پراید اقساطی از دیگر روش های اقتصادی خرید خودرو پراید محسوب می شود. تولید پراید در ایران در سال 1372 در شرکت سایپا راه اندازی شد. در فروش اقساطی خودرو ، نیازی به پرداخت یکجای هزینه نبوده و افراد می توانند پرداخت را به صورت قسطی انجام دهند. فروش اقساطی خودرو شامل خودرو های نو نبوده و می توان خودرو های کارکرده را به این شیوه خریداری کرد. از این رو امکان خرید  پراید اقساطی با شرایط بلند مدت و کوتاه مدت برای مشتریان فراهم می باشد. در واقع با خرید اقساطی خودرو ها ، علاقه مندان می توانند خودرو های مورد نظر خود را خریداری نمایند و هزینه ی آن را در طول بازه ای که توسط عرضه کنندگان خودرو در نظر می گیرند، پرداخت نمایند.

برای خرید پراید 131 اقساطی، پراید 132 اقساطی، پراید هاچ بک اقساطی و غیره می توانید با مجموعۀ سایا خودرو تماس حاصل فرمائید.

مزایای خرید پراید اقساطی

برخی از افراد این تفکر را دارند که با خرید اقساطی خودرو ها ، هزینه ای اضافی را پرداخت می کنند در صورتی که اگر روند بالا رفتن قیمت ها در بازه ی پرداخت اقساط را در نظر بگیرند ، هزینه ی پرداخت شده بسیار کمتر خواهد بود، پس در واقع خریداران اقساطی هم پرداخت کمتری دارند و هم خودرو در اختیارشان است. فروش پراید اقساطی با شرایط تحویل فوری نیز در همین راستا به مشتریان پیشنهاد داده می شود. مراکزی که خودرو ها را به صورت اقساط به فروش می رسانند، شرایط مختلفی را برای عرضه ی خودرو ها در نظر می گیرند، برخی از مراکز شرایط بسیار مناسبی را برای فروش اقساطی پراید و محصولات سایپا در نظر می گیرند که یکی از این مراکز ، مجموعه سایا خودرو می باشد. این مرکز با در نظر گرفتن شرایط بسیار مناسب توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

داشتن سرمایه برای خرید خودرو برای برخی از افراد وجود نداشته و به همین دلیل کمپانی های بزرگ شرایطی برای فروش اقساطی را برای این افراد در نظر گرفته اند. بدین وسیله شرایط فروش پراید اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با شرایط راحت تری خودروی مورد دلخواه خود را خریداری نمایند. امروزه توانسته اند شرایط را برای افراد آسان تر کنند، کمپانی های خودروسازی مانند سایپا و ایران خودرو و... با پیش فروش محصولاتشان موجب شده اند که متقاضیان خرید خودرو بتوانند راحت تر خودرو ها را تهیه نمایند. به این ترتیب شرایط فروش پراید 111 اقساطی، پراید 132 اقساطی، پراید 131 اقساطی، پراید نسیم اقساطی و پراید وانت اقساطی را طراحی و به مشتریان پیشنهاد می دهند. معمولا طرح فروش اقساطی خودرو مورد استقبال افراد قرار گرفته و بسیاری از خریداران به وسیله پرداخت اقساطی ، خودروی مود نظر خود را تهیه می کنند. در کمپای های بزرگ با ایجاد این طرح علاوه بر حمایت افراد برای خرید محصولاتشان، گردش مالی شرکت ها را هم بالا می برند.برای اطلاع از فروش اقساطی پراید 111 به سایت مراجعه کنید.

فروش پراید اقساطی با شرایط تحویل فوری

در حال حاضر امکان خرید پراید اقساطی با شرایط تحویل فوری توسط یک سری مجموعه های با سابقه و فعال در حال اجرا می باشد که توانسته بیش از پیش رضایت مندی مشتریان را به خود جلب کند. در واقع این شرایط به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت روز خودرو را خریداری نمایند و پس از پرداخت پیش قسط اولیه، پراید را تحویل گرفته و الباقی مبلغ خودرو را طی چندین قسط تسویه نمایند.

مجموعۀ سایا خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در زمینۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی در سراسر کشور می باشد. لذا افرادی که علاقه مند به خرید محصولات سایپا با شرایط اقساطی می باشند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()