پراید اقساطی به عنوان یکی دیگر از راهکارهای خرید محصولات سایپا می باشد. پراید به عنوان یکی از محصولات قیمت ارزان شرکت خودروسازی سایپا می باشد. پراید به دلیل مشخصات فنی و بدنه ای که داشته طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. از این رو افراد زیادی علاقه مند به خرید نقد و اقساط پراید می باشند چون متناسب با امکاناتی که دارند، از قیمت پایین برخوردار می باشند. مجموعۀ سایا خودرو چندین سال است که در زمینۀ عرضۀ نقد و اقساط خودرهای داخلی در تهران فعالیت می کند.

خوشبختانه در لیست فروش اقساطی این مجموعه فروش انواع پراید اقساطی در مدل های مختلف به مشتریان پیشنهاد می شود.

فروش پراید اقساطی با حداقل سود

همانطور که می دانید تعدد مجموعه هایی که در زمینۀ خرید و فروش اقساطی فعالیت می کنند، بسیار هستند و پیش از خرید پراید نقد و اقساط از اعتبار مجموعه اطمینان حاصل نمائید. همچنین تنوع شرایط فروش پراید اقساطی بر اساس مدل های مختلف این محصول افراد را ممکن است گیج کند، لذا پیش از خرید و عقد قرارداد، می توانید مبلغ و تعداد اقساط خودرو را مورد بررسی دقیق قرار دهید و شرایط فروش پراید اقساط با حداقل سود بازپرداخت را انتخاب نمائید.

پراید نسیم یا هاچ بک 111، پراید سدان مدل 131 و 132، پراید لیفت بک 141 و پراید وانت 151 از جمله انواع پراید تولید شده توسط کمپانی سایپا در ایران می باشد. برای تولید هر کدام از دسته بندی های مختلف پراید از یک بدنۀ واحد با طراحی های مختلف و مشخصات موتوری متفاوت استفاده شده است که در ادامۀ مقاله اگر فرصت اجازه دهد، به برخی از انها اشاره خواهیم کرد. خرید خودرو توسط افراد گاهی ممکن نبوده و افراد برای خرید خودرو های مورد علاقه ی خود باید هزینه ی کامل آن را پرداخت نمایند بنابراین برخی توانایی پرداخت یکجای هزینه را نداشته و این افراد می توانند با استفاده از فروش اقساطی خودرو توسط مراکز فروش خودرو، خودرو های مورد نظر خود را تهیه نمایند.

 فروش پراید اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت

فروش پراید اقساطی بلند مدت به افراد کمک می کند که بتواند پس از پرداخت پیش قسط خودرو، الباقی نرخ پراید را بتواند طی اقساط بیشتری پرداخت نماید. بدین وسیله فشار بیش از اندازه ای به فرد وارد نمی شود و با مدیریت و بودجه بندی درآمد مالی خود، پراید مورد نظر خود را خریداری نماید.

پراید صبا و نسیم دو نسخۀ ابتدایی خودرو پراید در سال 1384 می باشد که با برند کیا تولید و با مُهر سایپا به بازار عرضه شد. پیکره بندی و پلتفرم سایر مدل های پراید نیز از این نسخ الهام گرفته شده است. فروش پراید 141 اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت ارزان و کیفیت بالا از مزایای این خودرو استفاده نمایند. چند سال اخیر فروش پراید 131 اقساطی که همان پراید صندوق دار است، طرفداران زیادی دارد چون از قابلیت های مختلفی برخوردار می باشد و افرادی که نیاز به خودروی سبک دارند، می توانند از شرایط فروش پراید اقساطی بلند مدت برای خرید این خودرو استفاده نمایند.برای اطلاع از  فروش اقساطی پراید 132 به سایت مراجعه کنید

امروزه شرکت های خودروسازی و همچنین عرضه کنندۀ خودرو نقد و اقساط تلاش می کنند که برای جلب نظر مشتریان، شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی را نسبت به گذشته ساده تر نمایند. پیش از خرید پراید صبا اقساطی و دیگر مدل های پراید باید مشخصات فنی خودرو و همچنین شرایط اقساط خودرو را مد نظر داشته باشید و متناسب با توان مالی خود، می توانید مناسب ترین شیوۀ پرداخت را انتخاب نمائید که فشار بیش از اندازه به فرد وارد نشود.

مجموعۀ سایا خودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش اقساطی خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند و می تواند شما را در این راستا همراهی کند.

 

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1869
نمایش همه
علاقه مندی ها ()