پارس اقساطی به افراد کمک می کند که بتوانند با قیمت روز ولی شرایط پرداخت اقساطی، این خودروی با کیفیت از محصولات ایران خودرو را خریداری نمایند. در واقع هدف از ارائه شرایط فروش پارس اقساطی، این است که خریدار تحت فشار مالی بیش از اندازه قرار نگیرد و بتواند صاحب خودرو شود. پژو پارس همانند پژو 405 در تیپ های مختلفی طراحی و تولید شده است. بنابراین پیش از خرید پارس اقساطی، توجه بسزایی نسبت به مشخصات فنی خودرو پژو پارس داشته باشید چون قیمت مدل های مختلف پژو پارس نیز نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص خرید پارس اقساطی می توانید با گروه فروش مجموعۀ سایا خودرو ارتباط برقرار کنید. پس از بررسی تعداد و قیمت اقساط در کنار مدل پارس، سپس می توانید به صورت تضمین شده از خدمات این مجموعه استفاده نمائید.

خرید و فروش پارس اقساطی

پژو پارس اتوماتیک، پارس ELX، پژو پارس سال، پارس دوگانه سوز و پارس LX از جمله تیپ های تولید شده از سوی گروه خودروسازی ایران خودرو می باشد. هر کدام از تیپ های پژو پارس دارای آپشن و مشخصات فنی و موتوری متفاوتی می باشند که هنگام خرید پارس باید آنها را مد نظر قرار دهید. از این رو هنگام خرید پارس اقساطی نیز توجه به این نکته لازم و ضروری است چون تأثیر مستقیم بر روی مبلغ اقساط خودرو دارد. فروش  پارس اقساطی  بلند مدت و کوتاه مدت دو پیشنهاد برای فروش اقساطی پژو پارس است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو و همچنین مجموعه های فروش نقد و اقساط خودرو به مشتریان عرضه می شود.

فروش پارس اتوماتیک اقساطی، پارس سال اقساطی و پارس LX (TU5) اقساطی به عنوان محصولات پر متقاضی در سراسر کشور است و همواره افراد زیادی علاقه مند به خرید اقساطی تیپ های مختلف پژو پارس می باشند چون از نظر اتاق داخل بسیار با ظرفیت است و این مسئله افراد زیادی را به خود علاقه مند ساخته است. البته میزان مصرف سوخت این خودرو نسبت به برخی از محصولات ایران خودرو بسیار است ولی با این حال از دسته خودروهای سواری جادار و با گنجایش محسوب می شود.

اگر قصد خرید پارس اتومات اقساطی را دارید، بهتر است پیش از خرید آن، نگاهی اجمالی به مشخصات فنی این خودرو داشته باشید. محور محرک دیفرانسیل جلو، گیربکس 4 دنده اتومات، پیشرانۀ 4 سلندر TU5، حجم موتور 1.6 لیتر، قدرت موتور 105 اسب بخار، میزان گشتاور 142 نیوتن متر، شتاب صفر تا صد 15 ثانیه ای، سرعت 180 کیلومتر بر ساعت، مصرف ترکیبی سوخت 8.2 لیتر در صد کیلومتر، بدنۀ سدان جمع و جور، شاسی یکپارچه، داشپورد جدید از مدل 94، حجم باک 70 لیتر، رینگ آلومینیومی 15 اینچی و ... می باشد. بنابراین بهتر از پیش می توانید انتخاب پارس اقساطی را برای خرید داشته باشید چون نسبت به مشخصات فنی آنها اطلاعات بیشتری دارید. برای اطلاع از  شرایط خرید اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارس اقساطی تحویل فوری

توجه داشته باشید در حال حاضر اکثر افراد از فروش پارس اقساطی تحویل فوری استقبال می کنند چون مدت کوتاهی پس از پرداخت بخشی از مبلغ اولیۀ خودرو و عقد قرارداد، مجموعه خودرو را به خریدار تحویل می دهد. بدین وسیله فرد حین پرداخت اقساط چند ساله می تواند از خودروی خود استفاده نماید.

شرایط فروش پژو پارس اقساطی نسبت به گذشته راحت تر شده است و افراد بیش از گذشته از این طرح ها استقبال می کنند چون تحت فشار مالی بیش از توان مالی خود قرار نمی گیرند.

به این ترتیب مجموعۀ سایا خودرو تلاش نموده که بتواند متناسب با نیاز مشتریان، شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی را تعیین و به مشتریان پیشنهاد می کند. به این ترتیب می توانید از این موقعیت برای خرید پارس اقساطی با تحویل فوری استفاده نمائید.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()