پژو 206 یکی از خاص ترین و جذاب ترین تولیدات کمپانی سیتروئن فرانسه است، که در اغلب کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله ایران تولید و مونتاژ می شود و از همان ابتدای تولید وارد کشور ما شد، و از طریق نمایندگی ایران خودرو کار مونتاژ و تولید آن آغاز گردید. فروش اقساطی پژو 206 هم مانند تمامی محصولات پژو از طریق مراکز و نمایندگی های معتبر ایران خودرو با ارائه تسهیلات مختلف مالی و اعتباری برای مشتریان و علاقه مندان این خودرو انجام می شود. پژو 206 از جمله تولیداتی است که در دو مدل کلی هاچ بک و صندوق دار طراحی و تولید شده است و فروش اقساطی 206 هاچ بک در بین جوانان بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است، که به دلیل ظاهر اسپرت، جمع و جور و زیبا توجه این قشر از جامعه را به خود اختصاص داده است. چندین سال پی در پی است که قیمت خودرو، قطعات یدکی و نرخ ارز در یک شیب تند صعودی قرار گرفته است و علاقه مندان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی را با چالش های بسیار بزرگی مواجه کرده، که سبب شده برخی از خریداران از تهیه خودروی مورد نظر خود دست بکشند، و یا مجبور به خرید خودرویی خارج از سطح توقع خود شوند. در این میان شرکت های لیزینگ خودرو با فراهم آوردن شرایط فروش اقساطی 206 و دیگر خودروهای کمپانی های داخلی و خارجی توانسته اند، بازار خرید و فروش خودرو را از رکود نجات دهند، و یک فرصت دوباره برای خرید خودرویی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند. فرنام خودرو از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های لیزینگ است که تمامی خودروهای داخلی و خارجی را با بهترین شرایط ممکن در اختیار علاقه مندان خرید اقساطی خودرو قرار می دهد.

قیمت فروش اقساطی 206

قیمت فروش اقساطی 206 در شرکت ها و نمایندگی های فروش ایران خودرو بسته به اهداف و سیاست های شرکت ها متفاوت است و براساس موارد بسیار زیادی از جمله نوع و تیپ 206، مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط، مدت زمان پرداخت اقساط، نرخ تورم، سود سالیانه شرکت های کارگزار و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود. بنابراین قیمت فروش اقساطی 206 و دیگر خودروهای داخلی به صورت قسط بندی شده قدری بالاتر از فروش نقدی یا پیش فروش خودرو می باشد، که تقریبا همگان به اطلاعات کافی را در این رابطه دارند و با آگاهی کامل نسبت به فروش اقساطی 206 اقدام می کنند، از پیامدهای مثبت این طرح برای مشتریان می توان به عدم نگرانی آن ها از تغییرات و نوسانات قیمت خودرو و ارز اشاره کرد، زیرا مشتریان موظف به پرداخت اقساط خود، مطابق با مبلغ قرارداد هستند و این نوسانات در خرید آن ها کوچکترین تاثیری نخواهد گذاشت. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تیبا به سایت مراجعه کنید. 

شرایط فروش اقساطی 206

فروش اقساطی 206 و تسهیلاتی که از طریق لیزینگ ها و نمایندگی های معتبر خودروسازی در اختیار مشتریان گذاشته می شود، با یکدیگر متفاوت است و معمولا هر موسسه و شرکتی در تلاش است تا با ارائه خدماتی بهتر، سهم بیشتری را از این بازار رقابتی از آن خود نماید و اعتبار و جایگاه خود را در میان دیگر شرکت های لیزینگ خودرو ارتقاء دهد. از مهمترین شرایط فروش اقساطی 206 که معمولا در میان تمامی لیزینگ های خودرو مشترک است، می توان به تحویل فوری خودرو، تقسیم بندی اقساط در بازه های زمانی مشخص و تنظیم سند به نام مشتری اشاره کرد، که همه و همه کمک می کند، علاقه مندان خرید اقساطی 206 بتوانند تنها با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو، مالکیت آن را به دست بیاورند و مابقی آن را به صورت اقساطی در موعد مشخص بپردازند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی 206 و دیگر خودروهای این مرکز کافی است به سایت اینترنتی  فرنام خودرو مراجعه کرده و یا با کارشناسان مجرب آن تماس بگیرید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 2 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 4224
نمایش همه
علاقه مندی ها ()