فروش اقساطی خودرو سالهاست که به یکی از محبوب ترین و پر رونق ترین روش های خرید خودرو تبدیل شده است، زیرا در شرایطی که توانایی خرید مردم به حداقل ممکن رسیده است و از طرفی قیمت انواع خودرو های داخلی و خارجی با یک شیب بسیار تند در حال افزایش است، بسیاری از علاقه مندان از خرید خودرو بازمانده اند، و با شرکت در طرح های فروش اقساطی خودرو می توانند یکبار دیگر شانس خود را برای خرید خودرو مورد علاقه شان امتحان کنند. از دیگر مزایای این طرح که آن را از انواع روش های پیش فروش خودرو و فروش نقدی متمایز می کند می توان به پرداخت مقطعی و اقساطی قیمت خودرو در در بازه های زمانی مختلف و همین طور عدم محدودیت زمانی و فروش آنی خودرو اشاره کرد، که سبب شده افراد بسته به توان مالی خود به شرکت های لیزینگ معتبر مراجعه کرده و خودروی مورد نظر خود را با شرایط فروش اقساطی خودرو خریداری نمایند. تحویل آنی خودرو از دیگر مزایای فروش اقساطی خودرو  است که به مشتریان این امکان را می دهد تا پس از واریز اولین قسط یا پیش پرداخت، خودروی مورد نظر خود را خریداری کرده، و تا پایان دوره بازپرداخت مورد استفاده قرار دهند و از مزایای خرید خودروی اقساطی مانند مدیریت هزینه های خانواده، سهولت رفت و آمد، آسایش و رفاه بیشتر در سفرهای برون شهری و درون شهری و بسیاری موارد دیگر استفاده کنند. لیزینگ معتبر فرنام خودرو از معتبرترین و محبوب ترین شرکت های فروش اقساطی خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی با مناسب ترین تسهیلات می باشد که یک بستر بسیار امن و مطمئن را برای مشتریان فراهم کرده است تا با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و اقساط آن را بپردازند.

 قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو در شرکت های معتبر لیزینگ با توجه به پارامترهای مختلفی از قبیل نوع و مدل خودرو، کمپانی سازنده، کیفیت تولید، آپشن های الحاقی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و البته در این تعیین قیمت مواردی نظیر دوره بازگشت سرمایه، نرخ تورم، تعداد اقساط و  سود شرکت های کارگذار هم تأثیر مستقیم در روند قرار دادهای خرید اقساطی خودرو دارد. با توجه به موارد ذکر شده فروش اقساطی خودرو در مقایسه با فروش نقدی و پیش فروش خودرو قدری بالاتر است، اما در شرایط فعلی بازارهای خرید و فروش خودرو ورند افزایش قیمت این کالای خدماتی پرمخاطب می توان گفت این روش یکی از مناسب ترین روش های خرید خودرو به حساب می آید، زیرا پس از عقد قرار داد، دیگر مشتریان از بابت گرانی خودرو واهمه ای ندارند و اقساط خود را مطابق با قرار داد پرداخت می کنند. لیزینگ معتبر فرنام خودرو با منعطف ترین تسهیلات نقل و انتقال انواع خودروهای داخلی و خارجی سالهاست که با فروش اقساطی خودرو با مناسب ترین قیمت توانسته رضایت و اعتماد خریداران را کسب نماید و به یکی از معتبرترین شرکت های لیزینگ خودرو مبدل شود.برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت فرنام خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت و بهترین تسهیلات از جمله مهمترین امکاناتی است که مجموعه معتبر لیزینگ فرنام خودرو در اختیار متقاضیان خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی قرار داده است، تا افراد با استفاده از آن ها بتوانند به رویاهای خود دسترسی پیدا کنند. از مهمترین مزایای خرید اقساطی خودرو در این مجموعه می توان به تقسیط قیمت خودرو با توجه به شرایط مشتریان، تحویل آنی خودرو و امکان تعویض خودرو در دوره باز پرداخت اقساط با مدل ها ی دیگر اشاره کرد، که از هر جهت یک شرایط بسیار ویژه برای متقاضیان خرید خودرو قسطی می باشد. با مراجعه به سایت اینترنتی فرنام خودرو می توان اطلاعات کامل را از لیست محصولات این مجموعه و همین طور شرایط نقل و انتقال خودروهای داخلی و خارجی کسب نمود و یا در صورت نیاز با کارشناسان مجرب این مجموعه مشورت نمود.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 644
نمایش همه
علاقه مندی ها ()