بازار خرید و فروش خودرو  از محبوبترین و پررونق ترین بازارهای جهانی است که حجم بسیار بالایی از معماملات را به خود اختصاص داده است، و  در این میان شرکت های معتبر و نمایندگی های لیزینگ خودرو با ارائه طرح هایی نظیر فروش اقساطی خودرو، پیش فروش خودرو و فروش خودرو کارکرده در  تلاش هستند تا سهم بیشتری را از این بازار پررونق از آن خود نمایند و اعتبار و محبوبیت بیشتری در بین مشتریان پیدا کنند. سالهاست که به دلیل افزایش ناگهانی قیمت انواع خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی که تحت تأثیر تحریم ها و نوسانات دائمی نرخ ارز اتفاق افتاده است، فروش اقساطی خودرو داخلی و خارجی بیش از پیش مورد توجه و استقبال خریداران قرار گرفته است. فروش اقساطی خودرو از پر مخاطب ترین خدماتی است که از طریق نمایندگی های معتبر و مطرح شرکت های خودرو سازی داخلی و لیزینگ های واردات و فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی در اختیار علاقه مندان خرید خودرو قرار گرفته است، و کمک می کند افراد با پرداخت حداقل هزینه ها خودروی مورد علاقه خود را خریداری کرده و در زمان بندی های مشخص نسبت به بازپرداخت اقساط خودرو اقدام نمایند. 

استقبال از طرح فروش اقساطی خودرو در سالهای اخیر رونق بسیار زیادی پیدا کرده است که از مهمترین دلایل آن می توان به افزایش قیمت ناگهانی انواع خودرو های داخلی و خارجی در سال های اخیر اشاره کرد. لیزینگ معتبر فرنام خودرو مدت هات که با شرایطی ویژه و انعطاف پذیر یک بستر مطمئن و امن برای علاقه مندان انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده است تا در شرایط اقتصادی کنونی، شانس خود را برای خرید خودروی دلخواهشان امتحان کنند.

قیمت فروش اقساطی خودرو

قیمت فروش اقساطی خودرو در مقایسه با پیش فروش خودرو فروش نقدی انواع خودروهای داخلی و خارجی معمولا قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل این امر می توان به نرخ تورم در دوران بازچرداخت اقساط، طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه، سود شرکت های کارگزار و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، اما در مجموع می توان گفت فروش اقساطی خودرو با توجه به شرایط فعلی اقتصادی همواره به نفع مشتریان تمام می شود زیرا با روند افزایش صعوی و لحظه ای قیمت خودرو  می توان با خیالی آسوده نسبت به پرداخت اقساط خودرو مطابق با مبلغ قرار داد اقدام کرد. از مهمترین عوامل تعیین قیمت فروش اقساطی خودرو می توان به نوع و مدل خودرو، برند سازنده، تعداد اقساط و مدت زمان بازپرداخت قیمت خودرو اشاره کرد. برای اطلاع از فروش اقساطی سایپا به سایت مراجعه کنید.

 فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا

از مهمترین مزایای فروش اقساطی خودرو می توان به مدیریت هزینه های خانواده، سهولت در رفت و آمد، آسایش و رفاه بیشتر در سفرهای درون شهری و برون شهری اشاره کرد، که البته در این میان خودروهای کمپانی های داخلی مانند ایران خودرو، سایپا، گروه صنعتی بهمن و کرمان موتور به دلیل هزینه های پایین تعمیر و نگهداری طرفدارن بیشتری دارند. طرح فروش اقساطی خودرو بازار خرید و فروش انواع ماشین آلات داخلی و خارجی را از یک رکود اقتصادی بی سابقه تا حدود بسیار زیادی نجات داده است، و کمپانی های خودروسازی داخلی نیز برای حفظ محبوبیت و بازار خود در بین مشتریان از آن ها حمایت می کنند. با این تفاسیر فروش اقساطی ایران خودرو وسایپا که از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای بومی و مونتاژ در کشور هستند، تمامی محصولات خود را از طریق لیزینگ های و نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو  و فروش اقساطی سایپا با مناسب ترین قیمت و بهترین تسهیلات عرضه می کنند و از این نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند، زیرا هزینه های خرید و تعمیر و نگهداری این نوع ماشین آلات در مقایسه با انواع خودرو های خارجی به مراتب پایین تر است و متقاضیان فروش اقساطی خودرو داخلی بیشترین تعداد را در بازار خرید و فروش خودرو به خود اختصاص داده اند.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

موبایل: 09386861715 

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
6 / 10
از 10 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()