کمپانی ایران خودرو از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و نیمه سنگین در کشور است، که مانند دیگر صنایع تولیدی بر اثر نوسانات نرخ ارز و همین طور تحریم های شرکت های خودروسازی در شرایط نابسامانی قرار گرفته است، که زمینه ساز ارائه طرح های فروش اقساطی ایران خودرو، پیش فروش ایران خودرو و فروش نقدی ایران خودرو شد. زیرا افزایش ناگهانی قیمت خودرو و قطعات آن مشتریان و علاقه مندان خرید  انواع خودرو های داخلی و خارجی را غافلگیر کرد، بطوریکه بسیاری از مشتریان از خرید خودرو بازماندند و یا مجبور به تعویض خودروی مورد علاقه خود با مدل های پایین تر و خارج از توقع خود شدند. بنابراین فروش اقساطی ایران خودرو  که اجرای آن از طریق نمایندگی های معتبر این کمپانی و شرکت های رسمی لیزینگ خودرو صورت می گیرد یک فرصت دوباره به متقاضیان این برند خوشنام و باکیفیت داخلی داد، تا بتوانند خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی و با واریز حداقل پیش پرداخت خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. از مهمترین دلایل استقبال بسیار بالا از طرح فروش اقساطی ایران خودرو می توان به کیفیت بسیار بالای این ماشین آلات، قیمت مناسب، دوام بالا، هزرینه های پایین تعمیر و نگهداری، شتاب بالای خودروهای این کمپانی معتبر اشاره کرد، که توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود جلب کرده است و در شرایطی که قیمت انواع خودروهای خارجی و هزینه های نگهداری آنها بسیار بالاست، یک امتیاز بسیار ویژه برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه می باشد. لیزینگ بزرگ فرنام خودرو از معتبرترین مجموعه های فروش اقساطی ایران خودرو با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است.

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت فروش اقساطی ایران خودرو در لیزینگ ها و نمایندگی های مختلف متفاوت می باشد که از مهمترین دلایل این اختلاف قیمت ها می توان به سیاست های شرکت های لیزینگ، نرخ تورم، دوره طولانی بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ خودرو، نوسانات نرخ ارز، نوع و مدل خودرو، تعداد اقساط و مبلغ پیش پرداخت اشاره کرد، بنابراین می توان گفت قیمت فروش اقساطی ایران خودرو در مقایسه با فروش نقدی آن در بازار آزاد و طرح پیش فروش ایران خودرو بالاتر است، که توجیه اقتصادی بسیار خوبی برای آن ها ارائه شده است. قیمت فروش اقساطی ایران خودرو بسته به مدل و تیپ انواع خودرو های سواری متفاوت است و در لیزینگ خوشنام فرنام خودرو می توان انواع خودروهای سواری این مجموعه بزرگ تولیدی را با مناسب ترین قیمت و مناسبترین تسهیلات ممکن خریداری کرد.برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات سایپا به سایت مراجعه کنید.

لیست محصولات ایران خودرو

ایران خودرو بی رقیب ترین تولید کننده انواع ماشین های  مونتاژ، سبک و نیمه سنگین در کشور است که به دلیل کیفیت بسیار بالای قطعات، دوام بالا و قیمت بسیار مناسب همچنان بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است و معمولا فروش اقساطی ایران خودرو در مقایسه با دیگر مدل های داخلی و خارجی با استقبال بیشتری از جانب مردم مواجه شده است، و این مجموعه بزرگ تولیدی همچنان در تولید و عرضه انواع خودروهای سواری و شاسی بی رقیب است. تنوع بالای لیست محصولات ایران خودرو یکی دیگر از دلایل محبوبیت و فروش بالای این کمپانی است که از نظر طراحی ظاهریی، مشخصات فنی، قیمت و شرایط واگذاری با یکدیگر متفاوت هستند و متقاضیان با توجه به توان مالی و شرایط پرداخت خود می توانند نمونه ای از آن ها را انتخاب کنند. نمایندگی ها و لیزینگ های معتبر و رسمی فروش اقساطی ایران خودرو تمامی محصولات این مجموعه را از قبیل انواع پژو، دنا، دنا پلاس، دنا توربو، هایما، سمند و غیره را به صورت شرایطی خریداری کرد.برای اطلاع از شرایط نقل و انتقال انواع خودروهای سواری ایران خودرو و یا مشورت با کارشناسان حرفه ای و خبره این مجموعه کافی است به سایت اینترنتی فرنام خودرو مراجعه کرد و  اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرد.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 790
نمایش همه
علاقه مندی ها ()