جک از جمله اتومبیل های چینی است که در بازارهای داخلی کشور طرفداران بسیار زیادی دارد، و به دلیل طراحی داخلی و خارجی کاربردی و زیبا توجه اکثریت را به خود جلب می کند و سالهاست که توسط کمپانی بزرگ کرمان موتور در ایران مونتاژ می شود و فروش اقساطی جک نیز مانند تمامی خودروهای این مجموعه از طریق لیزینگ های معتبر و نمایندگی های کرمان موتور با شرایط متفاوت عرضه می شود. شیب صعودی افزایش قیمت خودرو خصوصا در مدل های خارجی و قطعات یدکی آن ها از مهمترین دلایل استقبال مشتریان و علاقه مندان این خودروی چینی به استفاده از طرح  فروش اقساطی جک می باشد، زیرا این افراد می توانند تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودروی مورد نظر خود آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند، و به رویا ها و علایق خود جامه عمل بپوشانند. از انواع مدل ها تیپ های خودروی جک می توان به  J3, J5, G4 اشاره کرد که در مدل های اتومات و دنده ای طراحی شده اند و هرکدام از آن ها دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد، که در تعیین قیمت فروش اقساطی جک نیز تاثیر بسزایی دارد. از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های این خودرو جک J3 و جک J5 است که با مناسب ترین قیمت و شرایط کاملا انعطاف پذیر  در لیزینگ معتبر فرنام خودرو در اختیار مشتریان قرار می گبرد.

ویژگی های خودروی جک

جک یک خودروی چینی و بسیار زیبا و کاربردی است که تمامی قطعات و لوازم یدکی آن را به راحتی می توان از طریق نمایندگی های کرمان موتور با کیفیت بسیار بالا تهیه کرد، که این امر بیانگر دوام و ماندگاری این خودرو در بازارهای جهانی می باشد. این خودرو از موفق ترین خودروهای چینی است که دارای بدنه ای بسیار ایمن با بیش از 70 درصد فولاد است و از دیگر ویژگی های خودروی جک می توان به 4 کیسه هوا، سیستم تعلیق مک فرسون، سیستم توزیع نیروی الکترونیکی بین چرخ ها، صندلی برقی راننده، بازدهی بالا، فرمان برقی، کاهش مصرف سوخت، رینگ های آلومینیومی، استارت دکمه ای اشاره کرد، که سبب جلب توجه خریداران و افزایش تقاضای فروش اقساطی جک در مراکز و نمایندگی های این مجموعه شده است.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کوییک به سایت مراجعه کنید. 

شرایط فروش اقساطی جک در نمایندگی ها

شرایط فروش اقساطی جک در نمایندگی ها و شرکت های لیزینگ متفاوت می باشد، و هر شرکتی بسته به سیاست ها و اعتبارات خود، شرایطی ویژه برای متقاضیان خرید اقساطی خودرو فراهم می کند، تا بتواند سهم بیشتری از فروش اقساطی جک و دیگر خودروهای داخلی و خارجی را از آن خود نماید، و جایگاه و رتبه خود را در این بازار رقابتی و پویا ارتقاء دهد. از مهمترین تفاوت ها و امتیازات فروش اقساطی جک در مقایسه با پیش فروش خودرو می توان به تحویل فوری و آنی خودرو در تمامی مدل ها و تیپ ها اشاره کرد، بطوریکه پس از واریز تنها نیمی از مبلغ خودرو می توان مالکیت آن را در اختیار گرفت و تا پایان دوره بازپرداخت اقساط از آن استفاده نمود و از مزایا و تسهیلات خرید خودرو مانند سهولت رفت و آمد، مدیریت هزینه ها و آسایش و آرامش بیشتر در سفرهای بین شهری و درون شهری استفاده کرد. از تفاوت های فروش اقساطی جک با پیش فروش جک می توان به عدم محدودیت زمانی در فروش اشاره کرد، زیرا طرح های پیش فروش خودرو معمولا به صورت دوره ای و مناسبتی اجرا می شوند و تحویل خودرو در آن ها مدت دار است، که نارضایتی مشتریان را در پی داشته است. فرنام خودرو از لیزینگ های معتبر و خوشنام است، که با فراهم آوردن بهترین تسهیلات فروش اقساطی جک در تمامی مدل ها و تیپ های اتومات و دنده ای توانسته رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()