لوازم یدکی بسترن از تعداد قابل توجهی قطعات و اجزای مختلف ساخته شده است که زیرمجموعۀ دسته بندی های مختلف قرار می گیرند. بنابراین خرید و فروش لوازم یدکی بسترن تحت دسته بندی های مختلف لوازم یدکی موتوری، جلوبندی، برق، بدنه و غیره صورت می گیرند. در حال حاضر انواع خودروهای ژاپنی به بازار مصرف خودرو عرضه شده است که خودروهای بسترن از جمله خودرهای باکیفیت این کشور به حساب می آیند. با توجه به اینکه هر چه از عمر دستگاه و ماشین آلات می گذرد، طول عمر آنها کاهش یافته و موجب فرسودگی قطعات و لوازم یدکی خودرو می شود. علاوه بر آنکه حوادث رانندگی نیز بخشی از حوادث ناگهانی برای خراب شدن و استهلاک قطعات محسوب می شود. بنابراین برای انواع  لوازم یدکی بسترن  نیز این چنین می باشد. لذا برای در صورت فرسودگی هر کدام از قطعات بسترن باید نسبت به تعمیر و یا تعویض آنها اقدام نمود.

در همین راستا فروشگاه نیوپارت با داشتن تجربۀ چندین ساله در عرصۀ تأمین و فروش انواع قطعات و لوازم یدکی بسترن، آمادۀ هر گونه مشاورۀ رایگان خرید لوازم یدکی خودروهای بسترن با کیفیت تضمینی در تهران می باشد.

خرید لوازم یدکی بسترن با کیفیت تضمینی

اگر قصد خرید قطعات یدکی بدنه، موتوری و سایر دسته بندی های خودروی بسترن را دارید، می توانید به مجموعه های فعال و با سابقه مراجعه نمائید که فعالیت چندین ساله در این حوزه داشته باشند و بتوانند شما را در امر خرید انواع لوازم یدکی بسترن با کیفیت تضمینی همراهی کنند.

از جمله لوازم یدکی موتوری بسترن می توان به میل لنگ، پیستون، رینگ موتوری، شاطون، سوپاپ، دینام، سر سیلندر، سیلندر موتور، یاتاقان ثابت و متحرک، تسمه تایم و دینام، انواع پمپ هیدرولیک، استارت و غیره اشاره نمود که ممکن است مدل های متنوع بسترن B50، بسترن B50F، بسترن B30 و غیره با یکدیگر متفاوت باشند.

درب موتور، کلاف کناری، دیاق سپر جلو و عقب، گلگیر جلو و ... برخی از قطعات و لوازم یدکی بدنه بسترن هستند. شیر برقی فاو بسترن، توربین فاو، مبدل گشتاور فاو، سلندر پمپ گیربکس، کناکتور فاو، و ... نیز بعضی از قطعات یدکی گیربکس بسترن محسوب می شوند.

در حال حاضر بستر مناسبی برای خرید لوازم یدکی بسترن بی 50، بی 50اف و بی سی برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. البته با توجه به تعدد مراکز عرضه کنندۀ قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی، بهتر است به فروشگاه های با سابقه مراجعه نمائید. اگر در خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو مبتدی هستید، می توانید با کارشناسان فعال و با سابقه در میان گذاشته و با آنان در رابطه با تشخیص قطعات با کیفیت و تقلبی مشورت نمائید. توجه داشته باشید که تعدد فروشگاه های عرضه کنندۀ قطعات یدکی خودرو، پیدا کردن مراکز معتبر را دشوار می کنند که نیاز به بررسی و تفحس بیشتری دارد.برای خرید قطعات بسترن B30 به سایت مراجعه کنید.

فروش قطعات و لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان

با توجه به تعدد قطعات یدکی خودرو، فروش انواع لوازم یدکی بسترن با قیمت ارزان را در سطح بازار شاهد می باشیم. قیمت قطعات به نوع قطعات بستگی دارد و نمی توان به طور دقیق مبلغی را برای آنها مشخص نمود. اگر قصد خرید و تهیۀ لوازم یدکی خودرهای بسترن را دارید، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی با مراکز فروش معتبر قطعات یدکی خودروهای بسترن، از لیست قیمت قطعات مطلع گردید.

با توجه به اینکه حادثه خبر نمی کند و ممکن است برای هر راننده ای اختلال در برخی از قسمت های خودرو مشاهده شود، بنابراین آگاهی داشتن نسبت به مراکز معتبر فروش لوازم یدکی خودرو بسیار حائز اهمیت است.

به همین جهت فروشگاه نیوپارت می تواند شما را در خرید انواع قطعات یدکی با کیفیت بسترن راهنمائی کند.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()