فروش اقساطی ایران خودرو به منظور یکی از راهکارهای رونق تولید محصولات شرکت خودرو سازی ایران خودرو محسوب می شود. از این رو افرادی که قصد خرید محصولات شرکت ایران خودرو را به صورت نقد ندارند، می توانند از این فرصت برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو استفاده نمایند. از مهمترین مؤلفه های موفقیت آمیز شرکت های تولید کننده می توان توجه به نیاز و خواسته های مشتریان اشاره نمود. به این ترتیب شرکت های سازندۀ خودرو و مراکز عرضۀ خودرو به فکر فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت و کوتاه مدت افتاده اند. در نتیجۀ آن افراد قادر خواهند بود با مدیریت درآمد، از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو، اتومبیل مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان و شرایط ایده آل خریداری نمایند.

لذا مجموعه سایا خودرو متناسب با نیاز مشتریان توانسته شرایط   فروش اقساطی ایران خودرو را به صورت کاملاً قانونی در اختیار متقاضیان خرید اقساطی خودرو قرار دهد.

فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو

پیش از خرید اقساطی خودرو پیشنهاد می کنیم از از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو مطلع گردید. فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو و فروش اقساطی کوتاه مدت ایران خودرو دو نوع از خدمات ویژۀ خرید اقساطی خودرو می باشد که اختصاص انحصاری به یک شرکت خودرو سازی ندارد و کلیۀ شرکت های تولید کنندۀ خودرو از این شرایط برای فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی به مشتریان استفاده می نمایند. 

به این ترتیب افراد می توانند بخشی از مبلغ خودرو را در ابتدای عقد قرارداد خرید اقساطی ایران خودرو پرداخت نمائید و مابقی مبلغ را طی اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت تسویه نمائید. بدین وسیله فشار مالی بیش از اندازه به افراد وارد نمی شود چون خود شخص بر اساس توان مالی خود، اقدام به انتخاب تعداد و مبلغ اقساط مطابق با سطح درآمد شخصی خود می نماید.

شرکت ایران خودرو با نام تجاری ایکو در سال 1341 فعالیت خود را آغاز نمود و تا به امروز نیز توانسته فعالیت خود را توسعه دهد و بتواند محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید و به بازار خودرو عرضه نماید. خودرو پژو 206، پژو 207 اتومات، پژو 207 صندوقدار، پژو پارس، پژو 405 جی ال ایکس، پژو 405 اس ال ایکس، سمند، رانا، سمند سورن، پژو پارس، تندر 90، کراس اچ 30، دنا پلاس توربو، سوزوکی گرند ویتارا و هایما اس 5 از جمله محصولات محصولات پرفروش شرکت خودروسازی ایران خودرو است که شرایط فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو برای هر کدام از این محصولات قابل اجرا می باشد. برای اطلاع از فروش اقساطی کرمان موتور به سایت مراجعه کنید.

بنابراین افرادی که عقلاقه مند به خرید اقساطی پژو 206 هستند، می توانند با مرکز فروش مجموعۀ سایا خودرو تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات و شرایط لازم، اقدام به خرید خودروی مورد دلخواه خود نمائید.

فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل فوری

یکی از مهمترین فاکتورهایی که برای افراد بسیار حائز اهمیت است، زمان تحویل خودرو است. از این رو مراکز فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط تحویل فوری توانسته اند رضایت مندی مشتریان را بیش از پیش جلب نمایند. بدین وسیله مشتریان خرید اقساطی خودرو، می توانند ساعاتی پس از عقد قرارداد خودروی خود را تحویل بگیرند. از این رو پیش از استفاده از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، پیشنهاد می کنیم که از اعتبار و مجوزهای شرکت ارائه دهندۀ سرویس اطمینان حاصل نمائید چرا که برخی از افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری می کنند که باعث از بین رفتن اعتماد مردم شده است.

مجموعۀ سایا خودرو چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش نقدی و اقساطی ایران خودرو در تهران آغاز نموده و شرایط فروش اقساطی تحویل فوری ایران خودرو را در اختیار مشتریان قرار داده است.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 786
نمایش همه
علاقه مندی ها ()