لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی است که متعلق به خودروهای بسترن می شود. خودروهای بسترن از جمله محصولات قدیمی شرکت های خودروسازی کشور چین به حساب می آید. سابقۀ فعالیت این کمپانی بیش از 60 سال است که از جمله برندهای پرطرفدار در دنیا محسوب می شود که از کیفیت بالای بدنه و مشخصات فنی موتوری قوی برخوردار می باشد. با توجه به گسترش کاربرد خودروهای بسترن در داخل و خارج از کشور، شاهد فروش  لوازم یدکی بسترن در سراسر کشور می باشیم. بدین وسیله در صورت بروز هر گونه ایراد فنی و حوادث ناگهانی برای این خودرو، امکان خرید قطعات یدکی بسترن برای مالکین خودروهای بسترن (FAW) فراهم می باشد.

فروشگاه نیوپارت نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینۀ تأمین انواع لوازم یدکی بسترن و سایر قطعات یدکی خودروهای داخلی و خارجی در تهران فعالیت می کند.

فروش لوازم یدکی جلوبندی بسترن

بخش جلوبندی خودرو بسترن شامل قطعات مختلفی است که هر کدام از آنها نقش مهم و قابل توجهی در عملکرد کلی خودرو بسترن دارد. به این ترتیب اختلال در عملکرد هر کدام از آنها می تواند موجب توقف کامل و یا کُندی خودرو بسترن شود. بنابراین خرید لوازم یدکی جلوبندی بسترن لازم و ضروری است.

جعبه فرمان بسترن B50، قرقری فرمان بسترن، طبق راست و چپ، بوش طبق بسترن، رام تعلیق جلو بسترن، میل موج گیربکس، بلبرینگ بسترن، پلوس راست و چپ بسترن، سگدست بسترن، دیسک چرخ جلو و ... برخی از انواع لوازم یدکی بسترن است که متعلق به بخش جلوبندی خوردو بسترن می باشند.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موجودیت هر کدام از قطعات یدکی بسترن B50، B30 و سایر مدل های این خودرو می توانید با کارشناسان فروشگاه نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

فروش لوازم یدکی بدنه بسترن

قسمت بدنۀ خودروهای بسترن نیز شامل انواع قطعات یدکی است که متناسب با مدل بسترن باید خریداری شوند. درب موتوری، درب اتاق بار، پوسته سقف بسترن، درب های جانبی، گلگیر جلو، نمدی سقف، چراغ جلو و عقب، آینه بقل، کلاف کناری، دیاق سپرجلو و عقب و ... نیز برخی از انواع لوازم یدکی بدنه بسترن محسوب می شوند. به این ترتیب هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی بسترن باید به مدل و قسمت دسته بندی اصلی قطعات توجه شود.

با توجه به اینکه برخی از افراد سودجو در سراسر کشور فعالیت می کنند که قطعات تقلبی به بازار عرضه می کنند، در نتیجه هنگام خرید لوازم یدکی بسترن باید به مراکز فروش معتبر و با سابقۀ چندین ساله مراجعه نمائید که بتوانید از خرید قطعات یدکی خودرو که تهیه نموده اید، اطمینان داشته باشید.

خرید لوازم یدکی موتوری بسترن نیز دارای یک سری نکات کلیدی است. از این رو اگر در خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو مبتدی هستید، بهتر است از چندین نمایندگی و مراکز فروش قطعات بسترن استعلام بگیرید و نسبت به سابقۀ فعالیت مجموعه اطمینان حاصل نمائید.

قیمت لوازم یدکی بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن به قطعه و جنس آن بستگی دارد. بنابراین نمی توان به طور قطع مبلغی را مشخص نمود. البته در صورت وارداتی بودن قطعات یدکی بسترن، نرخ ارز نیز بر روی قیمت قطعات یدکی بسترن تأثیرگذار می باشد. برای خرید قطعات بسترن B30 به سایت مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی خودرو، کیفیت جنس قطعات را ملاک خرید خود قرار دهید و قیمت در اولویت دوم قرار گرفته می شود. چند مدل از خودرو بسترن در بازار موجود می باشد که به طور قطع تأثیر مستقیم بر روی تنوع قطعات و لوازم یدکی بسترن در بازار دارد که مدل و مشخصات فنی بسترن باید مد نظر قرار گیرد.

پیش از خرید انواع لوازم یدکی بسترن با کیفیت و تضمین شده می توانید موجودیت و قیمت قطعات را از فروشگاه نیوپارت استعلام بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1579
نمایش همه
علاقه مندی ها ()