افزایش قیمت انواع خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی یک شوک بسیار بزرگ به صنعت اتومبیل سازی داخلی وارد کرده است بطوریکه کمپانی های اتومبیل سازی داخلی و نمایندگی های آن ها با ارائه طرح هایی نظیر پیش فروش و فروش اقساطی خودرو توانستند تا حدودی این بازار پویا و پر رونق را از یک رکود بی سابقه نجات دهند. فروش اقساطی تیبا هم مانند دیگر خودروهای داخلی و خارجی در شرکت های لیزینگ خودرو، نمایندگی های فروش و کمپانی های سازنده با شرایط و تسهیلات متفاوت اجرا می شود، و متقاضیان خرید تیبا اقساطی با مراجعه به سایت های الکترونیکی این مراکز به راحتی می توانند با مقایسه خدمات مختلف شرکت ها بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند، لازم به ذکر است که اطمینان از رسمی بودن و اعتبار نمایندگی  فروش اقساطی تیبا  از مهمترین مواردی است که باید در نظر گرفت. تیبا یکی از پر طرفدارترین خودروهای کمپانی بزرگ سایپا است که در مدل های هاچ بک و صندوق دار تولید می شود و می توان آن را مدل ارتقاء یافته پراید دانست. قیمت فروش اقساطی تیبا در مراکز و نمایندگی های این کمپانی ها  بسته به تسهیلاتی که برای مشتریان در نظر گرفته اند متفاوت است. از مهمترین دلایل تعیین قیمت فروش اقساطی تیبا در نمایندگی های مختلف می توان به سیاست های شرکت کارگزار، نرخ تورم، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و مدل و تیپ این خودرو اشاره کرد. با توجه به موارد فوق اغلب قیمت فروش اقساطی تیبا در مقایسه با فروش نقدی و پیش فروش خودرو قدری بالاتر است،  که توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارند، و مشتریان به خوبی از آن آگاه هستند.

ویژگی های انواع مدل های تیبا

تیبا در شمار موفق ترین و پرمخاطب ترین تولیدات کمپانی سایپا قرار دارد که پس از پراید، بیشترین مخاطب را به خود اختصاص داده است و به سرعت مورد توجه متقاضیان در طرح فروش اقساطی تیبا قرار گرفت. فضای کابین تیبا در واقع ترکیبی از ریو و پراید است، البته طراحی داخلی آن را ایتالیایی ها انجام داده اند که در این رابطه چندان موفق عمل نکرند، و می توان گفت این خودرو بعد از پراید 111 از ارزان ترین خودروهای تولیدی این کمپانی می باشد. تمامی مدل های این خودرو از طریق نمایندگی های معتبر فروش اقساطی تیبا  مانند لیزینگ خوشنام و خوش آتیه فرنام خودرو با مناسب ترین قیمت و به صورت شرایطی خریداری کرد، این خودروها در دو مدل اصلی تیبا صندوق دار و هاچ بک و همین طور چهار تیپ SL،XL، EX،SX  عرضه می شوند که از نظر ویژگی های فنی و قیمت فروش اقساطی تیبا تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی 206  به سایت مراجعه کنید.

از مهمترین ویژگی های انواع مدل های تیبا می توان به مدیریت هزینه های افراد در رفت و آمدها به دلیل مصرف پایین سوخت و تعمیر و هزینه های  نگهداری بسیار پایین اشاره کرد. برخی از آپشن های این خودرو ساده و جمع و جور شامل تنظیم آینه های جانبی به صورت برقی، رینگ آلومینیومی، شیشه بالابر برقی، جعبه دنده دستی، سیستم تهویه خودرکار، کیسه هوا راننده، وجود قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت می شود البته برخی از این آپشن ها تنها متعلق به تیبا 2 می باشد. فروش اقساطی تیبا در مدل های هاچ بک علی الخصوص تیبا 2 با استقبال بسیار زیادی از جانب جوانان مواجه شد، زیرا این خودروها دارای ظاهری  اسپرت دارند و هزینه های خرید و بازپرداخت اقساط در آن ها بسیار کمتر از دیگر خودروهای داخلی است و ضریب ایمنی و امنیت آن در مقایسه با انواع مدل ها و تیپ های پراید بسیار بالاتر است.

متقاضیان استفاده از این تسهیلات و خرید خودروی اقساطی با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت فرنام خودرو می توانند از لیست محصولات آن و همین طور شرایط نقل و انتقال خودروها اطلاعات کافی را کسب نمایند و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب این مجموعه در زمینه خرید خودروی مناسب مشورت نمایند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()