنده اتوماتیک از دیگر آپشن های آن در تیپ های مختلف این خودرو می باشد، که سبب شده روز به روز به تعداد متقاضیان استفاده از خدمات فروش اقساطی کوییک افزوده شود، تا در نهایت بتوانند خودروی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات ممکن از مراکز معتبر و شرکت های لیزینگ خودرو تهیه کنند. فرنام خودرو از محبوبترین و خوشنام ترین شعب نمایندگی فروش اقساطی کوییک و دیگر ماشین آلات ساخت کمپانی های داخلی و خارجی است، که این خودرو را در تمامی مدل های آن با بهترین تسهیلات ممکن در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

شرایط فروش اقساطی کوییک

شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی های سایپا و شرکت های لیزینگ خودرو با یکدیگر متفاوت می باشد، و هر مجموعه برحسب اعتبارات و پشتوانه مالی خود، تسهیلاتی ویژه برای متقاضیان خرید اقساطی کوییک و دیگر خودروهای داخلی و خارجی فراهم می کند، تا بتواند سهم بیشتری از فروش خودرو را به خود اختصاص دهد. کوییک یک خودروی منحصر به فرد داخلی است که از نظر سهولت رانندگی و ایمنی خودرو در حد استانداردهای جهانی است، علاوه براین موارد، این خودرو با توجه به آپشن های الحاقی و ویژه در تمامی مدل های دنده ای و اتوماتیک خود دارای قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. تحویل آنی خودرو یکی از بزرگترین امتیازات فروش اقساطی کوییک در مقایسه با پیش فروش خودرو است، که این امکان را به مشتریان می دهد، در تمامی مدت پرداخت اقساط، از خودروی خریداری شده استفاده کنند. سهولت در رفت و آمد ها، مدیریت هزینه ها و آسایش و آرامش بیشتر در مسافرت های درون و برون شهری از مهمترین مزایای فروش اقساطی کوییک و دیگر خودروهای داخلی و خارجی در شرایط اقتصادی کنونی است. متقاضیانی که به هر دلیلی از روش فروش اقساطی جک استفاده می کنند، دیگر از بابت تغییرات نرخ ارز و نوسانات قیمت خودرو واهمه ای ندارند و متناسب با مبلغ قرارداد نسبت به پرداخت اقساط خود ادامه می دهند، چه بسا با وجود شرایط فعلی اقتصادی ممکن است قیمت خودرو از مبلغ خریداری شده بسیار بالاتر رود، و در نهایت این معامله به سود مشتریان تمام شود. فرنام خودرو از مجموعه های خوش آتیه فروش اقساطی جک در تمامی مدل ها و تیپ ها با مناسب ترین قیمت است، که مدت هاست مشتریان این خودروی داخلی را با شرایط ویژه فوش خود غافلگیر کرده است.برای اطلاع از خرید و فروش اقساطی جک  به سایت مراجعه کنید. 

فروش اقساطی کوییک با ارزان ترین قیمت

لیزینگ فرنام خودرو  از معتبرترین نمایندگی های فروش اقساطی کوییک با ارزان ترین قیمت و و انعطاف پذیرترین تسهیلات می باشد، که با مراجعه به وب سایت آن می توان لیست تمامی ماشین آلات این مجموعه در انواع کمپانی های داخلی ایران خودرو، کرمان موتور، سایپا، بهمن و دیگر کمپانی های خارجی مشاهده کرد، و از نحوه واگذاری و نقل و انتقالات خودرو ها اطلاعات کافی را به دست آورد. از مهمترین شرایط فروش اقساطی کوییک در این نمایندگی می توان به امکان تعویض خودرو در دوره پرداخت اقساط، تحویل فوری خودرو و سند به نام مشتری اشاره کرد، و تمامی مدل ها و تیپ های این خودرو  را می توان اینگونه تهیه نمود. متقاضیان خرید اقساطی جک با مراجعه به سایت فرنام خودرو می توانند، با کارشناسان این مجموعه خوشنام در خصوص شرایط فروش و تقسیط قیمت خودروها مشورت نمایند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1292
نمایش همه
علاقه مندی ها ()