پارس اقساطی به منظور خرید خودروی پارس به مشتریان پیشنهاد داده می شود. خرید فروش پارس اقساطی بیش از خرید نقد پارس، متقاضی در سراسر کشور دارد. پژو پارس از جمله محصولات ایران خودرو است که طی چند دوره تیپ های مختلفی از این محصول ساخته و به بازار عرضه شده است. پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس ELX، پژو پارس سال، پژو پارس دوگانه سوز و پژو LX از جمله تیپ های مطرح در بازار است که توسط کمپانی ایران خودرو تولید شده اند و شامل یک سری مشخصات فنی اختصاص می باشند.

برای خرید پارس اقساطی  با شرایط ساده و نعطف می توانید با مجموعۀ سایا خودرو در تماس باشید و اطلاعات بیشتری در این خصوص دریافت نمائید. با توجه به متغیر بودن نرخ خودرو در حال حاضر، در نتیجۀ آن قیمت و شرایط فروش اقساطی پارس متغیر است.

فروش پارس اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت

در اوایل فروش محصولات شرکت های خودروسازی داخلی ، فروش خودرو به صورت نقد صورت می گرفت ولی با گذشت زمان و بررسی وضعیت افراد جامعه، شرایط فروش اقساطی به مشتریان پیشنهاد شد، که در نتیجه افراد زیادی از این طرح استقبال نمودند. به این ترتیب عرضه کنندگان خودرو تلاش نمودند که با ساده تر کردن شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی باعث افزایش فروش و رونق اقتصاد ملی گردند. به این ترتیب می توانید شاهد فروش پارس اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت در کنار کوتاه مدت باشید.

فروش تیپ های مختلف پارس اقساطی با شرایط اقساط بلند مدت به افراد فشار مالی کمتری برای تهیه و پرداخت اقساط وارد می کند و این مسئله موجب افزایش استقبال مردم از این طرح شده است. خوشبختانه افراد زیادی علاقه مند به خرید محصولات داخلی با کیفیت هستند که خودرو پژو پارس نیز از جملۀ این محصولات می باشد. پژو پارس مشابه پژو جی ال ایکس است که از نظر مشخصات فنی و یک سری ویژگی های ظاهری نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. البته هر کدام از آنها طرفداران خاص خود را دارند.

از مشخصات ابتدایی پژو پارس LX و پارس اتوماتیک می توان به حجم موتور 1587 با حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4 هزار دور در دقیقه با حداکثر توان موتور 105 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه ، 16 سوپاپ، سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای، سوخت سازگار بنزین بدون سرب اکتان 87 و 95، حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت با شتاب صفر تا صد 15 ثانیه و ... اشاره نمود. توجه داشته باشید که مشخصات فنی مرتبط با احتراق و میزان مصرف سوخت، تیپ های مختلف خودرو پارس نسبت به یکدیگر متفاوت می باشند. ایجاد شرایط فروش پارس اقساطی نیز به دلیل وجود متقاضیان این محصول طراحی و در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شود.

فروش پارس اقساطی با شرایط تحویل فوری

چند سال اخیر متقاضیان خرید خودرو اقساطی بیش از گذشته افزایش یافته است و پژو پارس نیز به عنوان یکی از محصولات پر طرفدار و قدیمی این کمپانی طرفداران زیادی دارد و همچنان توسط افرادی زیادی مورد استقبال قرار گرفته می شود. به همین منظور فروش پارس اقساطی با تحویل فوری به عنوان یکی از شرایط فروش اقساطی شگفت انگیز به مشتریان پیشنهاد داده می شود.برای اطلاع از  خرید و فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

پارس اقساطی یا همان فروش پارس اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت که انعطاف پذیری بالایی برای پرداخت اقساط دارد به خریدار کمک می کند که با قیمت روز و شرایط پرداخت اقساط پایین تحت فشار مالی زیاد قرار نگیرند و با بهره مندی از این شرایط بتوانند مالک خودروی پژو پارس شوند.

مجموعۀ سایا خودرو با فعالیت چندین ساله در زمینۀ فروش نقد و اقساط خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند. این مجموعه همچنان خرسند است که می تواند شما را در خرید اقساطی خودروهای داخلی همراهی کند.

سایا خودرو

ارتباط با ما

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 571
نمایش همه
علاقه مندی ها ()